Ano ,tak si konečně koupím sodastream a nebudu podporovat tady ten nesmyslnej zelenej terorismus.Zase plno darmožroutů se bude živit tímto způsobem.
Zaměstnanci na odběrových nebo dále zpracujících místech to ale nebudou...
Hezký den.
Už máme pát let.Limči kupuji jen vyjímečně.Vysosávají Nám tady Teplické prameny.A už u minerálek, které vytahují z velkých hloubek těch minerálů je minimum. (mattoni a pod).
Láhve z měkkých plastů se zdeformují již při prvním napití, resp. ihned, jakmile je člověk vezme do ruky. Ty asi nepůjdou vracet vůbec… Dnes vracíme 90% plastových lahví sešlapaných, nově budeme přenášet a vracet neskutečné množství vzduchu.
Také se mě mačká v ruce při nalévání.Nekupovat a je to.Vždyť se nevrací spousta skleněných lahví,tam by měli začít.A jaký to má smysl vracet nepoškozenou,když ji stejně zmáčknou.
Běžte se občas podívat k lesu, nebo do parku... Nevím, kde žijete, ale u nás ve městě je to PETlahev kdekoliv sešlapaná pod lavičkou, v díře pařezu, mezi větvemi ve stromech, apod.. 🙁 z třídění lidé nemají nic. Když za to dostanou zaplaceno, tak věřím, že se recyklace zlepší. Lidé jsou čuňata a pro dobro Země neudělají vůbec nic.. do té doby, než za to dostanou peníze... 🙁 smutné...
Bude to stejné.Jak dopravit petku trochu nepromáčklou?Budeme si pořizovat extra bedýnky,aby se nepomačkali?Už to vidím jak je vezu v batohu bez poškození.
Slučování škol nic nevyřeší, pokud se nezvýší počet žáků ve třídách. Naprosto běžné je, že i ve velkých městech je ve třídách 15 dětí. Chápu, že v takové třídě je k dětem invididuálnější přístup, zatím však ve vědomostech dětí ve světě zdaleka nevyhráváme. Místo sloučení tříd s efektem snížení počtu pedagogů pořád platíme vysoký počet učitelů a neustále do škol naléváme více a více peněz.
Vysoký počet učitelů?
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Někde na Svitavsku je tuším úsek, kde je asi 20 přejezdů na pár km. A jsou bez zabezpečení, vlak tam musí jezdit asi 20 km/h, aby to bylo bezpečné. V takových situacích to chápu. Určitě jsou situace, kde je rozumné přejezd zrušit, protože pak vlak může jet rychleji a nemusí být jak vyhlídková jízda, ale opravdu přeprava.
A obecně je také na zvážení, jestli by stát neměl postavit rozumné silnice jinudy, které by třeba nemusely vést přes přechod. Trasování silnic je často podle starých formanských cest, ze středověku. Třeba v té Raspenavě říkají, že tam podél hlavní nemají chodník a tak raději chodí tudy, taky je tedy možné postavit chodník, určitě by nevadil. A pokud do nějaké části obce by z jiné části obce museli jet 22 km, možná je na místě postavit kus nové silnice.
Tady se lidé rozčilují nad řešením "od stolu z Prahy", sami to komentují třeba z Ostravy a to nevadí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč by neměli řešit rušení v jiné oblasti?V celé republice je chtějí rušit.A zcela nesmyslně.Například v Broumově také.Ale,kdo takovou blbost vymyslel,by tam měl bydlet,aby si vyzkoušel jaké by to bylo pro lidi,co by bydleli za zrušeným přejezdem.Každý nemá auto,aby to objížděl.Nebo pěší,to už vůbec ne.Dnes z města pěšky vzdušnou čarou přes přejezd 10 až 15 minut,ale obcházením 30 až 45 minut.A to neříkám o starších lidech.
1 odpověď