Když na prodavače někdo sprostě křičí, musí to vyřešit asertivně a neopětovat křik. Pokud ho fyzicky napadá, je tam na to nějaká security služba, případně se volá policie.
Takže ano, pokud na prodavače někdo sprostě křičí, tak prodavač sprostě nekřičí zpět, je to neprofesionální, místo toho použije klidnou argumentaci.
🤣🤣🤣zkuste si být na chvíli prodavač
Tohle heslo platilo u hokynare za první republiky. Dnes je to vztah kupní smlouvy. Nelíbí se mi něco? Nekoupím a jdu jinam. Já to vezmu z druhé strany kdy přijde zákazník je pozdraven a nic. Na otázku máte přání a mohu vám pomoci něco huhla a pokud je to občan UA tak začne rovnou mluvit ukrajinsky či rusky ( nepoznám rozdíl a ani jeden jsem se neučila). Místo odpovědi na Nashledanou ticho. Přijde mi to občas jako slovník sprostých slov: Dobrý den, děkuji, nashledanou a prosím. Již se mi stalo že jsem něco doplňovala a někdo stál u pultu a začal se rozčilovat zdali obsluhují vůbec. Tak jsem pozdravila a řekla že bohužel oči na zádech nemám a pokud by se aspoň zakaslalo když už se nezdraví tak ráda obsloužim. Hezký den
... přesně😁😁
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne může za to systém, že drží nízké minimální mzdy. V článku porovnává důchodce vs pracující, tudíž poukazuje na systém. Ale tady jedou hejty a přitom má pravdu. Průměrný důchod by neměl být vyšší než minimální mzda. Důchodci mají slevy všude, doprava, kultura atd a přitom mají víc peněz, než ten pracující. To vám přijde fér?
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A za to můžou důchodci, že je hloupý systém????!!!
1 odpověď