Strachovy série lze těžko hodnotit po shlédnutí prvního dílu. To byste měla vědět, pokud chcete vystupovat jako druhá Mirka Spáčilová.
Pokud je to na Vás příliš složité, pusťte si Babovřesky nebo (mimochodem taky celkem koukatelnou) Kriminálka Anděl. Nedělejte z ČT další komerční televizi, těch máme dost. A stejně jako ČT si je platíme všichni, včetně těch, co na ně nekoukají.
Pane Majurníku, který hybrid podle Vás musíte nabíjet?
To uspořádání, které popisujete, se nazývá sériové, a používá ho například Mitsubishi v modelech Outlander a Eclipse, a to už víc než 10 let. Čili nic převratného.
A s těmi brzdami: Dost pochybuji, že tohle auto nemá rekuperací. Takže když sešlápnete brzdový pedál, auto rekuperuje bez ohledu na to, zda máte rekuperací zapnutou nebo ne. Při kapacitě baterky 43 kWh rekuperuje dostatečně intenzívně i když je baterie nabitá a dobíjí se už poměrně pomalu. Kdo někdy jel hybridem nebo EV, ví, o čem mluvím.
Na motoristického novináře máte dost zásadní mezery.
Pan Hrbek by měl něco načíst o spalovacích motorech.
HVO se nepoužívá samostatně, používá se jako povinná biosložka místo MEŘO. Je stabilnější, ale právě pro své vysoké cetanové číslo je samostatně v motoru použít nelze. Jednak hůř maže, takže hrozí zadření čerpadla a vstřikovačů, a hlavně hoří příliš rychle, takže ničí motor.
PR článek ICOMu? 😀
Starý Kratochvíl vyhrával výběrová řízení tím, že podsekával ceny. Pak chodil na kraj a dával jim nůž na krk. Buď nám dáte další desítky milionů, nebo zítra nevyjedeme. Proto třeba Královéhradecký nebo Pardubický kraj při dalším řízení o licencích ICOM rovnou přeskočily a daly licence druhé nejnižší nabídce. Kratochvílovi tenkrát dělali zle, byly jich plné noviny, ale neúspěšně. V Rychnově kvůli nim postavili další nový autobusák, protože ten původní prodali právě ICOMu a ten tam odmítl pustit jiného dopravce...
Kateřina zakouší vlastní medicínu.
Něco podobného jsem zažil ve vlaku z Hradce do Prahy, někdy před 15 lety. Nastoupil pán, díval se strašně přísně, pak vzal telefon a začal do něj popisovat situaci jako kdyby byl nějaký agent. Už si nepamatuju ty jeho formulace, ale v kombinaci s tím jeho nepříčetným pohledem to bylo dost strašidelné. Fakt normálně hlásil, kde je jaká hrozba, mluvil takovým tím špiónským žargonem... Bylo to k smíchu, ale v tu chvíli se nesmál nikdo. Nikdo nevěděl, kdy vytáhne kvér...
Když se člověk podívá na agresivitu militantnch odpůrců EV, ani se nediví, že si spousta lidí nákup EV rozmysli.
Mám PHEV, najezdim 40 000 km ročně, nabijim doma, a po zkušenostech s ním jsem rozhodnutý. Moje příští auto bude EV z druhé ruky. Nejspíš Enyaq, do 3 ket a 120 000 km. Dneska je to naprosto nejvýhodnější koupě.
Křesťanství se vůči otroctví zas tak zásadně nevymezovalo. A pokud ano, pak hlavně proto, že se zpočátku mezi otroky rychle šířilo. Nový Bůh jim dával naději, když ti staří bohové selhali. Ale obecně se křesťané začali významně distancovat od otroctví až na počátku novověku. Což jim ale nebránilo dovážet otroky, hlavně do Ameriky, po tisících.
Když už mluvíte o rozdělení toho území na zóny, měli byste také dodat, že ty zóny byly určeny na základě toho, jakého stupně dohody o jejich správě dosáhli Izraelci s Araby. O těch tzv. okupovanych územích se mělo jednat. Ale po udělení Nobelovy ceny za mir Jasiru Arafatovi a následném nástupu Hamasu k moci nebylo s kým. Oni jednat nechtějí. Chtějí teror, protože vědí, že teror vyprovokuje izraelskou reakci a oni pak svým kvílením a fňukáním získají další podporu od salónních levičáků západního světa.
Mmch žádný Palestinský národ neexistuje. Jméno Palestina dali tomuto území Římané na začátku 2. století n.l., kdy porazili sérii judejskych povstání a chtěli Judeu jednou provždy vymazat z mapy. Zemi přejmenovali, ale izraelský národ tam žil dál.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Iluze, že je někdo významný, je velká motivace. Mnozí pro ni udělají cokoli.