Tohle je snad nejhorší názor, který tu za dlouhou dobu byl. Národ hloupých nevzdělaných analfabetů, tak to by bylo príma.
Byl to nadsázka a trochu jsem si rýpnula do složení výuky - proto je tam ten "zubící se smajlík" . Můžete si myslet, co chcete, ale školství potřebuje změnu. Mimochodem, dlouho jsem učila na soukromém gymnáziu. Tam to bylo docela v pohodě, ale základní školy by potřebovaly trochu "osvěžit". O tom jsem opravdu přesvědčená.
A tak matiku zrušme. Přeci nebudeme sněhové vločky stresovat. Udělal bych průzkum, které předměty děti baví a ostatní bych zrušil. Ať jsou děti štastné a spokojené😅
Zrušila bych celou školu - ruce na srdce, co jste si z ní (myslím učivo, ne šikanu) odnesli? Tak kdo z vás si pamatuje vektory? A nebo skladbu věty? Velmi praktické to umět … 😁
Ještě kdyby napsali milí novináři jak to bylo.
Nepokoje začaly po fotbalovém utkání Ajax - Maccabi Tel Aviv a trvají podle médií už sedm hodin.
Místní kanál AT5 uvádí, že rvačku vyprovokovali fanoušci Maccabi. Přijeli metrem do centra města, začali házet židle, strhli palestinskou vlajku a spálili ji. Fanoušci Ajaxu v odvetě napadli Izraelce.
Hlášeny jsou desítky zraněných, dva Izraelci jsou považováni za pohřešované nebo unesené. Útok provázel slogan „Svoboda Palestině“.
Židé žijí v diaspoře po celém světě. Slyšel někdy někdo, že by někoho napadali nebo vraždili atd.? Žila jsem v Holandsku skoro 3 roky, vždy to byl někdo "jiný", kdo napadl synagogu, židovkou školu atd. A mimochodem, kdyby mi někdo odvlekl nebo zabil mé syny, a byl to konkrétní národ z nějakého blouznivého přesvědčení, tak bych ho chtěla zabít taky.
A vidíte, jak lidi na můj příspěvek reagují. Nevím kolik je v tom učitelů a kolik laiků. Netušíte proč takto na mě reagují? Je to smutné. Nechápu to. Asi čirý alibismus. Je to opravdu nechutné.😪🤕
Změna je pro hodně lidí náročná a nevítaná. A zvlášť naše školství je jak za Franze Josefa. Proto ty reakce. Pro spoustu lidí je počítač pekelný nástroj. A věřte, že Vernemu taky nikdo nevěřil, že se jednou bude létat, a že budou existovat zbraně hromadného ničení. Vy v podstatě tak trochu "naznačujete" možnou budoucí cestu, která teprve musí být pochopena a následně přijata. Ale předtím Vás možná "upálí" :-D
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Žáci a studenti na školách mají stres a deprese hlavně kvůli špatně nastavenému systému vzdělávání na školách. Systém nauč se a zapomeň je velmi demotivující a frustrující. A tak je tomu často až 20 let. Je to velmi tristní až žalostná situace. A nikdo to nechce vidět, natož řešit.😪
Naprostý souhlas. A pro introverta je navíc škola “sociální peklo”. A ještě musí být součástí jakéhosi stmelování v rámci třídy, o které vůbec nestojí. A ještě je terčem posměchu.
A další věc ,mají se tak špatně že za posledních 20 let je jich o 200 T vice.
Kdo se má špatně nebo dobře?
1990 - 2 000 000 obyvatel, 2023 - 5,4 mil., dnes 5,58 mil. obyvatel - mluvím o Palestině. Asi ti nebude měřítko luxusu ... Proč Palestinci nemají na svém území silnice, infrastrukturu atd.? Co je ten důvod, víte to?
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Vy jste tam byl? V Izraeli, u pásma Gazy? Já ano - a vím své ... A většinou tomuto násilí předcházelo jiné násilí, ale židé si to netočí.
Zkuste mi vysvětlit, jak je možné, že po židovském území v Izraeli si Palestinci trajdají jak chtějí, normálně pro židy pracují. Ale žid na území Palestinců NESMÍ (by ho ukamenovali) ... Běžte se tam podívat. Ono se lehce soudí od TV.
A co hňupové a loupežníci z ODS - budou mít opět billboardy s hesly - Nebudeme lidem zvyšovat žádné daně, Nebudeme dál zadlužovat Česko, ...,??? Okamuru jsem nevolil, ale kdyby vyhrál volby a žádný z předvolebních slibů, jako to udělala lživá a populistická ODS, nedodržel, tak dopadne ještě hůř než ČSSD a v politice skončil, protože by ztratil důvěru voličů a vzhledem k tomu, co předvedla PětideZollé se spoustou kamarádů, tak má hodně velkou šanci.
Někde se musí brát, aby se mohlo dávat. A pokud se mají zvyšovat platy, navyšovat důchody a všude přidávat atd., a zároveň snižovat dluh … cítíte, že tady něco nesedí? Tohle uměl jen Babiš - čarovat s penězi …
Jasně Tome. Páč to píšou na netu tak to tak je že? Ulice prázdné , děti sedí doma a na ulicích bloudí jen dobře vychovaní dospělí 🤣🤣
A teď vážně.
Na hřištích je děti až až. To že tam nejsou všechny děti je tím že spousta jich má daleko více aktivit než socialistické nudici se ( pardon aktivní a hrajici si) děti na ulici.
Zvláštní že každý tvrdí že děti sedí doma a když se zeptám proč vaše děti sedí doma tak záhadné jejich děti doma nesedí zrovna jejich děti si venku hrají . Zvláštní fenomén nemyslíte. Že zrovna děti těch co hejtuji jiné děti tak zorovinka jejich děti ne. Mám spousty kamarádů ankoemgo a záhadné i jejich děti chodí ven . Určitě i děti vaše, kamarádů apod. Ale záhadné nikdo nechodí ven. To je tak zvláštní.
Nikdo neříká že děti nehrají hry a sedí u PC. My seděli u TV. Ale tohle hysterické jak děti nechodí ven je směšné
Přesně. Mám 2 syny - 14 a 15. Milují airsoft a motokáry, plavou, běhají, cvičí. S kamarády, spolu. A milují taky moderní technologie - můj starší syn už naprogramoval 2 počítačové hry (sakra, budu ho muset z toho Matrixu odpojit 😄) a ten mladší už mluví díky VR anglicky téměř jako já 🙂 (tzn. moc dobře). Není to špatně, pokud jste v tom s dětmi a občas poradíte a snad i trochu ukážete správný směr ...
Já chci jen efektivnější školství. Stejně se nic nestane tak co. Bekovi je všechno jedno kromě stavu jeho konta v bance. Pokud žák někomu neškodí, tak ať se staví třeba na hlavu. Čistě jeho věc.
Mně se o efektivním školství zdá už 10 let 😄 Sama jsem kdysi učila, ale něco tak "názorově" opožděného, to aby jeden pohledal ... A vždy bylo lepší využít technologie a naučit děti s nimi pracovat (taky jsme mohli zůstat u brka a pergamenu, že?), než zakazovat. Protože zase platí, že je to dobrý sluha, ale může být špatný pán. A hlavně právě neznalost je nebezpečná.
Dovolte mi se nejprve zasmát. Mě samotného hry (a to dokonce i střílečky) dovedli do lukrativní práce v IT. Krom toho, že i ty samotné střílečky dětem zlepší reflexi a naučí ji rychlejšímu rozhodování, tak jsem zde zrovna neměl na mysli trávit čas ve hrách. Je ale určitě dobré zapojit digitální svět do výuky. Dnes už není možnost v něm nežít. Pokud se ho naučí využít kreativně, může to vést k lepším výsledkům, než když do dětí budeme drtit staré rutiny, které už dnes nejsou aktuální.
Jenže bohužel, za Covidu bylo vidět, jak jsou učitelé mimo mísu. Ti “chytřejší” se rychle přizpůsobili a naučili se s počem pracovat, ti ostatní byli neúprosně vypínáni s tím, že “ono” se to vyplo. Učitel by se měl taky vzdělávat, minimálně aby držel krok se svými studenty. A úplně nejvíc top je, že v jazycích se zase tak moc nemluví, byť je to jazyk, ale hlavně píše. Ono je to jednodušší.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I když technologie umožňují snadný přístup k informacím, role učitele zůstává nenahraditelná. Vzdělávání není jen o přístupu k datům; jde o schopnost kriticky přemýšlet, analyzovat a aplikovat znalosti. Učitelé poskytují emocionální podporu, motivaci a inspiraci – něco, co technologie nenahradí. Výklad ve třídě je interaktivní, učitel přizpůsobuje tempo a přístup podle reakcí studentů, což technologie nezvládne. Navíc se ve škole rozvíjejí sociální dovednosti, spolupráce a komunikace, což se v online prostředí ztrácí. Učitelé také fungují jako autority, které studentům pomáhají filtrovat a chápat informace, čímž se vyhnou nesprávným nebo zkresleným poznatkům. Dalším aspektem je motivace a disciplína – samostudium online vyžaduje silnou sebedisciplínu, kterou děti teprve rozvíjejí. Učitelé jsou vzory, které vedou k rozvoji těchto dovedností. Technologie mohou obohatit výuku, ale nenahradí osobní přístup a lidský kontakt, jež jsou klíčové pro celkový rozvoj studentů a jejich začlenění do společnosti.
3 odpovědi
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Asi je škola a “škola”. Na té naší mají synové i 5 testů týdne. Kdy učitelé učí je mi záhadou. A učitelé, že jsou vzorem? Jediným vzorem je na škole učitel na IT, protože mluví stejnou řečí. Bohužel - na škole cítím “generation gap”. Co s tím?
2 odpovědi