Jaké chodit včas? Tak proč
je tam otvírací doba? Jaká slušnost? Pracují ve službách,tak ať se podle toho chovají... Mě vyhazovali z Kauflandu v Karlových Varech patnáct minut před zavíračkou. A jejich rodina mě zajímá asi tak, jako zajímá moje rodina je.... takže vůbec.
No jo, tak si zkuste být za pultem a obluhovat lidi vašeho TYPU 🤑
Souhlasím. Uklízet se má po zavírací době. Jestli po zavírací době zaměstnanci už nedostávají zaplaceno, ať si to vyřídí se zaměstnavatelem. My zákazníci opravdu netušíme, jak dlouho dopředu máme přijít, abychom to stihli před jejich plánovaným úklidem; řídíme se otevírací dobou.
🤣🤣další nespokojený zákazník, zkuste si jednou být dvanáct hodin za pultem a obsluhovat lidi typu vás 😁😁
Jezuskote.. dalsi chudinka paní učitelka, kterou tyranizuji děti svým DETSKYM chováním 🙈 Jako, ví vůbec někdo z učitelů alespon něco o dětech a jak k nim přistupovat? Nebo jen předávají svoje traumatka nashromazdena za celý svůj život, pod rouškou vyššího principu, dál? Jasně, že Vás nevnímaji.. čím víc někoho ukolujete a povelujete a křičíte, tím víc Vas ta druhá strana přestane vnímat, odpoji se od Vas a jste pro ně jen hluk v pozadí. Za to ty děti nemůžou, za to si můžete sama. Co se týká hlasitějsi komunikace od děti., tak za to zase nemůžou ty děti. Jsou momentálně tak vývojově nastavené, nedělají to schválně (narozdil od Vas). Fakt smutný čtení. Alespoň se dovzdelejete než půjdete brecet na internet.. 🤦♀️🤦♀️ Odkaz 1
A zase jedna paní chytrá, běžte na den učit a pak o tom něco napište 😁
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tohle heslo platilo u hokynare za první republiky. Dnes je to vztah kupní smlouvy. Nelíbí se mi něco? Nekoupím a jdu jinam. Já to vezmu z druhé strany kdy přijde zákazník je pozdraven a nic. Na otázku máte přání a mohu vám pomoci něco huhla a pokud je to občan UA tak začne rovnou mluvit ukrajinsky či rusky ( nepoznám rozdíl a ani jeden jsem se neučila). Místo odpovědi na Nashledanou ticho. Přijde mi to občas jako slovník sprostých slov: Dobrý den, děkuji, nashledanou a prosím. Již se mi stalo že jsem něco doplňovala a někdo stál u pultu a začal se rozčilovat zdali obsluhují vůbec. Tak jsem pozdravila a řekla že bohužel oči na zádech nemám a pokud by se aspoň zakaslalo když už se nezdraví tak ráda obsloužim. Hezký den
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
... přesně😁😁