Hloupoučké podceňování nepřítele.
Celý svět (kromě Zelenského a spol) uznával a uznává sílu armády RF, fakta, statistika jsou jasná.
Myslíte celý svět, kromě Zelenského, NATO, Číny, Indie a dalších? Asi je ta armáda o své síle příliš nepřesvědčila. Ono totiž tak úplně nelze položit rovnítko mezi počet vojáků a sílu armády. Čímž zřejmě myslíte ty statistiky.
Já mám dostatek zdravého úsudku na to abych věděla, že jaderný arzenál primárně slouží k odstrašení protivníka na který se neútočí především z důvodu, že zajišťuje vzájemné zničení všech zúčastněných stran.
Ten jaderný arsenal je v první řadě třeba nějak uvést v činnost. A to nějaký čas zabere. A v tomto čase je možné na něj zaútočit. Ty nosiče například nemají palivo, nálože jsou mechanicky zajištěné proti náhodné explozi atd. Je možné na ně zaútočit konvenčními zbraněmi a poškodit logistiku a zázemí, čímž je znefunkčníte pro bojové nasazení.
Že fungují k odstrašení, to je pravda, a Rusové toho dokonale využili. Bohužel.
Dnes byste sem hlavně už nenapsal podobně hloupý příspěvek - severni polokoule by se na hodně dlouhou dobu stala neobyvatelnou
Jsem si jist, že by to bylo přesně obráceně. Severní polokoule by byla mnohem bezpečnější než je teď. Ruska armáda byla v dezolatnim stavu, jak se ukázalo v prvních dnech invaze. Jejich jedinou výhodou bylo, že jich bylo moc.
Jejich jaderné zbraně byly rovněž v totálním chaosu, a to ještě dlouho po začátku války. Bohužel teď už to stihli napravit.
🇮🇱🇱🇧The New York Times píše, že Izrael vytvořil krycí společnost na výrobu výbušných pagerů, které byly poté odeslány do Libanonu.
Noviny s odkazem na izraelskou rozvědku píší, že B.A.C. Consulting byla maďarská společnost, která uzavřela smlouvu na výrobu zařízení jménem tchajwanské společnosti Gold Apollo.
B.A.C. vyráběla běžné pagery pro obyčejné zákazníky „za účelem maskování“, ale hlavním cílem byl Hizballáh. Pagery pro skupinu byly vyrobeny samostatně a obsahovaly výbušninu. První zařízení byla dodána do Libanonu v roce 2022.
Otázkou je, zda je to pravda nebo jen další krycí legenda.
Vy jste tu zacal hloupe provokovat, tak jako u elektomobilistu byva zvykem s prispevkem ze nemate v aute prevodovku, coz neni proste pravda ani v pripade elektromobilu, natoz hybridu (ten ma casto vicestupnovou prevodovku, pripadne plynulou zmenu prevodu).
Servis samozrejme potrebuje jak prevodovka/rozvodovka, olejova napln rozhodne nevydrzi celou dobu zivotnosti. A elektromobil taktez. Sice odpada vymena oleje v spalovacim motoru, ale porad tu mate mnoho prvku servis vyzadujici
Končím. Uznávám, že mám plné auto převodovek. V elektrickém ovládání oken, v elektrickém šíbru, ve stěračích, v elektrickém ovládání sedačky, v elektricky nastavitelných zrcátkách, v mazání motoru, v těch dvou rozvodovkách, jen ta skříň, které běžný motorista říká převodovka, o které, jak opakovaně uvádím, je článek, pod kterým teď už skutečně marním čas, jen ta mi v autě, v mém outlanderu PHEV, chybí. To je to, co říkám od samého začátku. To, na co jste se nalepil jak žvejkačkana podrážku a co Vás přimělo ze sebe donekonečna dělat kašpara. Mějte se famfárově, já jdu dětem natočit sklízecí řezačku, protože zrovna sklízí kukuřici. 👋
Taky koukám že v pátek otevřou trial a vodní park ,to asi aby se lidi mohli umýt . Ale silnice nebudou .Zase je klid a cechacci ztratili zájem
Přečtěte si to znovu. Ten trial (mimochodem je to lesní cyklostezka, povodní prakticky nedotčená) a a Mamutíkův vodní svět jsou soukromé, a mluvil o nich tiskový mluvčí majitele. Mmch Mamutíkův vodní svět není koupaliště, ale edukativní soubor rvodních atrakcí představujících různé principy využití energie vody.
Nepíšu to proto, že bych byl nějakým echt přívržencem toho, co tam Rulíšek předvádí, ale štvou mě mudrlanti, kteří tam nikdy nebyli, netuší, co se tam děje a jen kritizují a rozumují.
Pěkný den Všem.
Víte ono vůbec nejde o to kdy bude ,ale jak se bude stavět.
Když se podíváte na fotografie tak Vám hned musí být jasno, jak je ta silnice odfláknutá už ze začátku.
Podklad žádný ,hlína nebo písek. 10 cm štěrku a na tom nalepených několik vrstev asfaltu.
Tak jak má taková sinice vydržet nápor. Dříve se stavěly silnice tak ,že byly únosné a na 100ky let. První se dal do minimálně 50 cm velký štěrk. Pak se dal jemný ,ten se postříkal asfaltem pro větší pevnost a na něj teprve asfalt ,nebo dříve kostky či betonové panely. A nebo ještě dříve se stavěly silnice jenom z hrubého štěrku do hloubky 80 cm a a nahoře se to polévalo asfaltem a posypalo se to jemným pískem. A to se celé zaválcovalo. Viz 100 ky silnic 3 a 4 třídy. Vody mohla v podloží prosakovat a tlak na vozovku se rozkládal, jako pyramida. Navíc byla postavená do půl kulata a byly hluboké příkopy kvůli snadnému odtoku vody z vozovky. Tak ,že tyto silnice i po 80 a více letech v lesích i jinde, kde je vlhko jsou stále sjízdné a většinou se ani moc neopravují !!! Jen neudržované krajnice se lepí.
Dnes se to uválcuje ,popráší vápnem znovu zaválcuje, položí rohož a na to vrstva jemného štěrku a asfalt nebo beton. Krajnice žádná a o příkopě na odvod vody už ani nemluvím . Za pár let je to jedna dvojkolejná silnice a jedeme nanovo odfrézujeme a stále dokola.
V Rakousku se stále staví starým způsobem a s novou technikou . Tam je jenom 5 cm až 10 cm asfaltu a už vidíte kámen . Je ta skladba vidět ,když dělají nějaké výkopy nebo vyřezávají čtverce na opravu vozovky. Ví proč a co to vše pak stojí opravit.
Tak zrovna tahle silnice, jak ostatně dokazují ty vrstvy asfaltu, je právě "z dřív". Problém je v tom, že během prázdnin tam dělali kanalizaci a ty výkopy byly teprve zasypané. Novou silnici už nestihli udělat.
Jednostupňová převodovka, bez možnosti pevné změny převodového poměru, umístěná ve stroji se nazývá rozvodovka, neboť rozvádí točivý moment po systému.
Stale mi tedy chcete tvrdit ze elektromobil nema prevodovku? Nebo treba ze neptrebuje servis? To jsou takova oblibena "moudra" elektromobilistu.
Když už chcete slovíčkařit, pane konstruktére, povšimněte si ono "bez možnosti pevné změny převodového poměru". Je to sice nesmysl, což u wikipedie není neobvyklé, ale pokud to budu, tak, jako Vy, brát za bernou minci, ani taková převodovka v elektromobilu není (povšimněte si, že s tím elektromobilem jste přišel Vy, já jsem uvedl, že píšu o hybridu). Rozvodovka v elektromobilu, hybridu i běžném autě MĚNÍ převodový poměr. Nikdy tam není převod 1:1. Takže opět si nabíháte.
A co konkrétně nepotřebuje servis? Elektromobil? Nebo ta převodovka, která v něm skutečně, přes veškerou Vaší snahu dokázat opak, není?
Mate to v clanku, pravda je dost dlouhy.
"Podle AP používají příslušníci Hizballáhu právě pagery, protože jde o „prostředek, jak se vyhnout údajnému intenzivnímu izraelskému elektronickému sledování mobilních telefonních sítí v Libanonu. ..."
A vydrží skoro 3 měsíce bez dobíjení, což v Libanonu, kde veřejná elektrická síť funguje 2 hodiny denně,je dost dulezite
Tak to tedy ne!! Jak si někdo může dovolit říci, že bylo cokoli z dob socialismu podařené? Měl autor této reportáže souhlas ÚSTR? Bez toho jde o jasnou provokaci. A p. Blažek se na to jistě podívá!! A bude zle.
Víte, i navzdory komunistům tady žilo pár inteligentních a kulturních lidí, kteří dokázali vymyslet a prosadit zajímavé věci. Svět, pane Wališi, není černobílý. Což neznamená, že komunisti nejsou zkázou lidstva a že 40 let jejich vlády neproměnilo jednu z nejrozvinutějších zemí světa v zemi rozvojovou.
17
Sledujících
1
Sleduje
17
Sledujících
1
Sleduje
Vidíte a to je přesně to šlompáctví. Odval z lomu ,ne čistý štěrk., Pokud se pak vyplaví ten jemný prach, tak je to stejné, jako by tam byly hlína. Celý svršek nemá únosnost a propadne se . Pak už nic nebrání rychlému podemletí a vyzdvižení tlakem vody nahoru ., A těch nálepek asfaltu je tam asi 5 nebo 6 ,jak je vidět co ukazuje 2 video. Takto se silnice nemají nikdy stavět. !!! To znali již staří Římané.
To je prostě práce pro práci a vyhazování peněz.
V Rakousku, kam často jezdím se můžou jít učit a v horských oblastech 2 krát. Taky tam budují kanalizace a sítě a nebo ve Švýcarsku ,kam jezdím občas za sestřenkou. Kolektorový systém pod silnicemi. Nestydí se dávat kovové sítě nebo injektáže do silnic nebo svahů a okolí cest o kterých se domnívají ,že to budou do budoucna možná potřebovat. A nestaví v záplavových, nebo lavinových lokalitách . Tam to zákon až na vy jímky zakazuje a pokud si postaví, tak jej nikdo nepojistí.
Budují, aby to vydrželo a s rozumem. Ne Franto podrž to jdu pro peníze.
1 odpověď
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To Vy tady píšete o tom, jak se dřív dělaly super silnice.