Kdykoliv se někdo takovýmto způsobem snaží vyhnout odpovědnosti, tak bych zbystřil o to víc. V případě nehody je tu jasný postup, jak pokračovat (Odkaz ) a pokud to s vámi druhá strana odmítne řešit, tak si vše nafoťte, natočte video jak ujíždí a pak to řešte s policií. Když máte SPZ, tak jste v cajku.
Golfika mám moc rád, ale nedávno jsem ho prodal a pořídil jsem si brouka - sic starší ročník (není to veterán), a nedám na něj dopustit! A navíc je to nejdéle vyráběný model - Odkaz
Pěkně to mají shrnuté i v tomto článku Odkaz 1 , 1. listopad je dobrý milník, kdy to vyměnit - já osobně se jím řídím, ale je pravda, že počasí je rok od roku více nevyzpitatelné...
Tak to funguje ve většině zemí.. chceš víc/nadstandard? Tak si připlať. Příjde mi to fér. Když člověk jede na dovolenou, tak se taky musí připojistit na rizika, když jede třeba do hor, a nikdo proti tomu nic nemá...Odkaz
Já mám k osobnímu účtu u spořky cestovní na celý rok, ale vůbec ho nevyužívám, jelikož jsem si také udělal cestovko u Odkaz na celý rok, a jsou tam daleko lepší podmínky. Takže souhlasím - většinu benefitů asi člověk nevyužije.
To už je ale nějaký pátek, změna tohoto zákonu začala platit v březnu tuším (tady o tom píšou detailně: Odkaz ). Ale reálně... ti, kteří s takovou sekačkou jezdí jen po své zahrádce, případně jednou za rok přejedou silnici, to nepotřebují, a nikdo je kontrolovat nebude..
Nóó, zas tak hrozné to nebude, těch posledních pár změn je spíš dobrých než špatných. Konečně s sebou nebudu muset nosit papír, a to, že je potřeba pojistku zaplatit než začně platit, je snad "jasné". Víc píší tu: Odkaz
Nic zas tak zásadního, jedna věc k dobru, druhou vlastně ani většina nezaregistruje, protože si pojištění platí s předstihem, asi tak. Víc změn bylo začátkem roku, jak píší tu: Odkaz 1 , tam to naštědřilo docela velkému počtu lidí povinnost pojištění platit.
Jsou prostě situace, kdy sesednutí z kola nedává smysl, když vás očividně z obou stran řidiči pouští, tak zkrátíte dobu, kterou by na vás čekali. Ale souhlasím s argumentem, že v drtivé většině je to naopak, a sám, jako cyklista, to tak praktikuji. Docela by mě zajímalo, jak funguje pojištění. Mám na kolo pojištěné u Odkaz , a pokud by mě na přechodu srazilo auto, jestli bych měl nárok?
To je pěkně nadlidský výkon. Zajímalo by mě, co dělal, když byl nemocný nebo když mu tělo prostě rezignovalo... A co teprv, když skončil na kole a šel běžet, kde nechával kolo? (pravděpodobně má drahé silniční... já sám jezdim vícedenní štreky a občas kolo musím nechat před krámem, když si jdu nakoupit, a tam je šance, že ho ukradnou i když ho mám řetězem zabezpečené. Asi je důležité ho mít pojištěné, já mám na 3 roky u Odkaz ).
No tak vzhledem k tomu, jaké příchází počasí, se nedá divit, že kontroly skončili... 😀 Ale i nadále je dobré dávat pozor, nepít alkohol, když víte, že pojedete na kole (mimochodem v případě, že jste opilí, vam ani pojišťovna neuzná plnění) Mám pojištění u Odkaz , ale je k ničemu, když nedodržujete pravidla 🤷
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sdílená auta mají svoje nevýhody. Časté používání může být drahé, auta nejsou vždy dostupná, nejsou tak pohodlná ani čistá jako vlastní vůz. Navíc ten "eko" přínos je sporný, protože lidi, co by jeli třeba MHD, často raději sáhnou po autě. Před pár lety vyšel docela pěkný článek Odkaz 1 , kde jsou plusy i minusy. Myslím si, že to dnes není úplně aktuální téma.