Estébáku, brouku Pytlíku a Dluženo , tomu se říká investovat do budoucnosti státu a ,Evropy. Kolik se otevřelo km dálnic za vaší nekonečné vlády spolu se zlobrem Zemanem? Tak se účte jak se to dělá. Nepodporuje se dotacemi estébák, ale infrastruktura státu.. A od Jurečky a Kupky se účtě jak digitalizovat státní správu. Za vámi je velká 0 ve všem. Jen rozdávání peněz důchodcům a spřáteleným oligarchům ČESKO NIKAM NEPOSUNE. HANBA VÁM DARMOŽROUTI ZE SEKTY ANO.
jdi se léčit
Není to tak úplně pravda. Podmínky, které moderuje stát, také mimo jiné ovlivňují, na jakou vzdálenost se jaká přeprava vyplatí (může např. vzrůst atraktivita místního zboží), jak racionální jízdy jsou (v jednom, ve dvou, ve více osobách), jaká je poptávka po veřejné dopravě a tak dále. Do devadesátých let nebylo auto životní nezbytností ani pro ty, co si na něj našetřili a sehnali. V devadesátých létech se rozvinul kult automobilismu jakožto atribut úspěchu. Nová, mladá generace už zase zpět inklinuje k veřejné dopravě, protože už v individuální dopravě znovu nevidí měřítko úspěchu.
.
Automobilky a prodejci samozřejmě budou vždy razit ty myšlenkové linky, které podporují vyšší prodeje. Logicky, dělal bych to na jejich místě taky. Neznamená to ale, že je to jediná možná cesta.
.
Mně osobně třeba vadí, že musím mít s rodinou velké auto, a tudíž jezdím velkým autem i když jedu sám. Docela by se mi líbilo, kdyby bylo podporováno kupování "doplňkových aut" - malých vozů na krátké cesty zejména po městě. Doprava by byla plynulejší, více místa na parkování. Ale při cenách aut a pojištění je to nesmysl, který se nevyplatí. Pokud bych na něčem pracoval, tak na tom, aby situace na trhu de facto nenutila lidi jezdit v jednom do města velkým autem.
Ať vyrábí normální auta pro lidi, bez čidel, asistentů a různých blbin, které
nepotřebuji, odvádějí pozornost od řízení a prodražují auta a jejich opravy.
Potřebujeme jednoduché auto.
Nepovažuji tuto vládu za tak špatnou jako tu předchozí, ale za úspěšnou rozhodně ne. Mluvit o německých platech je skutečná lež, které sám nemůže věřit. To totiž není technicky možné. Zatímco doteď jsem mohl klidně říct, že jsem Petra Fialu neslyšel přímo lhát, ode dneška už to říct nemůžu.
co pan Fiala řekne je lež, tak co chcete.
Euro jsme měli mít již dávno. Kvůli lpění omezenců na naprosto nepodstatné, slabé a nepřínosné měně, jsme ale stále skanzenem Evropy. A proděláváme na tom jen a pouze my. Nikdo jiný. Takže jako vždy si svou vlastní blbostí ztěžujeme život. Prostě hezky česky!
když tak toužíte po Euru zařiďte si Eurový účet. Nechci být pod knutou EU, stačilo mně SSSR.
No ale pořád je tam ta výroba vyjde o dost levněji než u nás. Ale taky to moc nechápu proč zrovna firma ze spojených států amerických má tendenci z České republiky odejít do Číny kdy ze strany americké administrativy ať vyhraje Donald nebo Camala hrozí že na zboží z Číny napálí CLA pokaždé co se Čína podívá chtivě směrem k Thaiwanu 🫣🫣🫣 navíc nás tady pořád američani ujišťují o společném přátelství a partnerství a potom se jejich Firma odporoučí k tomu podle nich největšímu póvlu do Číny 😡
To přátelství a partnerství nebude tak horké, viz Tatra Kopřivnice.
Přijít zničit a odejít. Nejen američani, ale i němci. Žádné přátelství,
jen byznys a konkurence.
Pokud budeme jezdit předpisově, nemají na nás!!! Nevím, proč se z toho dělá taková strašárna. Jiný způsob, jak donutit řidiče ke dodržování předepsané rychlosti prostě není a pokud řidiči budou dodržovat pravidla, tak jim to nebude vadit. Taky jsem řidič, taky jezdím denně a strach z toho nemám. Aspoň budou obce bohaté a budou moct poskytnout svým ubyvatelům i něco víc než na co dostanou od státu peníze. Já takovým obcím fandím. A chytrý právnik by jim pomohl vyřešit i úmyslné zpomalovámí a zdržování dopravy. Kdyby víc obcí takto chránilo své obyvatele, bylo by méně neštěstí.
jsem řidič, jezdím předpisově a vadí mně to. Nesleduji neustále tachometr, ale sleduji co se děje na cestě, přede mnou, za mnou, vedle mně a jestli jedu o kilometr víc nebo míň neřeším. V dnešní době si připadám víc hlídaný jak za totality, úplný policejní stát, sledovaný na každém kroku.
Pomatená Unie. Letadla vypouští tuny CO2 denně! A budou řešit kotle? Za jeden let boingu se vyprodukuje tolik emisí, že by to stačilo na měsíc vytápění jedné domácnosti v zimním období! Unií hoří střecha a oni vysávají koberec, protože je na něm popel. Taková logika tam panuje. Sjednotíme nabíječky kvůli redukcí plastů a salátové okurky zabalíme do igelitu. A mohl bych pokračovat..
máte pravdu, rakety satelity, které obyčejným lidem nic nepřinesou co tun
CO2 se vypustí nad bojišti na Ukrajině, Izraeli a oni tady budou blbnou s kotlíkama.
Ale tady jde o životy naše a dalších.Není možné počítat peníze. Jinak konec.
A proč myslíte, že to dělají. Kdysi minerálky, mléko, jogurty byly ve skle, lidé neměly auta a sklenice unesly z obchodu i do obchodu. Maso se balilo do papíru, dnes vám uzeniny dají do plastem potaženého papíru a ještě vloží do plastového sáčku, každý plátek
sýru v plastovém obalu. Nedávno jsem koupil datový káblik k telefonu ve třech plastových obalech, člověk žasne.
44
Sledujících
0
Sleduje
44
Sledujících
0
Sleduje
Jděte už s touhle zelenou šaškárnou do !!! Tohle je horší vymejvárna mozků než nadšené plnění pětiletého plánu za komoušů. Kuchař nebude vařit to, co lidem chutná, ale bude vařit podle uhlíkové stopy? To je prostě konečná Evropy - my budeme o všem vyplňovat hlášení, vše bude direktivně řízeno, kontrolováno, sankcionováno, banka nedá úvěr tomu, kdo vydělá, ale kdo vyplní správně přiblblé dotazníky...
Jednou se dočkáme i oslavného článku o nekompromisním nasazení zásahové jednotky proti rozvraceči "Zelené bídy", který si doma pokoutně usmažil řízek! Jehněčí!!
15 odpovědí
2
Sledujících
4
Sleduje
2
Sledujících
4
Sleduje
když si lidé nechají vše líbit je to hrozné. Nemají své vlastní mozky a od menšiny, která chce být nadřazená poslušně přijímají nesmysly. Hlavním znečišťovatelem je lodní doprava - omezit na polovinu. Leteckou dopravu ze dvou třetin zrušit, vojenské aktivity zastavit a máme vzduch jak lusk.