Ty chytrolíne pojď , dáme si závod Praha-Brno-Karlovy Vary-Praha. Schválně, kdo dojede dříve a to pojedeme přesně podle pravidel silničního provozu. Ty s tím tvým elektrickým žukem budeš už při startu mít ztrátu na dojezdu hodinu a půl. Máš ještě nějaký dotaz? Pokud ne, tak připaž a šoupej nohama, pokud se baví velcí kluci.
1) Silnice není závodní dráha. 2) On někdo reálně opravdu jezdí v kuse takové štreky?
😄 kdo EV zkusil, si podle průzkumu další EV koupit nechce (ve většině případů), na procenta si to nepamatuji.
Já jsem si to s EV zkusil v zaměstnání a pro mne ta technologie není. Tahat stále kabel... můj spalovák jezdí také bez vibrací, dynamiku EV moc nevyužijete. Zajímavé je, že každý říká že je EV dynamické a rychlejší a pak potkávám lidi v EV jedoucí 45 na 50 a 90-100 na dálnici (asi aby se jim nevybylo?).
Jako vy jste měli elektromobil v práci trvale zapojeny do zásuvky? To chápu, že rozvíjet a pak zase stáčet ty kilometry kabelu je problém, taky to dost překáží na té silnici ostatním.
Protože jinak jestli mám někde v autě kabel nebo nádrž, je přece jedno.
Také by bylo vhodné omezit počet gymnázií, protože budoucnost naší vzdělanostní ekonomiky bude stát na učebních oborech. … holt volby se blíží a je třeba zaujmout.
Doufám, že je to ironie. Naopak v reálu jsou potřeba gymnázia a případně na nich obnovit zaměřené třídy, rozhodně více než nějaká všeobecná lycea (co to jako má být za paskvil?)
Přesně tak. Dnes chatbot vyjede vypracovanou maturitu za jednu dvě minuty. Umí vyzkoušet češtinu i cizí jazyk. Začíná být velmi dobrý i v matematice, fyzice a chemii. Příští rok bude přelomový. Doporučuji všem zkouknout Gemini 2.0. na webu. Je to online. A to je teprve začátek.
Takže byste neučil nic? A co až spadne jednoho dne síť nebo se vybije telefon?
Důležitý je hlavně nezapomenout na povinné kapitoly : "nebinární panovníci jako hybatelé dějin" (o těch binárních už se toho napsalo dost! Je třeba s tím binárním stereotypem skoncovat a kompenzovat to čistě nebinárníma osobnostma)
A přírodopise : dtto.. samec/samice - to už je přežitek a konstrukt. Budoucnost světa je v nebinárních bytostech. Čím více genderů, tím více pravdy/lásky/míru/tolerance ! "Progresivisti všech zemí ........"
Ha ha ha , tak jsme se zasmáli a teď by to chtělo řešit opravdové potíže související se snahou toto nové RVP implementovat.
Tak to se těším, až si to projedu. Jen mi vadí ta cílená filozofie s měřením rychlosti, ono myslím ani tak nejde o tu bezpečnost, ani o preventivní upozornění, ono jde především o to nachytat co nejvíc řidičů, co se jim to třeba z kopce rozjede na 135km/h a vybrat nehorázné pokuty pro městskou kasu. A když by to nesypalo, zajistí si snížení rychlosti dopravním značením, aby si zvedli výtěžnost. Takže protiradarový zásah ministra Kupky v té věci pokládám za rozumný. Ono to může být ale také tak, že ty dva měřené úseky budou náhodně měnit.
Je to úsekové měření. Od sjezdu ke sjezdu byste musel překročit průměrnou rychlost. To není o kousku 135 s kopce nebo pro předjíždění.
Hádám , že v Rusku teď letí spíše tankový biatlon.
----------
Edit: Pro pana Jana Staňka a jemu podobným - Tankový biatlon jest v Rusku oficiální armádní sport provozovaný dokonce na mezinárodní úrovni.
Už ani tankový biatlon neletí. Prý odvádí pozornost od skutečných výkonů na frontě a váže ty, co jsou tam potřeba.
Mně by stačilo, kdyby vrátily Česke dráhy skutečnou 50 procent slevu pro děti, tedy že zákaznického jízdného In25 tak, jak to bylo před zavedením těch 75% slev. Nyní totiž počítají slevu z obyčejného jízdného, za které ovšem reálně jezdí málokdo, minimálně ne z častých uživatelů veřejné dopravy. Takže zavedení těchto slev minimálně synovi dopravu naopak zdražilo.
Není už náhodou jen měsíc do konce roku? Proč tu není 3 Q a odhad celého roku? A kde jsou slavná čísla ODS jak porážíme Německo?
Tak je hezké, že jste se veřejně přiznal, že neumíte číst grafy, ta čísla jsou samozřejmě za třetí kvartál. Čísla za čtvrtý kvartál budou předběžná v prvním lednovém týdnu a zpřesněna v polovině února. Za celý rok logicky totéž.
Současná silnička 1/3 ničí Posázaví a vede Posázavím, a to v mnohem delší trase, než bude jeden most u Kamenného Přívozu. 1/3 ničí Posázaví od Čtyřkol přes Čerčany, Poříčí nad Sázavou až ke Konopišti, k tomu vede přímo vesnici Mrač a přes město Benešov = D3 potřebujeme více než sůl v kuchyni.
Oni tu silnici mají v plánu zrušit, že už nebude ničit Posázaví?
A kudy byste du dálnici vedl? D4 je dálnici jenom díky precislovani v minulosti. Je sama tak přetížená, že se tam dějí zácpy jenom díky provozu. Jak byste provedl jeji rozšíření před Prahou?
D4 přetížená? Cože? Možná tak ten úsek na výjezdu z Prahy, co ale stejně není dálnice a vede přes něj ten přechod. A pak samozřejmě ten úsek co se staví.
59
Sledujících
0
Sleduje
59
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Autorka by se měla prozohlédnout po dnenších rodinách - myslím, že víc dětí bude dnes z domova znát quinoa salát než sekanou.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak já synovi dělám občas doma zeleninový salát, on ho i vyžaduje, ale to je normální středoevropská zelenina (okurka, rajče, paprika). A asi je tak stejně často jako ta sekaná 😀 Ta quinoa ani nevím, jak bych to měl připravovat...
4 odpovědi