Pokuty nepomozu. Treba zacat rozdavat tvrde tresty, konfiskacie aut, nutene skolenia o ochrane prirody a pravidlach. Hlavne to posledne, lebo ti ludia nechapu tragicke nasledky niecoho, co v ich ociach je obycajne "priniesol som si z lesa par kil boruvek, no co...". Tak ako to bolo vysvetlené v clanku.
A hlavne rozvijat osvetu a skolenia na skolach. Ak si tie zakladne principy spravania a pristupu k ochrane prirody clovek neosvoji a nepochopi ako dieta, v dospelosti je to ťažšie.
Kdyby tak velmi nespěchali, tak za nějaký čas, ne roky, spíš měsíce, mají dokonalého Žbirku. Teď mají syntetický paskvil. Stačilo počkat AI jde mílovými kroky.
To ako keby ste povedali, ze kopec filmov sa nikdy nemalo natocit, lebo pocitacova grafika ide milovymi krokmi a tie "paskvily" spred par rokov su na mile vzdialene tomu, co dokazu pocitace a algoritmy dnes. A co teprv zajtra...?
"že tohoto muže zná a že to prý nebylo poprvé, co si stěžoval na vysokou cenu a choval se arogantně."
Nerozumiem tomu. On sa tam opakovane vracal aby sa mohol sťažovať na ceny a hádať sa s obsluhou???
Z toho mi vychadza jedine to, ze trpi nejakym druhom voyeurizmu a zamerne predlzuje "navstevu" len aby sa mohol cim dlhsie dívať na jej napoly obnazenu hrud aj za cenu, ze uplne nezmyselne vyvolava konflikty. To by mal potom ale zaplatit este viac, nez tu vopred znamu cenu, ked zdrzuje, nie?
Teraz ma utrum a viac tam nemoze. Tak mu treba.
Když se tak vyznáte v tom sil.zákoně můžete mi rozepsat kdy koho a jak (čím) omezím nebo ohrozím? Je to totiž široký pojem mockrát vám děkuji..
Vodicovi, pred ktoreho sa totiz tzv. "mysickou" necakane a natesno zaradujete, zabranujete mu adekvatne reagovat, beriete mu nutny priestor a cas na bezpecne zabrzdenie. Kazdy vodič totiz musi svojou jazdou brat ohlad aj na druhych ucastnikov cestnej premavky a respektovat, ze nie vsetci reaguju rovnako, rovnako rychlo, predvidaju vsetky mozne aj nemozne situacie atd. Zaroven kazdy vodic pri jazde musi dodrziavat bezpecnu vzdialenosť za vozidlom, ktore je pred nim tak, aby v pripade nutnosti dokazal svoje vozidlo bezpecne zabrzdit a nenarazit do neho.
A tym, ze niekomu tuto nutnu bezpecnu vzdialenosť vezmete, teda ze mu tan napr. vpalite mysickou, ste v tej chvili VY ten, ktory je vinny, ak to ten obmedzeny vodic nezvladne. Ako sa to stalo aj v tomto pripade.
To su uplne samozrejme a logicke veci. Ziadna raketova veda.
Lenze ked so niekto o sebe myslí, ze je Fittipaldi a podobne schopnosti ocakava aj od druhych, tak to sa niet co divit, ze to skonci havariou.
Paní je mi samozřejmě líto ale soudit někoho a označit ho za viníka jen proto že vám udělá někdo myšku aniž by došlo ke střetu a vy se leknete a díky tomu havarujete mi přijde dost divné rozhodnutí..
V tom pripade si nastudujte Zákon o provozu na pozemních komunikacích
361/2000 Sb.
§17, ods. 3)
Řidič, který se po předjetí zařazuje před vozidlo, které předjel, musí dávat znamení o změně směru jízdy a NESMÍ OHROZIT ANI OMEZIT řidiče vozidla, které předjel.
Takze je irelevantne, ze nedoslo ku stretu. Jazdil nebezpecne.
Je vidiet, ze ten vodic mercedesu nema absolutne ziadne skrupule ci moralne hodnoty. Drzy, bezohľadný, nebezpecny a este ide obvinovat druhých, ked sa zabiju jeho nebezpecnou jazdou.
Tu v Irsku by siel natvrdo do basy za nebezpecnu jazdu s nasledkom smrti a nikto by sa s nim nebavil.
Byt na mieste sudcu toho najvyssieho súdu, tak mu uz len za tu drzost este zvysim trest a odoberiem vodičák aspon ma 10 rokov.
V těchto případech rozhoduje maximální technicky přípustná hmotnost daného vozidla, nebo přípojného vozidla a jejich náprav. Pokud je překročena povolená hmotnost, ale není překročena největší technicky přípustná hmotnost určena výrobcem, může vozidlo pokračovat v jízdě a je dále řešený přestupek na správním řízení. Pokud je největší technicky přípustná hmotnost překročena, řidič končí, dál je policií jízda zakázána až do odstranění přebytku hmotnosti.
To je sice pekne, ale ten policajt bez zvazenia ako vie, ci je prekrocena len povolena, alebo aj ta technicka? Takze automaticky by som take nakl. auto nepustil do dalsej premavky, kym k zvazeniu nedojde. Nieco take ako odmietnut zvazenie je blud, lebo to potom moze znamenat, ze sofer/majitel auta vie, ze prekrocil aj tu technicku, ale dokaze sa vyhnut znemozneniu dalsej prevadzky len tym, ze zaplati pokutu za nezvazenie a pokracuje v jazde dalej.
Trochu tomu nerozumiem. Ak nakladne auto zjavne nesplna technicke parametre pre bezpecnu premavku, AUTOMATICKY by mu mala byt zakazana dalsia prevadzka, kym zavadu neodstrani. V pripade pretazeneho nakladneho auta to znamena, ze majitel/vodic musi na vlastne naklady zabezpecit odlahcenie na povoleny limit A AZ POTOM moze pokracovat v jazde.
Ak to nie je schopny, odlahcenie alebo odtiahnutie/likvidaciu zabezpeci policia pomocou na to specialne poverenej a vybavenej firmy a samozrejme vsetky naklady s tym spojene hradi vlastnik/sofer takehoto mot. vozidla.
Pretazenemu nakl. autu NESMIE byt umoznena dalsia jazda. Ak pretazenim sposobi napr. vazne poskodenie alebo kolaps mostu a pripadne tym niekoho zabije, kto bude za to zodpovedny? Ak ho policia zastavila pre zjavne pretazenie, a potom ho nechala ist dalej len s tym, ze dostal pokutu (bez ohľadu na to ci ju zaplatil alebo nie), tak zodpovednosť za taku skodu ci zmareny život musi niest policia.
Taketo nákladné vozidla by mali mat povinne zabudovane detektory alkoholu v palube a znemoznit jazdu, ak by detekovali alkohol v prostredi kabiny.
A to je butan este pomerne bezpecny plyn. Nedajboze by prevazal vodik (co pri nezmyselnej propagacii vodikovych aut moze byt onedlho velmi bezne)! Detonacna rychlost vybuchu vodiku je totiz omnoho vyssia nez inych plynnych/skvapalnenych uhlovodikov.
Taky vybuch by zrovnal so zemou aj mensie mesto.
„Bezpečnost našich hostů je pro nás absolutní prioritou,“ uvedl za středisko šéf provozu Tom Fortune.
Klamal az sa mu z ust prasilo. Keby to bola taka priorita, tak by mali zavedeny uplne jednoduchy a nepriestrelny bezpecnostny system, ze pracovnik hore pred koncom prevadzky bud nikoho nepusti do kabinky na cestu smerom dole, alebo MUSI nahlasit obsluhe dole cislo poslednej obsadenej kabinky.
Dufam ze ta zenska od nich vysudi aspon dozivotny volny skipass na tu lanovku. Zasluzi si to.
Bolo by to super, keby sprava koncila takto:
"Krajský úřad následně v přezkumném řízení zrušil rozhodnutí o spáchání přestupků i pokutu a pokáral líné úředníky disciplinárním řízením a odnětím prémií na tři měsíce."
Pokial ti uradnici (na magistrate aj krajskom urade) nebudu potrestani sposobom, aby pochopili, ze tam nie su len na to, aby v pracovnej dobe pili kavicku a prekladali spisy z jednej hromady na druhu, tak sa nic nezmeni.
Si děláte trenky s CO2?? A co na to green deal?? Kdepak je ta uhlíková stopa?? Od začátku je to elektrodebilita.
Ach jaj... Takze teraz zrusime uplne vsetky hasiace pristroje na baze CO2, "lebo uhlikova stopa"? Kolko ton CO2 sa vyprodukuje pri spracovavani ropy na paliva, ktore potom dalej produkuju megatony CO2 v spalovakoch, Vam nevadi? Ale ze treba pouzit par kg CO2 pri uhaseni EV, co je stale pomerne rarita, to uz idete vyskocit z koze. Skoda stracat cas s Vami 🤦🏻♂️
jediný správný způsob na hašení elektromobilu je, že si tento životanebezpečný křáp nekoupíte
obycajne spalovacie auta su daleko viac zivotunebezpecnejsie, len sa o tom uz tak nepise, lebo je to pomerne bezna vec. Kazdy poziar elektromobilu je podstatne viac rozmazavany v mediach, preto sa zda, ze EV horia privelmi casto. Nehoria. Statistika ohladom celkoveho poctu EV na cestach a poctu tych ktore zhoreli je velmi jasna a verim, ze ste natolko inteligentny, ze si ju dokazete vyguglit aj sam. 😉
Navyse elektromobily horia uplne inak a najme pomaly. Ohen sa siri postupne a trva dlho. Ale zatial ziadny elektromobil nevybuchol pri havarii v smrtelnu ohnivu gulu tak, ako sa to bezne stava u benzinovych aut. Ked pri havarii prerazite benzinovu nadrz a palivo sa vznieti, utiect nestihnete. Clanky v baterii EV horia postupne, jeden za druhym, teda mnozstvo tepla v jednej chvili je nepomerne mensie, a je cas ujst.
Elektromobil sa uhasit da, ale potrebuje to velku davku natlakovaneho CO2 - teda v podstate zmrazit bateriu, aby sa zastavila retazova reakci prenosu tepla z jedneho poskodeneho/horiaceho baterioveho clanku na dalsi. Problematickost horenia (a hasenia) litiovych baterii tkvie v tom, ze jednotlive clanky su umiestnene tesne jeden pri druhom, su zapuzdrene a elektrolyt v nich obsahuje kyslik. To znamena, ze v pripade vznietenia jedneho clanku sa extremne teplo prenasa na dalsi susedny clanok a kvoli pevnemu obalu celej baterie je problem tento prenos prerusit. Hasit celu bateriu vodou teda nema zmysel, teplo sa siri vnutri a ohen nepotrebuje kyslik zvonku. A prave prudke narazove zmrazenie baterie prerusi tento prenos tepla. Neuhasi uz horiaci clanok, ale ochladi ten susedny a dalsie natolko, ze sa nevznietia. Akonahle je prenos tepla preruseny, dalsie clanky sa nevznietia a je mozne s autom ci bateriou manipulovat a vykonavat dalsie ukony na prevenciu pred pripadnym samovolnym vzplanutim dalsich clankov, uniku chemikalii atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To, ze cela HE3DA je iba nafuknuta bublina a zrejme az podvod, bolo jasne od zaciatku. Prochazka neumerne prehanal parametre a vyhody jeho "revolucnej" konstrukcie, ale podla dostupnych informácií ten jeho zazrak je vykonovo a ďalšími parametrami úplne obycajna litiova batéria, ktora nijako vyrazne nevycnieva nad inými podobnymi bateriami. Taka LiFePO4 ju strci s prehladom do vrecka, zjednodušene povedané.
Plus jeho paranoidna snaha vsetko utajovat dospela tak daleko, ze bezny koncovy uzivatel si nema sancu tu jeho zazracnu bateriu kupit a nikde nie ani ziaden predajca.
Takze logickym vysledkom je krach, lebo nikto nepozna (ani orientacnu) cenu za kWh a ani realne parametre, nikto si ju nemoze kupit, objednat...
1 odpověď