No já nevím. Nikdy jsem v takové výšce nebyla, tak nemůžu "rozumovat" ale v pár dokumentech o této stvbě je řečeno že v takové výšce je v podstatě nemyslitelné otevřít byť okno, natož aby tam někdo takhle stál. V dokumentu o Dubai, bylo ukázáno jak se na nejvyšší bod přidělávala nějaká anténa a ten člověk musel čekat snad 2 měsíce na nejklidnější větrné podmínky, aby ji tam mohl dát protože bylo potřeba ji připevnit ručně a z vrtulníku to nešlo.
Jako holka má odvahu a respekt k ní o tom žádná ale nějak mi to nesedí s tím kde je.
Kaskadérka a instruktorka skydivingu je opřená o tyč, která je skoro do půlky jejích zad. K této tyči je přivázaná popruhem. Tyč je částečně vidět za jejíma nohama.
Průlet A380 na klapkách je moc pěkný.
Příčinou nehody letadla Jak-52 byla závada na zadním řízení. Martinovi knipl zůstal volně v ruce. Jestli byl špatně zapojený a došlo k odpojení běhen akrobacie, čož je asi nejpravděpodobnější, nebo k únavě materiálu, je už jedno. Letadlo bylo v ploché zádové vývrtce. Její vybrání je jiné než u klasické vývrtky. Padáte naplocho jako list. Žák nebyl schopný reagovat na Martinovy pokyny, jak vývrtku vybrat. Škoda skvělého člověka. Setkal jsem se s ním osobně jako začínající pilot.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Průlet A380 je moc pěkný. Piloti kvůli rychlosti celou dobu letí na "malých" klapkách.
1 odpověď