, musíme však počkat, než vy vymyslíte něco lepšího.
Zahraniční obchod fungoval i před EU.Stejne tak se dalo cestovat i před EU. Schengen je mrtvý už dnes. Viz kontroly ne německé hranici , podobně jako před dvaceti lety. No a na to, aby nám úředníci z Bruselu nastavovali pravidla, jak máme ve své zemi žít a co mají naše fabriky vyrábět žádnou EU nepotřebujeme...
a já s EV více času ušetřím, protože se nabíjí, když ho nepoužívám. Je to jak Nokia vs Iphone, podobný příměr i když oba dělají tak nějak to samé. A čas a peníze vám budou k ničemu, když se nebude dát vyjít kvůli vedrům v létě ven. A na sever s příjemnějšími teplotami vás se spalovákem stejně nepustí :)
Já nemám možnost jej nabíjet doma, tudíž v době, kdy jej nepotřebují. Jasně, EV auta v Evropě to všechno zachrání 🙂 . Zvlaste v době, kdy přestáváme být soběstační ve výrobě elektřiny. A jestli mne pustí či nepustí se spalovacím autem do nějakého bolševického Norska je mi jedno.. tam na dovolenou stejně nejezdím..
Tohle je taková zažitá mantra...já mám třeba el.auto už starší (8let) dojezd má nyní cca 100 km (před 8 lety by mělo asi 150 km). Za 3 roky najeto 30000 km, závady zadne, pravidelný servis pár korun. Jako druhé auto naprosto idealni, ale člověk si musí na ten pocit že nema rezervu dojezdu jako ve spalovaku psychicky zvyknout. Je to prostě jen v hlavě a samotný provoz takového auta problém není. Na naprostou většinu jízd by ji stačilo auto s dojezdem cca 250 km. Chápu, že každý má jiné potreby, ale troufám si říci že od dojezdu 350 km je to už v pohodě, pokud nemá někdo speciální požadavky jako obchodní cestující nebo druhá polovina rodiny na Slovensku atd. omezího auto svým dojezdem možná 2x za rok a to je alespoň z mého pohledu vyváženo výhodami e-auta.
Já si nechci zvykat...já chci auto, které mi umožní totéž, co mi umožnuje dnešní spalovací auto...
Nakrásně i kdyby to auto chtěli zítra všichni: kde máte levnou elektriku!!??, a výrobců z EU se ptám kde máte baterie a suroviny na ně??...... závěr nikdy nebude Evropa konkurovat!!!
Přesně tak. Proto, aby tady mohlo jezdit 100 procent elektromobilů, potřebujeme to nejdůležitější.. elektřinu.. A doba, kdy tady budeme mít další jaderné elektrárny a na každé střeše fotovoltaiku... ta je hodně a hodně vzdálená.. A řešení typu, že fabriky nebudou vyrábět, když nebude svítit slunce anebo nebude foukat vítr je absurdní..
Aha, takže vy máte pocit, že tím přerozdělováním se to do ekonomiky nevrátí. Můžete mi tedy prozradit, kam jinam se to rozděluje, když ne do ekonomiky?
Přerozdělování je principem státu. EU se státu dost podobá. Vy jste proti tomu, přestože z toho těžíte.
Víte, kolik úředníků se tímto živí? Jaké mají tito úředníci náklady? Dále to, že EU něco vybere ještě neznamená, že to nějakou cestou pošle do ekonomiky zpět. Může to vložit do nějaké blbiny, jako například podpory menšin anebo podpora demokracie a lidských práv v Kongu. Obrovská míra přerozdělování, kdy někdo někomu něco sebere , aby to poslal někomu jinému... to je znakem socialismu. Socialismu nefandim....a pohrdám jim...Přerozdělování pouze v nezbytně nutné míře.
A co s tím chtějí dělat když většina lidí stejně časem přijde na to, že je elektromobil výhodnější po všech stránkách a budou kupovat raději čínské El. než předražené neefektivní evropské spalovací motory ? Jde jim samozřejmě jen o to, aby auta udrželi v Evropě co nejdražší..Spálováky můžou klidně dál prodávat do třetího světa, ale ani tam je časem nebudou chtít..místo aby zamakali, protože jim ujel vlak, tak si na tom dělají politiku.
Proto, abych uvažovala o koupi elektrického auta, by toto elektroauto muselo umožňovat to same použití jako auto se spalovacím motorem..tudiz dojezd min 700 km, veřejné nabíječky na každém rohu a dobu nabíjení max 5 minut. Pokud tyto podmínky elektroauto nesplní, nekoupím si jej. I kdyby bylo lacinější...
"Škodovka může podle Jahna splnit cíle buď tak, že dá ještě větší slevy na elektrické vozy." Je zajímavé, že je vůbec nenapadne zlevnit a zefektivnit výrobu, což je cesta, kterou se dala Tesla a Číňané.
Té Tesle se letos také nedaří tak, jak se jí dařilo vloni. A Číňani. to už je úplně o něčem jiném. Cenu elektroauta nestanovuje fabrika, ale strana a vláda...
Zkuste se na to dívat jako na daň, protože to daň je. Ta daň se nikam neztratí. Na jednu stranu je výdajem, ale na druhou stranu je příjmem. Ale vy se tváříte, jako by to byly peníze, které vyletí komínem.
A nevyleti ? Vždy je to o tom, že z každé koruny , která se vybere se ta koruna do ekonomiky již nevrátí. Protože část z této koruny se ztratí v perozdelovacim mechanismu...Tohle EU přerozdělování...to je bolševismus jako vyšitý..
Už několik let nejezdím, přitom předtím pravidelně. Vrchol bylo, když kvůli nenažranosti nechal pan majitel o ranním hladu veškeré stanové městečko. Vypudil veškeré stánky mimo areál a nedal alternativu... Kdysi trendový rockový festival přeměnil v podivný kabaret ničeho a nabídkou pár rádoby silných jmen ve výprodeji. Stačilo jenom číst poslední rozhovor, kdy si stěžoval na to, že na Skale mu ubírali kšefty místní otevřenými domácími stánky (např. místní hasiči). Ale že to bylo a i jinde je velké spestření a rovněž vykoupení bordelu, který musí obec snášet, to mu je (bylo) jaksi jedno...
Přesně. Kdysi jsem měla pocit, že Benátská je na tom srovnatelné s Vizovicemi.Dnes již to je klasický festak okresního formátu...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak ať se tam projde jako žena v bikinách. Dostane několik let. V Íránu by zmizela a na nějaký vesnici v mnoha zemích by ji ukamenovali.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Bikiny mimo pláž nejsou vnímány pozitivně ani nikde v Evropě...
1 odpověď