XBox je nejhůře prodávaná konzole ze všech tří (Playstation, Switch) celosvětově, i u nás. Potvrzuje to i třetí čtvrtá příčka prodejnosti na Odkaz a nic na tom nezměni tento tendenční článek. Vyprodáno je hlavně kvůli tomu, že se jí nevyrábí tolik kusů jako u konkurence, to proto že to nikdo nekupuje.
Dost dobře nechápu proč by si měl kdokoli koupit XBox X když PS5 Digital vychází výrazně lépe a máte o mnoho větší výběr her, podle Digital Foundry většina testovaných her běží na PS5 lépe než na XBoxu i přes papírově mírně vyšší výkon. SSD disk? Mechanika? I s mechanikou je cena podobná, možnost rozšířit si PS5 disk je podstatně levnější díky komoditním NVMe diskům nehledě na možnost koupit si PS5 Pro což je momentálně nejlepší konzole a cena tomu odpovídá.
Pokud nějaký rodič potřebuje novou konzoli na Vánoce 2024 tak Playstation 5 Digital a pokud si počkáte do příštího roku tak Switch 2 bude velmi pravděpodobně dobrá volba očekává se zpětná kompatibilita a výkon někde na úrovni PS4. Stejnak většinu her co tam budou děcka hrát je Fortnite a podobné free-to-play nesmysly. Ten kdo to s hrami myslí vážně, pro toho je tu PS5 Pro.
Z ceníků zmizí manuální převodovky, ty budou rarita. A prořídnou diesely. Většina vozů bude mít automat, protože jen tak má (mild/full) hybridní systém smysl. Dobré hybridy dnes neumí jen Toyota, podívejte na Renault a jejich E-Tech - atmosféra, nepřímý vstřik, žádná spojka, multi-mode převodovka 4x2 převody s integrovaným elektromotorem, reálná spotřeba Clia 4-5 litrů (těžší modely víc). Honda zase tlačí seriové hybridy, ten systém jezdí skvěle, motor taky bez turba s přímým vstřikem.
Upřímně, pokud chcete nové auto s automatem, hybrid vůbec není špatná volba. Mild hybridy moc se spotřebou neudělají, ale alespoň vás netrápi start/stop systém. A full hybridy dokáží srazit spotřebo o nějaký ten litr i víc ve městě. Horší to ale má člověk, co jezdí furt na dálnici tam opravdu nevím co nahradí diesely.
Ten směr snižovat emise je určitě správný, ale jdou na to dost špatně. Moc tlačí na pilu, ve výsledku si nové auto nedopřeje tolik lidí a vozový park bude nadále stárnout. Problém je, že regule EU se píší pro Němce, nikoli pro východní blok. Naši politici v EP by se měli ozvat a něco reálného prosadit, zatím jen blábolí.
Navíc, auta se pořád jen zvětšují a jsou těžší a těžší. Kdyby byla daň na váhu vozu, hnedka by zákazníci vybírali více lehčí auta. Tenhleten trend kdy se "soutěží" o to kdo bude mír těžší auto a při nehodě "výhodu" je neudržitelný. Lehké auto s menším motorem může mít skvělou spotřebu i bez baterií.
Zdá se mi to, nebo Garáž.cz funguje jako reklamní plátek na značku Toyota? Já tohoto výrobce mám rád, ale Toyoty jsou u nás značně předražené. Chabá siť delaerů, špatná konkurence, u posledního nákupu vozu jsem utíkal od olomouckého dealera co mi nohy stačily připadal jsem si že je tam vlastně otravuju.
Za to nemůže tento CEO, ale ti dva před ním. Intel neinovoval cca 20 let, jen přešlapoval na místě a prodával všem stále stejné produkty vždy o pár procent rychlejší než ta starší generace. Všechno jen přejmenovával, prohazoval, nové sockety, platformy jen aby všichni solili dolárky. Pak přišlo AMD se zcela novou architekturou, která byla výrazně lepsí. Dorazil je ARM včele s Applem, ale že jim to trvalo.
Už bylo na čase, už 30 let nemám anténu, neposlouchám rádio, poplatky platím, státu odvádím nadprůměrný daně, soc a zdravko a do her na PS, Nintendo a PC jsem musel dát tak... ježiš to raději ani nepřemýšlím kolik.
Obecně jsem PROTI dotacím i pobídkám, ale rozhodně není fér aby se rozdávalo pomalu každému v kultuře KROMĚ videoher. Zrovna hraju skvělý JRPG titul s názvem Chained Echoes který vznikl za přispění německého či EU fondu. Nepamatuji se přesně, ale něco jsem zaznamenal v úvodních titulcích.
Takže za mě ok, buď nevynechávat videohry, nebo to ukončit komplet. Ovšem to si nejsem jistý jestli by přežily muzea, divadla a kina.
"Při snaze o trochu dynamičtější jízdu však bylo znát, že se převodovce nechce zbytečně často a příliš rychle podřazovat, takže ke slovu přišlo přepínání do sportovního režimu, případně stačilo ťuknout do pádel pod volantem a výjezdy ze zatáček byly hned o mnoho příjemnější."
Moto-recenzenti jsou trochu mimo realitu, mám 1.5 TSI eTEC z ledna 2024 a při sešlápnutí na "Déčku" rychle a ochotně podřadí na nějakých 3000 ot a při kickdownu o i dva stupňě někam k 4000 ot. Jediný rozdíl oproti sportu je, že se rychleji uklidní a zase zařadí zpátky do velmi nízkých otáček. Sport to drží vždy nad 1500 ot a nezapíná se tam plachtění.
Výjezdy z jakých zatáček proboha, jako na okruhu? To jste určitě nebyli. Octavia je auto které vás doveze z bodu A do bodu B. Tohle není sporťák, pochopil bych to kdybyste recenzovali sportovní verzi.
"Posledním milým překvapením na konci cesty se pak stal pohled na průměrnou spotřebu, která byla pouze 4,9 l/100 km. Není přitom těžké uvěřit myšlence, že s trochu lehčí nohou by se spotřeba mohla ještě výrazněji přiblížit normovanému průměru 4,3 l/100 km."
A tu spotřebu jste měřili když jste takhle šlapali na plyn, jo? Tak to určitě pod 5 litrů nebyla. Ano, dá se jet za 4.5 litru po okreskách, ale to musíte plyn vyloženě jen hladit. Normální spotřeba je kolem 6 litrů, dálnice víc, okresky míň.
Octavia je stále dobré auto, všichni brečí jak je drahá, ale konkurence ta je na tom stejně. Pro někoho kdo nechce Hyundai dobrá volba.
"Ostatně i repozitář GitHub, přes který se vývoj většiny open-source projektů koordinuje, patří od roku 2018 Microsoftu"
Github není repozitář a taky tam není "většina open-source".
Ale jinak s přimhouřenýma očima proč ne, říkal jsem si jestli si toho česká masmédia všimnou. Příběh je to moc zajímavý, technicky je to neuvěřitelně propracované.
Mimochodem před několika hodinami původní autor xz knihovny dokončil analýzu a odstranil veškeré podezřelé příspěvky tohoto člověka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mám větši ruce a tyhle rozšíření volentu oceňuji, líp se mi to drží.