Jeremy Clarkson " A touhle bombou se musíme rozloučit "
Oba dva svou práci dělají s láskou a obrovským zapálením do světa motorsportu. Co je na tom špatně? Jedině dobře že to dělají, tak jak to dělají. Jeremy Clarkson postupem času tvořil legendarní trio James May a Richard Hammond. Právě díky svým výstřednostem to mělo takový úspěch. Jsou nenahraditelné trio.
Štěvo Eisele začal podcástem Eisking s Josefem Králem a za 10 let to díky své originalitě dotáhli na komentování, ještě s Pavlem Fabrim, na F1 závody.
Nikdo netvrdí že Stevo nic neví o F1, víme že ví. Ale jsem v ČR a platím (platil) si český přenos tak bych rád slyšel Čecha. Né slováka. I kdyby sežral veškerou moudrost světa tak za mě poslouchat dobrovolně slovenštinu je na průstřel hlavy. Na příští rok si chci zaplatit na ofiko F1 webu. Sice bez češtiny ale hlavně bez slovenštiny.
Určitě chápu že ne každému Čechovi bude pochuti slovenština s trochou afektu. Ale to pokritectví. Než poslouchat jazyk který je skoro stejný, tak raděj budu poslouchat přenosy v angličtině. Bohužel pro Vás to Eisele komentuje podobně jak v originálních přenosech F1.
Eisele a to blonďaté koště jsou tam jen do počtu. Vím, že je to těžký slyšet, protože jste "jedna formulová rodina", co jim platí peníze za content a pláštěnky nebo cokoliv co za kravinu prodávají tento týden, takže u vás počítám s růžovými brýlemi. Měl jsem ho rád, protože Tomáš Richter byl asi z jiné planety, ale ze Števa se stal někdo, kdo jen hledá wow efekt a začne řvát při každé malé věci, pořád dokola opakuje svoje "vtipy", každý závod to stejné. Ještě jednou uslyším, jakmile někdo vyhraje, že "dominánciáa někoho už prestává fanušikov bavit", tak najedu do prvního stromu autem. A nedělejte z něho prosím nějakého znalce, jeho znalosti jsou max. povrchní a každý, kdo se zajímá aspoň trochu o formuli, ty jeho fakty dávno ví. Samozřejmě nepočítám fanoušky Drive to survive, pro ty je Števo jak dělanej. Nejlepší by byla kombinace Král + Míka a Fabry. Lidi, kteří reálně něco ví a dají se je poslouchat.
Zaprvé, nic jim neplatím. Zadruhé růžové brýle nemám. Chápu že svět F1 není vždycky zábavný a některé závody jsou uspávačka. Proto jsem rád, že tam je komentátorské složení co tam je. Pan Richter, no kdyby byl tak dobrej jak si myslíte, asi by tam zůstal. I když Vám nemusí sedět slovenština a trochu afektu, což se dá pochopit. Tak je fakt mimo mísu říct, že znalosti světa F1 pana Eiseleho jsoh povrchní. Já se o F1 zajímám už 20 let. Ale spoustu inforamcí nezjistíte, pokud nejste žurnalista. Když si vzpomenu na kometátora pana Richtra, který během závodu pletl monoposty a jezdce. Tak si říkám kdo má tady růžové brýle.
Komentoval to Čech a velice dobře,Slováci měli svůj komentář ale co sr to spojilo zůstal jen ten uknučený Števo a to se nedá poslouchat.
Štěvo je základní kostra, bez něj by Pepa nebyl tam kde je. On ty lidi motivuje a tahá k lepším výkonům. Navíc je to bedna co se týká vědomostí a informací světa F1. Vydupal si 3 komentátory na vysílání F1 přenosů. Celé formulové studio jak ho známe, všechno jde za jeho iniciativou. Nechápu co se doněj navážíte, je to ubohé. Ten pán temou obětoval kus života, protože ho to baví a dělá to z láskou a dělá to dobře. Ta úroveň se nedá srovnat s tým co bylo před něma.
To radši mládí vpřed.
Mne by se tam líbil Sainz nebo Tsunodu.
Obě varinaty jsou pro Redbull nevhodné. Kdyby je chtěli, dávno tam jeden z nich je. Tsunodu ani nenechají testovat monopost Redbull, navíc Honda přechází k Aston Martin, takže Tsunda brzo skončí v RB. Měl tam jít Riciardo, ale už je starej a nejde mu to, stejně jak Perézovi. Za mně tam má nejvetší šanci Lawson. Není to úplný nováček, ale je mladej a dravý po vítěztví a také dokázal že umí poslouchat, když dostal pošlapkách od Redbullu za Peréze v Mexiku.
Jo, jediný kdo se aktivně bránil byl Charles a taky jej Max nedokázal předjet. Ostatní ho pouštěli a on si je právě pro vyšší výkon dával v první zatáčce vnitřkem. Neříkám, že nejel na dešti dobře, ale vyhrál díky štěstí, že nemusel ztratit čas klasickou zastávkou v boxu.
A co to štěstí co potkalo Maxe v Q2, tam dostal červenou a konec. Ale RB si to tada pos... sám že čekal, místo aby dali kolo na jistotu. MC měl obrovské štěstí že Lando nevypadl hned v Q1. Mohlo to být klidně opačně na roštu, Lando P15 a Max P1. A kolik udělal chyb Max a kolik udělal chyb Lando. Prostě Lando na titul ještě nemá. Max jasně ukázal kdo je lepší a ten 4 titul si právem zaslouží. Landovi bych moc přál titul, ale konkurence jezdců na titul je teď velká. Bude to mít sakra těžké.
Bývala doba, kdy by to Maxovi prošlo bez povšimnutí. Jenže dneska je to jinak. Jak ho nemusím, tak si myslím, že v tomhle případě na něj byli komisaři přísnější než na jiné.
Tak podle článku má Max už po druhé takový trest. Takže ty doby ,kdy by mu to prošlo, by chtělo upřesnit. Je fakt, že na tiskovce by měli mluvit slušně. V monopustu se to dá pochopit. Takže aby na to nové nařízení nekašlali, musí ukázat že to myslí vážně. A není momentálně lepší osoba na takový důkaz, než úřadující mistr světa. A ne že pokutu, ale hned prospěšné práce. Silnější vzkaz zbytku pole ani poslat nemohli.
Tak nevím ale začíná se mi zdát že Piastri se chová superarogantně jako Verstappen. To skončí týmovou bouračkou. Mercedes může povídat.
A MCL UŽ TO ZAŽIL, ale zase se nepoučili, svého času tam vyváděl Alonso s Hamiltonem naprosté šílensoti.
To je taky důvod, proč jednou Piastri překoná Landa a dost možná získá i titul. Lando není takový dravec, stejně jako Leclerc. Talentovaní a extrémně oblíbení jezdci, ale chybí jim ten zabijácký instinkt. Což Piastri má a měli ho všichni mistři F1. To je podle mě i důvod proč McLaren neurčil týmovou jedničku. Prostě to vidí, že jednou nastane ta doba, kdy Piastry začne Landa válcovat a z Landa se stane poslušná dvojka. Tohle je krutý svět miliardářského sportu.
Už to tady někdo přede mnou psal - je doslova neuvěřitelné, co udělal s RB odchod jediného chlapíka - Adriana Newey.
Od května jsou totálně v .......... 🙂)))
Radku, co ty na to ?
No já si myslím, že to má dřivejší počátek a to úmrtí Dietricha Mateschitze. Od té doby se tam začali dít věci. Které se nejvíc začali projevovat až tuto sezónu. Redbull je v rozkladu. Kdo ví jak to dopadne, je to obrovský cirkus.
Skvěle Lando! A takhle každý závod.
Red Bull se trápil. A to, jak se Pérez, aby dal slipstream Maxovi na konci Q3, bylo opravdu zajímavé, protože myslím, že jinak by Checo Maxe porazil.
Forza Ferrari!!! zítra doufám v bednu
V Red Bull je jasně daná jednička a dvojka. Tam není čemu se divit, navíc po Perézových výkonech, mu ani nic jiného nezbývá.
Tak ono k tomu A, by chtělo říct i B a to je to že Cheko nemá srovnatelný vůz jako Max, má úplně odlišný styl než Max a co se týče Rakouska, Cheko celý závod odjela s poškozeným vozem, Max jen cca půl kola. Cheko ztrácel na rovinách neskutečně moře času.
Jasně, Redbull vyloženě chce, aby Cheko jezdil úplně vzadu, tak mu dají horší monopost aby dojížděl nejlíp na 10 pozici. Aby ten monopost mohl mít nastavený úplně na 100% musel by jezdit konzistentně, aby mu tým dokázal nastavit ten monopost co nejlépe jeho stylu jízdy. Ale když nedokáže ani jeden závodní výkend jet stejně, těžko se hledá ta dokonalá souhra pilot vs monopost. Prostě Cheko si zato může sám. Stačilo by, aby se sklidnil a začal jezdit s chladnou hlavou. Nebýt těch peněz, dávno letí z Redbullu.
Hezké je sledovat, jak těžce se daří rozbíjet tu puvodni komunistickou a nebo možná i ještě tu Baťovskou koncepci západo východní magistrály. Zatimco Praha se přirozeně propojuje s dalšími českými centry a napojuje na evropskou síť, z Brna do Pardubic a Hradce a především dál do Vratislavi jen vlakem nebo oklikou - co na to Vídeňáci. No a zatímco do Polska si na východě můžete vybrat ze dvou souběžných dalnic a pak kurs na Krakov a Přemyšl nebo Varšavu a Balt, na Slovensko jen a pouze přes Hodonín - kde je spojeni na Trenčín a pak i na Žilinu na severu - končí u Jablunkova ač kousek za hranicemi se slovenská dalnice ve Skalitém otáčí vic k severu do Polska. Kde je evropská komunikační síť?
Přesně, Vídeň to bude tak 2050, možná a na Slovensko, třeba přes Zlín na Žilinu. Je to ostuda.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Taky myslím, že McL obhájí, ale odhaduju, že to bude spíš proto, že si to Ferrari klasicky samo podělá. Mezi Hamišem a Šárlem to čekám vyrovnané a Lawson určitě nebude tragičtější než Pérez v závěru roku. Ve druhé polovině sezóny by měl být Maxovi v průměru podstatně blíž než Pérez. RB spíš ještě víc doplatí na odchod Neweyho - na lepší jak třetí místo to nevidím. Merglu v získání něčeho lepšího než P4 zabrání angažmá Antonelliho, takže nejvíc jsem zvědavý, jak to ve výsledku dopadne na P5-P10.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale Newey se ještě podílel na vývoji monopostu na rok 2025. Jen už nebude jak letos u vylepšení během sezóny. Ty monoposty na rok 2025 se vytváří už od začátku roku 2024.
1 odpověď