- Celkovy soucet schodku je 252+295+280+230mld = 1057mld
Takze nemusime chodit ani nikam do historie, rovnou predchozi vlada zadluzila zemi vice nez vlada soucasna a dokonce nejvic v historii zeme....
Ale zapomněl ste dodat v nejhorší Covidové době.
To co slyším z úst Jurečky a Rakušana, kdy oni by měli mlčet a být někde schovaní po jejich kauzách, je neuvěřitelné. Opravdu neuvěřitelné. Jak si tito politici vůbec po svých kauzách a přešlapech, dovolí vystupovat a o něčem moralizovat? Opravdu z jiného světa. Zažil jsem opravdu mnoho vlád a opozičních poslanců. Ale toto, co sedí v poslanecké sněmovně a řídí náš stát, je historický omyl. Těžký omyl. Kde se tito poslanci vůbec vzali? Kdo je volil? Kdo je vychoval? To je rodiče opravdu takto zanedbali? Neúcta, arogance a opovržení všech poslanců a hlavně českého národa. Chce se mi zvracet
Pan poslanec Kolář z TOP 09 a jeho tatínek ve firmě obchodující z ruskými společnostmi? Ticho po pěšině. Vondra z ODS a jeho křivý dopis obviňující nesmyslnou kolaboraci pana Jandejska s Ruskem v živém vysílání? Ticho po pěšině. Fialův milion v kampeličce? Ticho po pěšině. A mohl bych pokračovat dále. Toto je zoufalost pětidebilice.
Když tramvaják vidí chodce v dáli, tak zpomalí. Vaše věta "vidím chodce, tak ho přejedu" je dost značné natažení a nechápu, jak jste k tomu došel. Avšak řidič tramvaje nemůže dupnout na brzdy, již kvůli výše zmíněné zodpovědnosti za cestující. V článku chybí jedna podstatná věc, a to je pohyb oběti v jízdním profilu tramvaje. Předpisy jsou nastaveny tak, aby byly ztráty na životech minimální. Pokud by tramvaj neměla absolutní přednost, ironicky by to vedlo k většímu množství obětí, zejména s ohledem k pocitu nesmrtelnosti chodců. Vyjadřovat se k věci hodlám nadále, obzvláště protože mám znalosti a zkušenosti s danou problematikou. Formu vaší prosby k vyjadřování vnímám jako absenci argumentů.
Evidentně se přesně řídíte svojí teorií, ale v praxi je toto naprosto irelevantní. Praxe je taková, že když tramvaják vidí chodce, tak zvoní, ale nebrzdí. Až na poslední chvíli. Toto je ve většině případech. Je to osobní praxe. Jsem z Prahy a bydlím v centru Prahy, tudíž některé mé zkušenosti s řidiči tramvají je pro mě šokující.To, co předvádí je opravdu na Psychotesty a velmi přísné. Chápu nedostatek řidičů. Kdo by tuto práci také chtěl dělat. Přijímají se lidé snad i s výučním listem a proto to tak vypadá a čteme stále více těchto článků s případy. Neřídí se lidským rozumem. Arogance a namyšlenost. Myslí si, že má tramvaj přednost, tak musejí jet za každou cenu. Je to katastrofa. Vím, že se začne jednat o absolutní přednosti tramvají a doufám, že se tato přednost zruší.
Nemají legální důvod brzdit kvůli chodci, pokud vezou cestující. Toto může říct někdo, kdo roky vyšetřoval dopravní nehody, včetně nehod tramvají. Pro příště doporučuji před použitím ad hominem přečíst si zákon č.361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, a z.č. 266/1994 Sb., o drahách.
A proto se sráží víc a víc lidí. Přesně kvůli tomuto přístupu a myšlení tramvajáků to tak dopadá. Je zapotřebí upřednostnit lidský rozum, než předpisy. Vidím chodce, tak ho přejedu, protože mi to zákon dovoluje? Opravdu už se nevyjadřujte prosím.
Řidiči tramvají a i autobusů nesou zodpovědnost za cestující. Když prudce zabrzdí a někdo spadne, tak to je jejich vina a nesou za to plné právní důsledky. Tramvaj má přednost, i na přechodu pro chodce, proto nemají důvod brzdit, ať už kvůli autu nebo chodci.
Nemají důvod brzdit kvůli chodci? No to snad není možný. Toto může říci jen opravdu hlupák se základním vzděláním.
A to má začít brzdit a zranit cestující ve voze ?
Navíc víte jak dlouhou brzdnou dráhu má tramvaj?
Předpokládám, že na vině jsou chodci, kteří se nedívali při přecházení kolejí, že jede tramvaj.
Jasně, brzdná dráha a neubrzdí to a zraní cestující. Bla bla. Vidím je jet na lidi, i když jedou rychlostí 5 km za hodinu. Je jim to naprosto jedno. Lidi, auto. Zacinkají a jedou. Absolutně žádný respekt. Proto jsou nehody tramvajáků tak časté. Katastrofa chování.
Lukáši, že ty jsi chodil ve škole místo na fyziku někam "za lajnu". Tramvaj ani vlak neubrzdíš, jsou moc hmotné (těžké) a mají ocelová kola na ocelových kolejnicích. Možná chodce přeškolit a zavést psychotesty ... co vídám jejich chování .....
Jasně, brzdná dráha a neubrzdí to a zraní cestující. Bla bla. Vidím je jet na lidi, i když jedou rychlostí 5 km za hodinu. Je jim to naprosto jedno. Lidi, auto. Zacinkají a jedou. Absolutně žádný respekt. Proto jsou nehody tramvajáků tak časté. Katastrofa chování.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opět. Kdy toto skončí? Vždyť to začíná být na denním pořádku!!!!
2 odpovědi