Zboží je předražené. Mzdy to nekopírují. Rozumní lidé aspoň takto dávají manažerům vědět, že už je toho dost. Navíc je zřejmé že lidé, co o tom rozhodují, využívají každé krize a problémů, k tomu, aby ceny zvýšili. Využívají psychologickeho nátlaku, krize často záměrně zveličuji. Problém hlavně rozmaznou v médiích, ti největší to rozjedou a pak už další se svezou na stejné vlně. Ceny se zvednou rychle. Po odezneni nebo zmírnění problémů pak ceny klesnou často jen trochu a se značným zpožděním. A mzdy to reflektují většinou jen částečně a v řadě firem skoro vůbec. Kam nás to vede ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč obchodníci zdražují výrazně i zboží dovážené, když koruna uz řadu měsíců výrazně posiluje, pohonné hmoty jsou na úrovni před ukrproblemy a případně zvýšené mzdy zaměstnancům a ceny energií se v celkových provozních nákladech promítají většinou jen ve 4-10 %?
1 odpověď