No prvotřídní fešák, to jako fakt? Zepředu a zezadu je to hnus, z boku dejme tomu. Každopádně torres je proti tomu megahnus, takže pokrok !
Původní actyon byl alespoň prvním vozem v (byť pro mě nepochopitelné) kategorii SUV-Kupé.
Možná příště udělají třeba SUV-koloběžku (taky dobré spojení,ne?) nebo tak něco 🙂
Největší znečišťovatelé jsou lodě, které nám z Číny vozí velkou část zboží (i ta tesla se velká část produkce dováží z Číny), všechna elektronika, oblečení, prostě skoro vše. A pak nám to z Hamburku ještě doveze kamion do Česka....a "my" tu chceme zdanit paliva? I když budeme jezdit elektroauty (hádejte odkud jich většina bude...), nic tím nezachráníme, všechno stejně jen zdraží. Jen opět zchudneme. Kde je podpora elektrifikovaných tratí pro rychlovlaky na úkor letadel? Kde je podpora bydlení ve městech, kde je práce, aby tam lidé nemuseli denně dojíždět autem? Jak všechna ta elektroauta nabijeme? Pokud (teoreticky) všichni budeme nabíjet elektroauta, kolik asi bude stát elektřina, když po ní enormně stoupne poptávka? Zamyslete se nad tím.
Nerozumím tomu, proč v každé druhé recenzi cpete lidem, že automat je lepší. V ojetině je to obzvlášť riziková a drahá sranda. Mraky aut jsou stočené a k metě 300t km mají co by kamenem, tak proč jít zbytečně do rizika? Navíc automat nikdy nebude řadit tak, jak člověk chce, jízda s ním je podle mě horší. Snad jedině pro někoho, kdo jezdí čistě po městě....
No, chybí kombík a 1.4tsi 103 nebo 110kw pojede v běžných otáčkách lépe i než 2.0/121kw, tak proč raději nekoupit golf 7, spotřeba bude podobná. Nechápu to nadšení pro atmosféru bez turba, když má stejně už přímý vstřik....navíc golf 7 nebo seat leon jsou hezčí, mě se ten asijský design nelíbí, nejhezčí byla suverénně první Mazda 6.
Hned v úvodu článku píšete to podstatné. Řidiči nepřizpůsobí rychlost svým schopnostem a stavu vozovky. Proto paní vjela rychle do zatáčky a bourala. Takže to není obecně, že překročení rychlosti je nejčastější příčina nehod. A co předjíždění na plné čáře nebo v nepřehledném úseku? Telefon za jízdy? Nedostatečný odstup? Nevěnování se řízení? To jsou ty správné důvody nehod, ne rychlost!
Kdo tady nejvice knuci? Opravny aut a ruzni hochstapleri co natahuji.lidi na dilech a predrazene praci za opravy aut! Az budete mit el. auto, tak zadne rozvody za 15,000+, spojku s dvouhmotou za 20,000+, vacku za 12,000+, ruzne opravy a zbytecne vymeny za "dvojcicku/trojcicku vam nikdo delat nebude a to tyhle zastance spalovaku nejvice sejri.
Zvasty o tim, ze baterka vydrzi jen 5 let a pod. jsou jen lacina propaganda, jak ohlupovat lidi.
Tohle uz tady bylo s tlacitk. telefony a Nokia kvuli tomu zkrachovala☝️
Melete kraviny, rozvody se dnes řeší u auta při cca 200t km nebo po 10 letech, spojka s dvouhmotovým setrvačníkem vydrží 300t km, vačky běžně neměníte vůbec. Problém je to, že si koupíte 10 a více let staré auto, které je stočené z 400t km na 180t km a proto ty investice. Kupte si za 700t kč auto nižší střední třídy a při normální údržbě (za částky dlouhodobě nepřevýší hodnotu auta) vám vydrží 20 let/300t km jako nic, dokáže tohle elektromobil?
Jak to bude u 10 a více let staré baterie u elektromobilu? Už bude před (po?) smrtí a investice do nové převýší cenu auta, proč asi elektroautům rapidně klesá cena již po pár letech provozu? Je to baterií. Navíc jsem sám zvědavý, jaké závady budou starší elektromobily mít.
Bral bych řp automaticky za chlast nebo za způsobení nehody s vážným zraněním nebo smrtí. Takhle někde přehlédnete 30ku, pojedete smrtících 61km/h a máte po řidičáku? A co nedání přednosti v jízdě, předjíždění na plné čáře? To jsou horší přestupky....být v unii je čím dál méně vhodné/výhodné/rozumné pro ČR.
Realita bude taková, že lidi si nechají i 20 let staré spalovací auto dalších x let, protože nebudou mít na nové elektro ani na nové spalovací. Proč se musí tyto skvělé elektroauta dotovat a spalovací auta zdražovat, aby zaplatili "dumpingové" ceny nových elektroaut? Jak vyřešíte degradaci baterie po "pár" letech (oproti 20 letům provozu spalováku), nemožnost auto v klidu a rychle dobít, krátký dojezd, obrovskou hmotnost...atd.? Já si to rozhodně nové ani ojeté nekoupím, technicky se eauta nikdy tak nezlepší, aby za to stála oproti spalovacím.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Myslite BMWErgl EV, ktery se vyrabi v Cine ? Nalestena, navonena a jeste k tomu predrazena je jen nemecka bida, o kterou bych ani segway neoprel a kterou si kupuji omezenci. Tohle si kupuji lide, kteri chteji nejlepsi pomer cena/vykon a to nikdo jiny nez SY a Korejci obecne nenabidne. Cina ma naskok u EV, ktere deustcheisse taky nedozene. Snete si dal ve svem svete deutschiesse.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lidé, co kupují auto v nejlepším poměru cena/výkon si buď počkají na dacii bigster nebo si koupí mladou (nejspíš tiguan allspace/tarraco/kodiaq) ojetinu. Uvidíme, kolik to bude stát a hlavně, bude to mít stále jen 1.5T/120 kw? Tohle auto nejde srovnávat s kodiaqem už jen nabídkou motorů a to kodiaq nijak nežeru....
1 odpověď