Ceny dálničních známek nemají logiku. Dálniční známku mají platit všichni, kdo silnici využívají když už to musí být. Elektromobily jsou z podstaty věci těžší a více opotřebovávají silnici, také mají emise vyšší než u spalovacího motoru, kdy vznikají v místě těžby a výroby. Za to LPG, které má emise čistší než plugin-in hybrid, který po dálnici navíc jezdí obvykle jen na spalovací motor slevu nemá. Jo a boj s CO2 je politický problém a podvod.
🙂 S touto svítivostí to je spíše do sekce "hračky," nebo "děti," ne? A s tou cenou spíše pro hodně majetné rodiče, co tuto dětskou v podstatě no name promítačku koupí svým potomkům 🙂
Benq, který vyrábí elektroniku také s profesionálním zaměřením a noname? Asi ne. Za ty peníze je to sic entry, přesto stále laserový projektor.
Ne není to nechutné, je to normální.
Já jsem za.minibar doplácela 1000 Kč za 5 dní,ale věděla jsem o cenách a věřte mi že vychlazená Coca Cola nebo tyčinky k tv. Popřípadě kinder Bueno, Brumík nebo vychlazený džus se večer hodi,přijde mi to jako standart, který si platím.
Ps ten minibar mi vyjedlo dítě já si dala tu super vychlazenou colu
no minibar reálně za pár korunové položky v součtu s konečnou cenou 8000 Kč je něco jiného. Zlodějina bude vždy zlodějina i když se nabarví na růžovo.
S jednou takovou 1,6kou liftback po tátovi jsem asi měsíc jezdil. Z auta hroznej výhled dopředu i dozadu. Vůbec to nejelo. Nejsem závodník ale abych mohl jet povolenou rychlostí musel jsem na to dost šlapat a podle toho vypadala i spotřeba. Počítač ukazoval 8 litrů. Reálně to bylo 8,5. Šla z domu. Naštěstí je dost lidí pro které je jakákoliv Octavie sen takže byla pryč hned. Koupil jsem Mazdu 6 kombi 2,0 benzín. Reálná spotřeba + - 8 litrů ale jízdní projev úplně jinde. Teď mám Mazdu 3 hatchback taky 2,0 benzín a to auto je neuvěřitelně zábavný. Jede to jak svina a krasne to drží na silnici. Auto úplně prosí vytoč mě a i s ne úplně úsporným stylem jízdy jede taky za 8 litrů. Je to ale rozdíl oproti Octavii který trvalo dvě minuty zrychlit na 90 🤷🏽♂️
I 1.6 MPi se vyvíjí a ve 4.generaci Octavie se nejedná o stejný motor jako byl v Octavii 1. a 2. generace.
Asi jako se prodávaly jako housky na krámě všechny atmo 1.6 jakékoliv generace.
Stejně, jako tehdy, by to žádný bestseller nebyl.
V dnešní době, kdy je většina produkce s přímovstřikem, které nejsou vhodné na krátké trasy, rády karbonují by nepřímý a blbuvzdorný vstřik byl trhákem alespoň pro technický zdatné a nenáročné jedince. V kombinaci liftback a kombi by to byla až na jeden kvůli emisím udušený model ojedinělá nabídka na trhu.
Pane jo to je logika...a z čeho to tepelné čerpadlo vezme energii určitě ne že solárů a větrných elektráren.A pokud by mělo být aplikováno v ČR tak bohužel jediný opravdu ekologický zdroj vTemelíně a Dukovanech.To neutáhne.Tepelné čerpadlo je ok v novostavbě s vlastním solárním systémem o něco méně v novostavbě připojené k síti.Ale naprosto neekonomické ve starších domech především vzhledem ke koncepci rozvodů topných systémů.
Tepelné čerpadlo vezme energii ze závětrné elektrárny. O tom to celé je.
Nevidím důvod proč by stát nemohl hutě prodat někomu jako je Strnad a odpustit dluh vůči státu na start - případně přidat na první rok dva tři možnost prominutí daní. AB také dostává z dotací ročně 5 miliard. A potřebuje je?
A proč prodávat soukromníkovi a mastit mu kapsu? Strategická odvětví jako jevtaké ocelářství by měl mít pod kontrolou stát.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Turbodiesel + mhev a kombinovaná spotřeba 4.8l/100km. To má být legrace? Když pominu složitost a spolehlivost řešení, které mimo hybridy Toyoty nikdo nezná, tak co se zde nabízí oproti 20 let starým turbodieslům?
2 odpovědi