Největší znečišťovatelé jsou lodě, které nám z Číny vozí velkou část zboží (i ta tesla se velká část produkce dováží z Číny), všechna elektronika, oblečení, prostě skoro vše. A pak nám to z Hamburku ještě doveze kamion do Česka....a "my" tu chceme zdanit paliva? I když budeme jezdit elektroauty (hádejte odkud jich většina bude...), nic tím nezachráníme, všechno stejně jen zdraží. Jen opět zchudneme. Kde je podpora elektrifikovaných tratí pro rychlovlaky na úkor letadel? Kde je podpora bydlení ve městech, kde je práce, aby tam lidé nemuseli denně dojíždět autem? Jak všechna ta elektroauta nabijeme? Pokud (teoreticky) všichni budeme nabíjet elektroauta, kolik asi bude stát elektřina, když po ní enormně stoupne poptávka? Zamyslete se nad tím.
Nerozumím tomu, proč v každé druhé recenzi cpete lidem, že automat je lepší. V ojetině je to obzvlášť riziková a drahá sranda. Mraky aut jsou stočené a k metě 300t km mají co by kamenem, tak proč jít zbytečně do rizika? Navíc automat nikdy nebude řadit tak, jak člověk chce, jízda s ním je podle mě horší. Snad jedině pro někoho, kdo jezdí čistě po městě....
No, chybí kombík a 1.4tsi 103 nebo 110kw pojede v běžných otáčkách lépe i než 2.0/121kw, tak proč raději nekoupit golf 7, spotřeba bude podobná. Nechápu to nadšení pro atmosféru bez turba, když má stejně už přímý vstřik....navíc golf 7 nebo seat leon jsou hezčí, mě se ten asijský design nelíbí, nejhezčí byla suverénně první Mazda 6.
Hned v úvodu článku píšete to podstatné. Řidiči nepřizpůsobí rychlost svým schopnostem a stavu vozovky. Proto paní vjela rychle do zatáčky a bourala. Takže to není obecně, že překročení rychlosti je nejčastější příčina nehod. A co předjíždění na plné čáře nebo v nepřehledném úseku? Telefon za jízdy? Nedostatečný odstup? Nevěnování se řízení? To jsou ty správné důvody nehod, ne rychlost!
Bral bych řp automaticky za chlast nebo za způsobení nehody s vážným zraněním nebo smrtí. Takhle někde přehlédnete 30ku, pojedete smrtících 61km/h a máte po řidičáku? A co nedání přednosti v jízdě, předjíždění na plné čáře? To jsou horší přestupky....být v unii je čím dál méně vhodné/výhodné/rozumné pro ČR.
Realita bude taková, že lidi si nechají i 20 let staré spalovací auto dalších x let, protože nebudou mít na nové elektro ani na nové spalovací. Proč se musí tyto skvělé elektroauta dotovat a spalovací auta zdražovat, aby zaplatili "dumpingové" ceny nových elektroaut? Jak vyřešíte degradaci baterie po "pár" letech (oproti 20 letům provozu spalováku), nemožnost auto v klidu a rychle dobít, krátký dojezd, obrovskou hmotnost...atd.? Já si to rozhodně nové ani ojeté nekoupím, technicky se eauta nikdy tak nezlepší, aby za to stála oproti spalovacím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No prvotřídní fešák, to jako fakt? Zepředu a zezadu je to hnus, z boku dejme tomu. Každopádně torres je proti tomu megahnus, takže pokrok !
Původní actyon byl alespoň prvním vozem v (byť pro mě nepochopitelné) kategorii SUV-Kupé.
Možná příště udělají třeba SUV-koloběžku (taky dobré spojení,ne?) nebo tak něco 🙂