Jsou i kola co stojí jak auto, tam je to pak úlet.
Jsou i auta co stojí jako několik domů a to je teprve úlet co. A jsou i domy co stojí jako jachta a je i jachta co stojí jako několik luxusních domů. A jsou domy co stojí jak tryskáč a tryskáč jako ...... a to je teprve úlet co 🙂 Ten svět je prostě celý špatně.
Výrobci a prodejci kol jsou hladoví jak je možné že kolo stojí jako motorka která je mnohem složitější stroj mají nemravné marže tak ať se nediví
Kolo můžete koupit za 3,5k nebo za 400k záleží na Vašich preferencích. Motorku můžete koupit za 50k a nebo za 800k něco lepšího, nějakou spešl v řádech milionů. Za 800k koupíte velmi slušné auto takže ta motorka za 800k je už předražená a znamená to že hladoví výrobci a prodejci si mastí taky kapsu? Auto je podstatně složitější stroj přeci, víc materiálu systému atd... Stejně tak koupíte auto 200k nebo za 150mega za což se už dá koupit asi i slušná loď. A takhle se dá pokračovat ve všem.
Na olověné startovací baterii není nic co by mohlo vybuchnout a začít hořet.
Známému shořeli 2 olověné akumulátory, koupil neznačkové levné někde v řetězci. Jedna za jízdy v lese, měl štěstí protože zrovna vozil v kufru velký hasičák. Tam to odnesly jen plasty a lak na kapotě. A druhá před barákem to uhasil ale už toho bylo více.
Podobný humus jsme zažili kdysi. Tunis Djerba Hotel Rais, na letišti nám tento zážitek vyměnila cestovka Exim Tours. Reklamace, 10% sleva na další zájezd. Delegát dobře věděl o co šlo, pro jistotu se tam už ani neukázal. Prý vše prověřili a vše bylo v pořádku. A ty chaluhy byla podle cestovky náhoda, na fotkách různých lidí standardardni situace. Žrádlo děs, samé mouchy, personál jako dost hustý. Salám podávali na rozbitém zrcadle. Byli jsme se podívat v původně objednaném hotelu a chtělo se nám brečet.
Njn, to jsem nikdy nechápal dokud teď taky nemám 1.9TDi. To žere asi 1 litr na 1500 km. Prý naprostý standard. Twl, jak nějaký Wartburg. Dokud jsem měl 1.6 HDi, tak co jsem nalil, to jsem vylil. Rozdíl třeba 2 deci maximálně. Měním po 12-15.000 km.
Já měl ovci 1,9TDi asi 10let, měnil jsem olej co 15tkm, kupoval jsem 5l kanystr Castrol. A vždy mi ještě zůstalo do další výměny. Dolíval jsem mezi výměnami tak 0,5l max.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bude to přesně tak 50 na 50sát.