ten celkový dojezd je údaj k ničemu. Taky jsem měl LPG a bylo to fajn, ale tvrdit, že někdo dojede 1700km je blbost. Když někdo jezdí na plyn, tak to dělá právě proto, aby netankoval benzín za 38Kč. Takže rozhodně nikdo nejede 1700km bez tankování, ale vždy jen podle dojezdu na lpg nádrž.
blbost to není, prostě je to sychr...LPG nádrž(55L takže 45 fyzicky) je cca 750-800km a benzín nádrž (40L)900km...hybrid jezdí za 4-4,5 L. Ale souhlas, budete se snažit spíše jezdit na LPG
Kde jste si nechal přestavět a jaký systém máte jhestlu se muzu zeptat. A která generace aurise hybrid to je, protože o poslední jsem se dočetl ze ma oba druhy vstřikování...
Aurise r.v 2017.. Od r.2019 již není Auris,ale Corolla a ta má ještě 1,8 staré provedení nepřímovstřik. Bohužel 2,0 již má přímovstřik. LPG Systém je Alex NANO. Doba přestavby 1 den. 23tis. přestavba.
Dobrý den, jezdím denně 160km, měl jsem také LPG vozidla. Nechtěl jsem předělávat auto s primovstřikem a turbem z důvodu složitosti systému a ceny přestavby cca 40tis a více. Takže nakonec jsem si nechal přestavět na LPG hybrida-Toyota Auris😀Motor je atmosféra, ne primovstřikem, bez turba. A spokojenost-nadrž 55L LPG, přepnutí na LPG hned třeba po 0,5-1km.Dojezd obě nádrže 1700km.
Hm, asi tak. Jeden šroub a olej je pryč. TOYOTA AURIS Hybrid. V servisní knížce nic není. Servis Vám bude tvrdit bezúdržbový, věčná náplň- nesmysl..60-150tis. a olej vyměnit. Chápu, u některých automatických převodovek se musí- by měl měnit i olejový filtr, ale u planetové převodovky CVT, tam nic není. Dále, přeci si servis také musí vydělat a musí se prodávat nová auta a ND.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pěkné auto a za tu cenu. Super. Mám hybridní auto toyotu, takže si tento pohon dokážu představit i v Mazdě. Zaleží na tom, jaký to je spalovací motor, zda přímovstřik - nepřimovstřik, zda je tam turbo, jaká převodovka, je tam DPF?, atd.. Věci ,které se bohužel kazí.
2 odpovědi