Ten generátor dobíjí baterku proudem, který mu zbude,protože primárně pohání elektromotory v nápravách.
Můžete si zvolit, zda chcete jet v režimu podobném dieselelektrické lokomotivě, kdy je výkon spalovacího motoru řízen podle aktuální potřeby auta, což je ekonomicky výhodnější, nebo v režimu nabíjení, kdy motor dává vyšší výkon, než vůz aktuálně potřebuje a přebytek ukládá do baterie, dokud není úplně nabitá. A obvykle jsou ještě zhruba dva tři režimy mezi tím. Tyhle režimy jsou použitelné hlavně při vyrovnané rychlosti, třeba na dálnici. Ten první při běžném provozu, třeba někde na okreskách.
Stačí to takhle?
Aha. Diky. Ja myslel, ze spalovak to zene vzdy do baterek a z nich si pak berou ty elektromotory. Ze by to slo naprimo ze spalovaku do elektromotoru me nenapadlo. Docela me prekvapuje, ze spalovak 1.5 vyrobi dost energie nejakym alternatorem na pohon a rozhybani treba 2500kg plechu a nakladu... 🖖
300m je moc málo na otevření padáku... Nebo spíš, je to hodně moc hraniční.
Jen pro ujasneni. V aeroklubech mivaji nejcasteji oadaky z rady ATL a ty maji min vysku pouziti 100m pri dopredne rychlosti min 110 km/h a horizontalnim letu. Zabalene muzou byt max rok. Par set jsem jich uz zabalil.. v aeroklubech na to prebalovani casto kaslou..
Právě jsem popsal minimálně tři věci, které jim určitě benefitují - dělají něco, co je naplňuje, vydělají prachy a ještě cestují po světě…nebo neumíš číst?
A pokud jde o ten přínos pro společnost…co si budem, ty asi taky nebudeš v kontextu historie lidstva víc než šváb. Faktem je, že v moderní společnosti je nadhodnocováno hodně věcí, které v očích spousty lidí nemají hodnotu a profi videohry jsou jen špička ledovce. Doporučuji investovat svou energii smysluplněji než na stěžování si na něco, co tě stejně nezajímá a tvůj život nijak neovlivňuje.
V poradku, at delaji co miluji, co jim vydela penize a jeste procestuji svet. Jen nechapu, proc to je v rubrice sport. Sport ma souviset s fyzickymi vykony zalozenymi na treninku tela. Tohle je dovednostni a treba i inteligencni zalezitost podobne jako sachy, ktere oboji patri do kategorie kultura napr. Nikoliv sport. Dokonce to snad nekdo chtel nominovat na OH, to uz si vubec nedokazu predstavit. Jak tam zlatou medaili dostava desetibojar a vedle nej nejaky oplacly hrac videoher. Dalsi tema je pro me treba vyzivani zvirat ve sportu, to bych taky nevidel jako sport, ale spis jako tyrani. Zadne z tech zvirat, kdyz jej necham o samote, nepujde samo treba dostihove zavodit, protoze je to bavi..
No pěkný, Řehka pořád mele o tom že jsme ve válce.... Takže z jeho úhlu pohledu ve válce opustil rodinu! Ještě že válce nejsme, tenhle morálně podřadný zmetek si žádný respekt nezaslouží.
Edit: vidím že se tady zase sešla celá armáda morálně a hlavně mentálně postiženým lidí. Pravda bolí nejvíc co?
Zalez ruska nicko 😀
Máte pravdu Octavia 4 667 milimetrů,Mazda 3 4660mm.Octavia je o 7mm delší a to jen díky přepracovaným nárazníkům
Jo a kufr Mazda 351 litru a Octavia 600l. Samozrejme jen na kufru nesejde. Ale i vnitrni prostor je jinde. Vetsina autowebu srovnava Mazdu 3 u Skodovky spis s Fabii nebo Scalou a to zcela logicky..
Já Mazda 3 SDN za 700tis. Stejná velikost,skělá vybavenost,atmosférický 2l 110kW
Jsem take priznivec Mazdy, ale trojka rozhodne neni velikostne stejna jako Octavie. A to jsem mel Octavii pak Mazdu3 a pak CX-5. Dnes Kodiaq a vim, ze dalsi auto uz rozhodne nebude nic od VW, byt bych Skodovku rad podporoval..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem slepej nebo ten novinar, co sepsal tento clanek, tam zapomnel napsat, jestli to urednik prezil? Kecu hromada, ale to nejdulezitejsi chybi. U zaka zakladni skoly bych to pochopil, ale pan Bauer je predpokladam profesionalni zurnalista a to mi fakt hlava nebere...
1 odpověď