Předpokládám, že emisní kontrola, ze strany těch inspektorů provozu za účasti pcr je taková, že dieselove auto nesmí projít. Ale co dál? Policie omezí platnost stk na 30 dnu a majitel si musí dojet znova na emise. A tam samozřejmě projde. Pak už to bude v pořádku? Nebo co když toho nešťastníka, který šel znova na emise, tak na silnici opět budou kontrolovat? Jako zase pojede na stk? To je na palici toto...
Celé je o tom, že nás, majitele dieselovych vozu a časem i benzínových, chtějí donutit k pořízení elektro vozu. Nebo jaká je motivace státu kromě emisí? 😃
Hlavní důvod je ten, že se musí rejžovat za každou cenu. Nějaké kecy typu, jako pohodlí zákazníků apod, to jsou jen líbivé řeči. Do budoucna, zejména ve velkých městech, se z parkování stane veliký business a nepřekvapí mě do 5 let v Praze na modré zóně 200 Kč/hod. Pokud si k tomu všemu pripocitame, kam se Evropa ubírá, Green deal, nečekají nás, co se týká parkování a nejen toho, světlé zítřky.
V těchto místech pravidelně dost těch, kteří jsou držitele řidičských oprávnění, potom, co se nažerou v mekaci, to hned lupnou do prostředního pruhu ve velice nízké rychlosti. Přitom jejich připojovací pruh se mění ve stoupací delky cca 1,5 km, kde mohou nabrat dostatečnou rychlost. Hloupost, ale třeba tato DN byla a měla jiný sled události.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobře jim tak. V MB stejně nemají o fanoušky zájem. Když tam má v rámci ligy přijet pražské S, raději v týdnu hlásí, že je vyprodáno. Aby následně 2 hodiny před zápasem prodávali tisíc vstupenek na pokladnách. Normální klauni. Navíc za tu policejní objednávku s dávkou pepřáku při oslavách titulu Sparty v květnu, si vedení MB nic jiného, než prázdné ochozy nezaslouží. Co zaseli, to teď sklízí.