Ten ožralka nikoho neobtěžoval, neohrožoval, nikoho se o nic neprosil, a oni kolem toho udělají úplné manévry... Kdyby věděl, že ho to bude stát dvacet litrů, asi by se včas skulil pod tu tramvaj a měl vystaráno.
Ohrožoval sám sebe. A kdyby ho pan řidič přejel, bude nás to všechny stát násobně víc (lékařská péče, vyšetřování, ...).
Případ prověřujeme jako těžké ublížení na zdraví z nedbalosti.
No to si snad policie dělá zadel. Řidič ho sice měl vidět, nejel nikterak rychle, ale ten chodec, kokos jeden leze přímo pod jedoucí autobus, a že nebyl pouze jeden. To má v hlavě asi naděláno ? Přecházet tak frekventovanou komunikaci a bez přechodu ? Sebevrah. Rozdělil bych vinu na oba dva
Policie to tak prověřit musí. Jestli nakonec bude řidič i opravddu obviněn je věc jiná.
Ministr nemůže být připraven na milion různých otázek. Na analýze STANu pracovalo x lidí delší dobu..poté ji někdo přinesl novinářům a nějaký novinář s tím šel za Kupkou a chtěl odpověď teď hned. Podle mého názoru se s tím nic moc neušetří a jde spíše o zájem STANu, mít tyto úřady více pod kontrolou. Logiku bych viděl v tom, aby člověk zodpovědný za všechna kolejová vozidla seděl například v největším depu. Člověk zodpovědný za správu nemovitostí tam, co těch nemovitostí je nejvíce. IT odbor by mohl být v místě, kde je k mání nejvíce IT odborníků.
Ale aby člověk zodpovědný za zahraniční vztahy neseděl v Praze ? Aby člověk zodpovědný za osobní dopravu neseděl tam, kde té osobní dopravy se realizuje nejvíce? Řada firem, které mají celostátní působnost funguje tak, že mají sídlo v Praze, ale lidi různě po republice. A u některých pozic jsou svolní v tom si dohodnout místo pracoviště toho daného člověka. A díky tomu dokážou přitáhnout jak uchazeče z Prahy, tak i uchazeče z regionu. Já když tuto problematiku sleduji, vidím úplně jiné plýtvání. A to to, jak jsem uvedl dříve. Máme spousty nevyužitých staničních budov. A spousta zaměstnanců jak ČD tak i dceřiných firem pracuje pomalu na těch nejlepších adresách. Třeba DVI (Dopravní a vzdělávací institut) , dcera ČD , která se zabývá organizacím školení a vzdělávacích kurzů. V Ústí nad Labem kdysi sídlila jeho pobočka přímo ve staniční budově. Dnes má pronajaté patro jedné kancelářské budovy v centru města. A já se ptám proč ?
Nevadilo by mi, kdyby na otázku buď vůbec neodpověděl, nebo řekl, že neví, že by si to musel zjistit. To je inteligentní odpověď.
Netrvám na lokaci v Pardubicích ani nikde jinde. Nejvíc mě opravdu naštvala odpověď pana ministra.
Ústavní soud je trochu něco jiného, než hlavní velitelství nejvyššího českého dopravce, který zaměstnává desítky tisíc lidí a má obrat nějakých 40 mld ročně. Kdo jsou dva největší zákazníci Českých drah ? Ministerstvo dopravy a Středočeský kraj. Oboje se sídlem v Praze. Kde mají sídlo největší dodavatelé Českých drah ? Zase v Praze. Praha je jasná a logická volba.
Otázkou je, zda by měli sídlit v nějaké luxusní, moderní budově. Dle mého názoru by měli sídlit v nějaké železniční budově, kterých jsou po Praze mraky a jejichž využití je minimální.
Dále do regionů by mohla být přesunuta některá oddělení. Třeba účtárna v Plzni nebo Brně, proč ne ?
V dnešní době už je těžké racionalizovat fyzické umístění.
Covid nám všem ukázal, že ať už je mezi námi při schůzce metr vzduchu nebo kamera a displej, svět se nezboří.
Jestli existuje možnost šetřit, nemůžeme si moc dovolit ji nechat ležet pod stolem. Aspoň bez promyšlení, což očividně pan Kupka přesně udělal. To je to co mi vadí.
Jestli mi vysvětlí, PROČ je to špatný nápad, PROČ to opravdu jinak nejde, dám mu palec nahoru a poplácám ho po zádech. Ale za tuto jeho odpověď by se měl stydět.
"Kupka tvrdí, že národní dopravce má sídlit v hlavním městě. „A bráním se povinné regulaci. Obávám se, že by to ve výsledku přineslo všem vyšší náklady a nemuselo by to být vůbec funkční,“ doplnil."
Mrzí mě, že pan Kupka nebyl schopný nabídnout jakýkoliv inteligentní argument.
"Dopravce má sídlit v hlavním městě" proč? Proč tedy může být Ústavní soud v Brně?
"Obávám se, že by to přineslo by to všem vyšší náklady a nemuselo by to vůbec být funkční" má frajer čísla? Nebo studie? Nebo analýzy? Nebo se mu nad tím jen nechce přemýšlet, protože ví, že by nic inteligentního nevymyslel.
To už je lepší vůbec neodpovídat...
Farský má úžasné nápady. Zapomněl dodat, že ta "ušetřená" miliarda padne na investice do budov a vybavení, které by si dráhy jistě přály : všechno nové nejlépe dvakrát pro každé ředitelství samostatně!!!
Jenže když se do té budovy zainvestuje, stát ji poté bude vlastnit. Ne vždycky se všechny změny projeví na dalším rozpočtu, je potřeba se dívat na horizont 5, 10, 20 let.
Ve Švýcarsku mohou pokuty rozdávat ostrahy supermarketů? Tu policii si měl nechat zavolat, tohle je opravdu absurdní.
Asi to dává smysl. První krok je nabídka zaplacení pokuty a uzavření případu. Kdyby s pokutou nesouhlasil, na což má samozřejmě plné právo, pak je případ posunut policii. Kde se všechno bude nejspíš protahovat, což musí někdo zaplatit (daňový poplatník).
ODS by měla mít radost, že její koaliční partner roste. Ale to by to nesměla být ODS, které jde jen a pouze o koryta. Ubožáka Skopečka nakrklo, že ho hnutí STAN porazilo ve Středočeském kraji a tak do nich bude kopat. Při své tuposti nepochopí, že tím naopak ODS oslabuje.
No nemají radost, protože z části je ten růst podporovaný odlivem voličů od ODS.
Zkuste si to hodit jako já do kalkulačky a dojde vám, že ty data jsem značně rozmělnil, právě proto, že mluvím o jednom úseku fronty. Ale i kdyby jste je chtěl rozmělnit ještě víc, tak budeme mluvit o desítkám kusů techniky a stovkách mrtvých. Ale ani to tam nikde nevidím, vy snad jo?
Technika není ničena jen přímo na frontě (či 1-2km od ní). Ne všichni vojáci taktéž na tomto území umírají. Drony jsou schopné doletět desítky kilometrů za frontu a tam shodit na vojáka granát. Stejně tak existují rakety dalekého dostřelu, či artilerie.
Jelikož je fronta dlouhá stovky kilometrů, i váš kilometr či dva do hloubky je naprosté nic.
Snažíte se to tu překrucovat nádherně, ale má to jeden velký háček a to jsou záběry z míst. Napsal jste "Coz je zhruba nejakych 80m denne - kdyz to prepoctu na ten vas tyden, tak to neni 10km, ale nejakych 600m. Predstavte si 2-3 fotbalove hriste vedle sebe (ciste jen herni plochu). Na tuto plochu umistete cca 50-150ks těžké techniky a zhruba 1500mrtvych. Takto vypadaji ruske ztraty a uzemni zisky za jeden den".
Tak a teď si najděte a pusťte záběry dronů. Ten dron zabírá z dálky cca jeden až dva hloubkové km území, tzn. 13 dnů bojů. Dle vašich dat bychom tedy na každém záběru měli vidět stovky kusů zničené techniky a tisíce mrtvých. Možná trpím slepotou, ale já tam nic takového nikde nevidí, vy jo?
To snad nemyslíte vážně. Myslíte, že se bojuje jen na jednom kilometru?
Netrpíte slepotou, ale absencí schopnosti přemýslet.
Hloupy priklad!Asi jste nebyl u Kima.
Podivejte se tam.
Tadyje svoboda, nejsou zavrene hranice. Lidi se tu maji skvele.
Krasne domy, draha auta, plne obchody.
Mame se oproti socialismu mnohokrat lepeji.
Specificky jsem napsal "Československá republika". Samozřejmě tím nemyslím dnešní stav, máme se tu krásně (neironicky)
Zrušili EET, což rozjelo šedou ekonomiku nevídanou rychlostí, zrušili digitalizaci stavebního řízení, která byla téměř před dokončením, ale dělali ji babišáci, takže byla blbě a musel ji úplně znovu dělat "odborník" Bartoš...
EET je fér, jestli to rozjelo šedou ekonomiku "nevídanou rychlostí" pochybuju, jestli to máte něčím podložené, rád bych se přiučil.
"Zrušili digitalizaci stavebního řízení, která byla téměř před dokončením" když to podáte takhle, tak to buď vypadá, že nevíte, o čem mluvíte, nebo to schválně zveličujete. Zrušil se NÁVRH, který byl (aspoň podle Bartoše) zbytečně drahý.
Jestli myslíte Bartoše, tak udělal. Neznámou škodu, kterou jaksi nikdo nechce vyčíslit a říci, kdo je za ni zodpovědný a kdo to zaplatí. Členové vlády a poslanci by měli nejen rozhodovat, ale i být za rozhodnutí zodpovědní nejen politicky, to znamená vůbec, ale i jako každý zaměstnanec přímo a vzniklé škody hradit.
"vzniklé škody hradit" to snad nemyslíte vážně. To by se republika zasekla na místě, protože by se všichni báli cokoliv udělat.
To chcete věřit, že rodiče budou brát ohledy na děti popřípadě starce či nemocné v domácím prostředí? Já znám plno kuřáků, kteří vypěstovali návyk na cigarety u svých dětí. Snad to nebylo cílené, ale stalo se, jelikož zákon na bezohlednost není funkční. Maminky i tatínkové si vesele pokuřují s děckem v kočárku popřípadě na vodítku a nijak se necítí provinile. Nejinak to bude s obdobnými návykovými drogami. Poťeš koště.
A v panelových domech zase nebudou moci větrat, díky kouřícím sousedům jednak s cigaretou tabákovou a teď i nějakým kratonem či jak se to jmenuje.
Kratom se pije.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V NewYorku taky perli ze prestanou davat pomuty chodcúm protoze je to pry rasistické.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Silně překrucujete realitu. Chtějí zrušit zákazy přecházení přes silnici mimo přechody pro chodce, protože z 90%(!) za to byly pokutovány minority.
1 odpověď