Někdo má rád psy, někdo se jich bojí. Chce to větší toleranci a větší touhu po porozumění. Mě třeba jako pejskaře překvapuje, že ostatní pejskaři chtějí zakázat ohňostroje. Přijde mi to jako nepochopení toho, že pokud lidem může můj pes způsobovat stres, ale jsou nucení se tím smířit, měli bychom se my pejskaři smířit s jedním dnem v roce, kdy zase budeme vystavováni stresu my a naši zvířecí přátelé. Znám mnoho lidí, kteří se psů bojí, přesto nikdo nenavrhuje zákaz psů ve městech.
Správně jste řekl (co se týče ohňostrojů) s jedním dnem (když to přeženu - se dvěma) v roce. Co když ale petardy lítají od konce listopadu do půlky ledna díky omladině takřka denně, za tmy i světla...
I mé srdce při pohledu na mou zahradu zaplesá, jen občas mě dožere, když se do toho vloží naše chytrá obec - zničené psí víno a břečťan pnoucí se po mé zdi, kdy ho bez zeptání něčím polili a obojí uschlo (a ne, nezasahovalo na jejich část, pravidelně jsem jej zastřihovala), nebo podřezaná bezinka na mém pozemku, kdy vystříhali díru do drátěného plotu a zničili ji - opět bez jediného slova či sdělení, že s tím mají problém (a také ničemu nevadila).
Trochu je to i zalezitost veku - mladsi clovek chce mit zahradu sam pro sebe a tedy podle sebe, starsi uz je rad, ze to kolem neho zije a oceni i lecive ucinky bezu, koprivoveho seminka, pampelisek...
Je fajn vědět, že krátce po třicítce patřím už mezi ty starší 😁. Taky bojuji o každý květ pampelišky, o bezinky v květu i plodu a další léčivky...
Když jsem učila, měla jsem 4x týdně po vyučování doučování českého jazyka pro ukrajinské žáky, z toho 2x pro druhostupňové a 2x pro prvostupňové. Snažila jsem se vymýšlet zajímavé aktivity, hledat texty, které by těm dětem mohly něco dát, kopírovat pracovní listy a vytvářet vlastní, ale ejhle, z 1.stupně jich chodilo 5, z 2. stupně nikdo. 4x týdně jsem tak musela psát rodičům / poručníkům, že dnes žák / žákyně nebyl(a) na doučování, že je to pro ně povinné (z nařízení vedení školy, nikoli popudu mého). Tak proč podporovat něco, o co není zájem. A z těch, co zájem mají - ti si většinou najdou doučování po vlastní ose.
Jelena mi je líto . Nejsmutnější na tom je že ho zabila strava kterou jí 90 procent populace - myslím průmyslovou...
Vesmír a lidská blbost je nekonečná. O tom prvním si však nejsme jisti... Taky si většinu stravy snažím vypěstovat či získat sama z vlastních zdrojů, protože když vidím na obalech všechny ty emulgátory a další uměle modifikované látky...
I já s tím mám bohatou zkušenost - pravidelně jezdíme na konci školního roku 2x na výchovně vzdělávací program do Prahy. Pravidelně zajišťuji dopravu vlakem (někdy Arriva, jindy ČD) a vždy mi bylo řečeno, že nám další vagón pro žáky nepřistaví, že "se prý vejdeme do běžné soupravy". A ano, na každém výletě se musím vypořádat s nadávkami a urážkami od cestujících, že zabíráme moc místa.
Tak to, že tento pamflet vyšel již v roce 40 mě dostalo. Jednalo se tedy o vojáky agresory, ne o obránce vlasti. Jak poplatné tomu, co rusáci provádí teď
O vojáky agresory v roce 1940 v SSSR? Hitler s vojáky Wehrmachtu se potřeboval dostat k moři a dál na východ, proto Stalin zabral pobaltské území, aby mu v tom zabránil. Doporučuji si obnovit znalosti sledováním historických dokumentů.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak, máte stoprocentní pravdu, tesat do kamene!!!👍👌👏
1 odpověď
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
A proč paní Zahradníková a pan Pekař nenastoupí do školství a nerozšíří řady pedagogických pracovníků, když tu propagují,jak je to skvělé?
2 odpovědi