Aut už je takové množství, že ani okruhy, radiály apod to nespasí. Navíc dnešní doba není nakloněna stavbam, zejména dopravním. Každý chce jezdit autem, ale nikdo tu dálnici, obchvat či přivaďeč nechce za domem.. Vlaky to nevyřeší, protože tratě jsou už dnes na plné kapacitě. A postavit dneska novou trať, je horší papírově, než dálnici.
Řešením by byla celoplosna stavební uzavera na 10 let. Nicméně je jasné, že by se problém přesunul o kus dál. Z tohoto dopravního pekla se Praha nemá šanci dostat. Bude jenom hůře. Musíme prostě přijmout fakt, že k městum 1 mil + patří dopravní zácpy a naučit se s tím žít.
Pane řediteli, klidně si stáhněte, co chcete. ČT už dávno ujel vlak. Až do cca 18h jsou všechny Vaše kanály nekoukatelné. Jediné, v čem si držíte nadstandard je počasí, zpravodajství a občas seriál typu Devadesátky, Most!, Fauda nebo Všechnopárty. Sportovní program je tragicky, kde se zmůžete max na ženský hokej, kde to Zaruba prožívá, jako Nagano..
Dobře jim tak. V MB stejně nemají o fanoušky zájem. Když tam má v rámci ligy přijet pražské S, raději v týdnu hlásí, že je vyprodáno. Aby následně 2 hodiny před zápasem prodávali tisíc vstupenek na pokladnách. Normální klauni. Navíc za tu policejní objednávku s dávkou pepřáku při oslavách titulu Sparty v květnu, si vedení MB nic jiného, než prázdné ochozy nezaslouží. Co zaseli, to teď sklízí.
Předpokládám, že emisní kontrola, ze strany těch inspektorů provozu za účasti pcr je taková, že dieselove auto nesmí projít. Ale co dál? Policie omezí platnost stk na 30 dnu a majitel si musí dojet znova na emise. A tam samozřejmě projde. Pak už to bude v pořádku? Nebo co když toho nešťastníka, který šel znova na emise, tak na silnici opět budou kontrolovat? Jako zase pojede na stk? To je na palici toto...
Celé je o tom, že nás, majitele dieselovych vozu a časem i benzínových, chtějí donutit k pořízení elektro vozu. Nebo jaká je motivace státu kromě emisí? 😃
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hřib ven!