Předpokládám, že emisní kontrola, ze strany těch inspektorů provozu za účasti pcr je taková, že dieselove auto nesmí projít. Ale co dál? Policie omezí platnost stk na 30 dnu a majitel si musí dojet znova na emise. A tam samozřejmě projde. Pak už to bude v pořádku? Nebo co když toho nešťastníka, který šel znova na emise, tak na silnici opět budou kontrolovat? Jako zase pojede na stk? To je na palici toto...
Celé je o tom, že nás, majitele dieselovych vozu a časem i benzínových, chtějí donutit k pořízení elektro vozu. Nebo jaká je motivace státu kromě emisí? 😃
měl jsem tu čest v té koloně stát. Naprosté selhání policie, která i 4 hodiny po nehodě nebyla schopná odklonit vozidla mimo dálnici vozidla, které do kolony najížděly.
V tomhle je PCR jako banda naprostých * /IQ 40/ - a co nedostanou direktivně, to prostě neudělají.
Kdyby mně, jedoucího v cca 20:00 odklonili mimo dálnici, nemusel jsem tam ztratit já a stovky dalších vozidel skoro dvě hodiny !
Občas neuškodí se podívat na Google mapy a zapnout si tam dopravní mapu. Tam se Vám ukáže aktuální prujezdnost. A na Radiožurnalu je doprava v odpolední špičce každých 15 minut. Při mimořádných událostech okamžitě ( auto v protisměru na dálnici např). Do takových kolon, jaká byla včera na D5, tudíž najede jenom naprostý hlupák a ignorant.
Jak jako hned? 😄 Myslíte si, že pod metro skočí sebevrah, strojvedoucí ho vytáhne, hodí si ho do kabiny a jede dál?? 😄 😄 Musí se vypnout napájení, zkratovat přívodní kolejnice, aby bylo možné bezpečně vstoupit do kolejiště, pak musí přijet policie, záchranka která zkontroluje, jestli ještě žije a metrácký hasiči, musí se zhodnotit, jak ten člověk leží, pokud je po něm a neleží nějakou částí přes koleje, musí se sundat na obou stranách zkratovací soupravy, zapnout napájení, mašina musí odjet, pak zase vypnout napájení a znova zkratovat, policie vše fotí, fotí si to i vyšetřovatel mimořádných událostí ,,RBéďák, musí se vyslechnout fíra. pak tam taky ty hasiči musí vlézt a to tělo a vše co se z něj oddělilo dát do pytle, to tělo musí vytáhnout, zbytky tělních tekutin se musí spláchnout.!!! Připadá vám to jako hop sem, hop tam? Ani u smrti člověka si takový jako vy neodpustí nějaký trapný komentář ....boha jeho... :-/
Nějak se vyznáte... 😎
Hlavní důvod je ten, že se musí rejžovat za každou cenu. Nějaké kecy typu, jako pohodlí zákazníků apod, to jsou jen líbivé řeči. Do budoucna, zejména ve velkých městech, se z parkování stane veliký business a nepřekvapí mě do 5 let v Praze na modré zóně 200 Kč/hod. Pokud si k tomu všemu pripocitame, kam se Evropa ubírá, Green deal, nečekají nás, co se týká parkování a nejen toho, světlé zítřky.
V těchto místech pravidelně dost těch, kteří jsou držitele řidičských oprávnění, potom, co se nažerou v mekaci, to hned lupnou do prostředního pruhu ve velice nízké rychlosti. Přitom jejich připojovací pruh se mění ve stoupací delky cca 1,5 km, kde mohou nabrat dostatečnou rychlost. Hloupost, ale třeba tato DN byla a měla jiný sled události.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prémiové mapy.cz? Hlavně opatrně. Momentálně jsou Vaše mapy na excelentní úrovni. Tak nějak tuším, že např letecké snímky nebo panorama skončí v té prémiové verzi. Nebo ne?
1 odpověď