Přesně tak - a totéž platí o autobusácích firmy Arriva.. Jedou mimo obec 60 km/h, v obci 30km/h a i když je za nima kolona jako 🐷, tak je nenapadne zajet na tu svou prázdnou zastávku, nechat všechny předjet a pokračovat konečně tou padesátkou... 🤦
Ekonomika provozu. Nejdražší je rozjezd. Plus lepší vzduch kvůli menší prašnosti z brzd a méně emisí právě kvůli vysoké spotřebě při rozjezdu. Proč by zastavoval, když nemá důvod.
Vlastní bydlení je v poměru k počtu průměrných měsíčních výplat dostupnější než před 20 lety. A nemusí na to být člověk manažer, jen je blbý to řešit, když už má člověk jiné závazky jako děcka atd. Blbý je to v Praze, ta je opravdu jen pro manažery, ale všude jinde a zejména v příhraničí je dostupných příležitostí spousta. Nehledě na pracovní příležitosti v Německu a Rakousku. Příležitosti jsou, ale je potřeba se i umět přizpůsobit, a neomezovat se pouze na lokalitu v místě narození/bydliště, nebát se odstěhovat za lépe placenou prací atd. Já to tak udělal, a mám se teď nejlépe co jsem se kdy měl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zajímalo by mě vzdělání oněch miliardářů. Zda mají nějaké povědomí o materiálové životnosti, o únavě materiálů a o mostních konstrukcích vůbec. Zbouraly se u nás jiné podobné mosty bez vášní, ba i docela hodnotné stavby (z technického i architektonického hlediska) a nikomu to nepřišlo divné (např. Transgaz). Komu prospívají vášně a diskuze u technicky zastaralého mostu, který už v minulosti byl nahrazen jiným?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Četl jste článek? Ti miliardáři pouze zafinancovali projekt, ten vylracovali zahraniční odborníci.