Autor se odvolává na odborníky, kteří pro instituce EU pracují. A kteří zřejmě opatření jako víčka doporučují. Pokud má na mysli tzv. expertní neziskové organizace tak moje zkušenost je, že trvalo minimálně půl roku než tyto organizace vydávající se za odborníky v energetice pochopily rozdíl mezi roční energetickou bilancí a okamžitou výkonovou bilancí. Podle mého jde o rádoby experty, kteří mají z institucí EU krmelec. Pro mne současná reprezentace EU svou šanci měla, promarnila a musí odejít.
Cela EU musi skoncit a byt nahrazena EFTA!
Dávám autorovi za pravdu. Jsou řidiči ohleduplní a bezohlední a stejně tak cyklisti ukáznění a na druhé straně takoví, kteří se chovají, jako kdyby jim ta silnice patřila. Nicméně pravdou zůstává, že cyklista je oproti řidiči auta nesrovnatelně zranitelnější. To bychom my řidiči měli mít stále na paměti. Možná máme chuť občas některého závodníka na bicyklu vyškolit, ale můžeme ho taky zabít.
Vetsinou se ti kolisti pozabijeji sami.
Co je tohle za blabol? Clanek na urovni chovance v ustavu. Ja jsem rad, ze vynosy z PET v soucasnosti pomahaji resit separaci a sber dalsich druhotnych surovin. Jasne ze Kofola a Mattoni chteji usetrit a namastit si kapsy na nevracenych zalohach. Lide radeji hodi plast do kontejneru, nez aby museli jet autem s pytlem nezmackanych lahvi az do obchodu.
To jsem se vam takhle jednou zamysel....a prisel jsem na napad jak ukladat energii. Proste vezmu elektron, dodam mu dva kladne naboje a vytvorim z nej antihmotny elektron. Jednoduche, no ne? Staci na to zarizeni velikosti pracky. Ldyz na to dostanu grant 3 miliony EUR, tak to rozpracuji do vetsich detailu!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Casem pochopi u vedeni EU, ze resenim je synteticke palivo a nikoliv elektromobilita.
1 odpověď