aplikaci pouzivam a take internetove bankovnictvi a mohu potvrdit, ze je to skutečně krokem do minulosti. Aplikace je amatersky zpracovana a nefunguji v ni veci jako v puvodnim bankovnictvi. Na moje pripominky z KB nikdo nereagoval. Po telefonu mi sdelili, ze to predaji do vyvoje. Opravdu prechod do nove ery je krokem do pravěku. Mel jsem KB za nejlepsi bankovnictvi, ale prechod mne děsí, ale zvykam si. Snad se to někdy zlepší, ale za to co zatim předvedli palec dolů.
Ten pán, co „má jen načteny účelové bláboly spolků“ a „neví vůbec nic“, je pouze profesor Švácha, vyznamenaný přední český odborník na architekturu od baroka po současnost, autor řady význačných publikací a těžká autorita teorie architektury 20. století. Více než ad autoritam k vašemu sebestřednému a neznalému blábolu netřeba dodávat.
Dobrý den, bohužel autor o mostním stavitelství toho patrně moc neví a čerpá pouze z účelově upravených zdrojů. Architektonicky ani technicky most cenný vůbec není. Je to pouze účelová stavba dopravní infrastruktury své doby, která už je za hranicí své živostnosti a je třeba i co nejdříve nahradit. Jako člen mostní kolokvia Vám mohu potvrdit, že se nepodařilo nikomu z přítomných definovat čím by mohl být most tak výjimečný a to ani profesorům ze švýcarské univerzity. Jediné co se shledalo, že je starý a to není moc důvod k jeho záchraně. Článek pan profesor napsal účelově a ze svého pohledu architekta. Já z pohledu mostaře a odpovědné osoby za bezpečný provoz na mostě Vám mohu sdělit, že je jiná cesta než výměna mostní konstrukce není možná.
poněkud jednostranně napsáno a na hranici výkřiku do tmy ukřivděné dušičky. Lidé bez zodpovědnosti kážou co se má nebo nemá dělat. O podstatě věci autor textu neví vůbec nic. Má jen načteny účelové bláboly spolků, které sleduji své politické cíle a schovavaji to za cokoli, co se jim hodí. Prohlašovat mosty v plném provozu za památky by mělo být ze zákona zakázáno. Most není nemovitost , je to součást dopravní cesty a není veden v katastru nemovitostí. Účelové prohlašování starých mostů za památky paralizuje obnovu dopravní infrastruktury.
Je třeba respektovat priority veřejného zájmu a tou je jednoznačně bezpečnost provozu. Železniční most není žádnou zvláštní konstrukcí. Shodná je ve Vršovicích a o té nikdo nemluví a nezajímá se, protože není tak exponovaná a bylo by za snahu málo politických bodů.
Je to skvěle napsané. Jednoduše, vtipně a přesně. Já mám do důchodu tak napůl cesty a spořim si uz pomalu 20 let. No a co předvádí ta naše vláda, v kterou jsme věřili, že zachrání národ, tak se jeden nestačí divit. Zdraví rozum asi hodili s obálkou do urny a teď marně přemýšlí co s tím co jim v hlavách zbylo. Jeden by řekl študovaní jsou dost, tak by tomu mohli rozumět, ale co předvádí nasvědčuje jednoznačně o opaku. Jedna perla za perlou a to má člověk jenom selský rozum. Už, aby byli pryč a dlouho jsme o nich neslyšeli. Jsou to amatéři co to nikam neposunou. Jen čekám, az se začnou vymlouvat na počasí, že malo svítilo slunce a je nic tedy neosvitilo.
Ještě jednou děkuji autorovi za článek a v důchodu si to nenechte znechutit žádnou politickou luzou.
nevim proc by mel OSVČ platit jinak nez zamestnanec. To je úplně demagogická a hloupa reakce. Zamestnanec ma jen svuj plat a žádný zisk. Na všechno co dostává si musí vydělat. Musí vydelat i na vnitřní aparat firmy a pak na zisk vlastníku firmy. I zaměstnanec ručí veškerým svym majetkem pro případy trestně právní. Tam ho nic nechrání a když se firmě nedaří, tak redukuje a ochranu nemá taky žádnou. Pan Bartoš je takový politický plachtak, kam vitr tam jejich plachty jen, aby byl proti a proti všemu. To je jednoduche kritizovat. To jedine umi. Sami nic nedokáži. Nic dobrého z Pirátů nezvešlo. Byli nadějí pro slušné lidi, ale zase se z nich vyklubali povaliči a politický prospechari, co nic netvoří a jen bourají. V Praze lelkovali 4,5 roku a výsledek..tak ten vidime vsichni co tady zijeme resp. nevidíme...
neumi komunikovat s lidma. Vubec se nedaji jejich kroky pochopit v souvislostech. Nema to koncepci a tim padem to vypada, ze rano pravi co ho večer napadne. Je to hrozna vlada amatérů. Ja ani nevim jestli vedi, jak žijí normální obyčejní lidi a co za starosti mají. Přijde mi, že večer koukne na zpravy a pak něco do rána vymyslí, jak lidem ještě "prilepsit". Ferenc a Lorenc v jednom. Zlatak z trakaře bude dalsi daň!
skutečně si myslí, že pro takovéto změny najdou pochopení. Toto se dotkne všech a v co největším rozsahu. Zdanit lidi co si naškudlili na vlastní bydlení, které pořídili za zdaňené penize a zaplatili dalších 15% DPH tak proč jim ještě k drahym energiím nezvednout daň. Toto je vrchol arogance státu a projev jejich neschopnosti.
Nechci se zastávat Správy železnic, ale ono nelze dost dobře neustále prodlužovat životnost památkově chráněného mostu při extrémním dopravním zatížení. Karlův most by také bylo těžké držet při životě, pokud by něm mělo projet řekněme 5 000 aut denně. Navíc dvoukojka již opravdu nestačí, pokud má dojít k zvýšení provozu zejména příměstských vlaků, po nichž je v Praze čím dále větší poptávka. Pokud jede jedním vlakem řekněme v průměru 200 cestujících a průměrný počet cestujících v autě jsou 2 lidé, dokáže každý vlak nahradit min. 100 aut! To je tak významná pomoc pro přetíženou Prahu, že to podle mě stojí za to i na úkor památkově chráněného mostu.
denně projede v průměru 300 vlaku s hmotností 275 t to je okolo 82 000 t za jeden den. Celkove za rok okolo 27 mil t.
Prakticky to opravitelné není. I kdyby se při rekonstrukci prováděla výměna jednotlivých nosníků po jednotlivých kusech, tak by z původní konstrukce nezbylo prakticky nic. To by pak bylo daleko jednodušší, rychlejší, levnější a bez zásahů do provozu vyrobit repliku a pak ty konstrukce jednorázově vyměnit třeba příčným zasunutím. Ale pak by tam bylo něco, co by se vzhledově sice tvářilo jako technická památka, ale byla by to novodobá konstrukce. Takže mosty musí v první řadě plnit svůj účel, to je převedení dopravy v požadované intenzitě a nosnosti. A tento stávající most to už bohužel nedokáže. Takže jeho dny jsou z praktického hlediska již sečtené a nostalgie památkářů a členů Klubu za starou Prahu na tom nic nezmění. Ale opět. Tímto konstatováním neomlouvám chování správce mostu při jeho dlouhodobé neúdržbě.
vyměnit nýty za šrouby nelze u dynamicky namáhaných konstrukcí. Vyměnit prvky by vyžadovalo rozebrat téměř celý most a navic počet nytu nejde zvýšit a tim ani únosnost přípoje. Skutečně je problematika složitější, než by se veřejnosti mohlo zdát. Zkusíte příště diskutovat s lékařem, jak by bylo možné operovat. Tam by diskuze skončila asi dřív, nez by začala
Prakticky to opravitelné není. I kdyby se při rekonstrukci prováděla výměna jednotlivých nosníků po jednotlivých kusech, tak by z původní konstrukce nezbylo prakticky nic. To by pak bylo daleko jednodušší, rychlejší, levnější a bez zásahů do provozu vyrobit repliku a pak ty konstrukce jednorázově vyměnit třeba příčným zasunutím. Ale pak by tam bylo něco, co by se vzhledově sice tvářilo jako technická památka, ale byla by to novodobá konstrukce. Takže mosty musí v první řadě plnit svůj účel, to je převedení dopravy v požadované intenzitě a nosnosti. A tento stávající most to už bohužel nedokáže. Takže jeho dny jsou z praktického hlediska již sečtené a nostalgie památkářů a členů Klubu za starou Prahu na tom nic nezmění. Ale opět. Tímto konstatováním neomlouvám chování správce mostu při jeho dlouhodobé neúdržbě.
vyměnit nýty za šrouby nelze u dynamicky namáhaných konstrukcí. Vyměnit prvky by vyžadovalo rozebrat téměř celý most a navic počet nytu nejde zvýšit a tim ani únosnost přípoje. Skutečně je problematika složitější, než by se veřejnosti mohlo zdát. Zkusíte příště diskutovat s lékařem, jak by bylo možné operovat. Tam by diskuze skončila asi dřív, nez by začala
Prakticky to opravitelné není. I kdyby se při rekonstrukci prováděla výměna jednotlivých nosníků po jednotlivých kusech, tak by z původní konstrukce nezbylo prakticky nic. To by pak bylo daleko jednodušší, rychlejší, levnější a bez zásahů do provozu vyrobit repliku a pak ty konstrukce jednorázově vyměnit třeba příčným zasunutím. Ale pak by tam bylo něco, co by se vzhledově sice tvářilo jako technická památka, ale byla by to novodobá konstrukce. Takže mosty musí v první řadě plnit svůj účel, to je převedení dopravy v požadované intenzitě a nosnosti. A tento stávající most to už bohužel nedokáže. Takže jeho dny jsou z praktického hlediska již sečtené a nostalgie památkářů a členů Klubu za starou Prahu na tom nic nezmění. Ale opět. Tímto konstatováním neomlouvám chování správce mostu při jeho dlouhodobé neúdržbě.
vyměnit nýty za šrouby nelze u dynamicky namáhaných konstrukcí. Vyměnit prvky by vyžadovalo rozebrat téměř celý most a navic počet nytu nejde zvýšit a tim ani únosnost přípoje. Skutečně je problematika složitější, než by se veřejnosti mohlo zdát. Zkusíte příště diskutovat s lékařem, jak by bylo možné operovat. Tam by diskuze skončila asi dřív, nez by začala
K článku drobnou poznámku. Návrh architekta Teje je jen grafická iluze, která s reálným železničním mostem nemá nic společného. Bohužel autor nemá v oboru železničních mostů žádné zkušenosti a tomu jeho "návrh" odpovídá. Další iluzí je představa, že most lze opravit tak, aby sloužil i nadále současnému železničnímu provozu. Provoz na mostě dosahuje 320 vlaků za den tzn. interval 3 min. Dále ke komentářům na vítězný návrh. Vyhrál kvalitní návrh od kvalitních autorů, kteří v oboru působí dlouhodobě a mají velké zkušenosti. Každý měl možnost soutěže se zúčastnit, ale jednodušší je vždy kritizovat, než tvořit. Z článků je zřejmé, že více jak o most je tu kritika ve vztahu k okolí a o most vlastně nikomu ani nejde. To, že shodná konstrukce mostu v původní podobě jako býval přes Vltavu, než v rámci elektrizace prošel necitlivou úpravou, je přes Vršovické nádraží u Kohinooru nikdo z autorů "záchranářských" článků nikdy nepsal. Ta až jednoho dne doslouží a bude nahrazována novou, očekávám on-linový zájem i o tento zapomenutý most a nepřeberné argumenty k jeho nepostradatelnosti a historické hodnotě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ten kdo vymyslel definici, ze hudba neni hluk byl asi blazen nebo úplně mimo. Kdo chce festival tak at ho ma, ale jsou tu pravidla a ty taky at dodrzuje.
Vetsina na festacich jsou smazky a luza co dela bordel, pořádně nemaka, nemá za nic zodpovědnost a jen se spokojeně valet. Z celospolecenskeho hlediska to nemá žádný přínos. Normalniho by tam clovek pohledal. Skutecne jde primarne i zisk a chamtivost organizatoru.
Demokracie neni je pro par zhulencu a je kdyz se jim to hodi. Ta tady je pro vsechny, tak je treba ji dodržovat i v létě!!
3 odpovědi