My jsme volily Hitlera? Nebo jsme zběhly k Hlinkovi? To že nás přepadli obsadili je něco jiného. A ano jsem toho názoru že jsme se měli bránit. Pravděpodobně bychom prohráli a hodně Čechů by zemřelo. Rozhodně bychom ale překazili 2. Světovou válku a mrtvých by bylo mnohem míň. To ale chcimírské onuce jako vy moc slyšet nechtějí.
A mimochodem, ty davy heilujících Čechů, které je možno vidět i na dobových záběrech, ty hovoří ta vše!
My jsme volily Hitlera? Nebo jsme zběhly k Hlinkovi? To že nás přepadli obsadili je něco jiného. A ano jsem toho názoru že jsme se měli bránit. Pravděpodobně bychom prohráli a hodně Čechů by zemřelo. Rozhodně bychom ale překazili 2. Světovou válku a mrtvých by bylo mnohem míň. To ale chcimírské onuce jako vy moc slyšet nechtějí.
Nechápu, proč mě takto nazýváte? Nějak jsem na vás osobně útočil?!
Ach jo, žijeme opravdu ve zvláštní době…
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Těch možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a manuály činností, ale často i výklad technických zákonů a pouček. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. V druhé části příspěvku přikládám odkaz na zdroj, kde je výklad tureckých dějin, které se na našich školách v podstatě ani neučí pro svou náročnost a nedostupnost. Zde se lze při troše snahy dozvědět vše o tomto obtížném tématu. Lze i naučit menší dítě metodami popsanými výše. Naučit žáky a studenty za 14 let výuky trochu česky a anglicky je velmi žalostný výsledek současného školství. A nezachrání to ani 15 až 20 procent studentů přirozeně nadaných na technické předměty. Požadovat hlubokou reformu školství je tedy zcela namístě.👍
Vy jste učitel? Doufám, že podle těch blábolů ne. Tudíž vás to omlouvá.
Ale já nestudovala na Univerzitě Karlově matematiku, abych uklízela a vařila. Navíc mě obojí šíleně nebaví🙂)...takže bych to asi dělala špatně....
Vážím si dobrých kolegů nepedagogů, kteří dobře dělají svoji práci. Já budu zase dobře učit matematiku.
A nevím, proč mi neustále někdo předhazuje to vaření...nechápu...
Protože to spolu proste souvisí!
Nejhorší vláda Petra Fialy od roku 1989 musí skončit. Důkazem toho je klesající porodnost každým rokem. Bytová politika je katastrofa. Ceny všeho jdou nahoru. Politici si chtějí přidat 14 000Kč až 20 000Kč, důchodcům se přidá 350Kč.
Popravdě, důchodcům bych momentalne plošnéě nepřidával. Spíše bych přidal pracujícím samoživitelkám, které pracují za míň, než je průměrný důchod…
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevzdělanec? Myslím, že jeho vzdělání ze zahraničí je o dost lepší než vzdělání ze socialistické ekonomky, které má ten, kdo ministru Lipavskému nedostatečné vzdělání předhazoval.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
To si děláte legraci! 😂
Takže popíráte vzdělání všech lidí, kteří jej získali před rokem 1989? Takže všichni vysokoškoláci starší 58 let?! Tak k tomu nemám co dodat….