A bude hur.Tohle asi nejak nesouvisi se snahou o verejne zdravi,ale o cilenou likvidaci podniku.Nekdo se dobrovolne ockovat nechce,nekdo nemuze,atd...Proc nestaci testy jako doposud?Je to uz cele saskarna na entou a vysledek,jen nasety lidi 😉
Testy jsou v pořádku v práci a ve škole,jinde nee,tam běhá jiný vir nejspíš
Pane Dušku a Vám podobní, nejprve si zameťte před vlastním prahem, tedy jak se říká, ryba vždy smrdí od hlavy. Až ti, co rozhodují o omezeném počtu osob u jednoho stolu budou sami v omezeném počtu u stolu skutečně sedět (že, paní Maláčová), až ti, co rozhodují o nošení roušek a dodržování rozestupů budou roušky a rozestupy bez jakékoli výjimky sami dodržovat (že, pane Vojtěchu), až ti, co prosazují očkování nejprve naočkojí všechny členy své rodiny (že, pane Babiš), tak pak teprve přijďte, nejprve se ale upřímně všem omluvte a až pak po nich cokoli požadujte, jinak je vše co hlásáte jen výsměch obyčejným lidem do tváře a na to Vám budou obyčejní lidé kašlat stejně tak, jako na svá vlastní nařízení kašlete vy. Víc k tomu nemám co dodat, hezký den 🙂
PS: Ryšavý s Květovou Janovou mají tento týden dovolenou? No snad nechytí nikde žádný ten covid a nenakazí nás, až se mezi nás, plni nových zážitků, vrátí 😄
Ti dva asi zemřeli na covid
Jde opět a zase pouze o kšefty
Loni na jaře jsme všichni šili roušky a ty byly tehdy dostačující a byli jsme NEJLEPŠÍ
Pak se rozjely kšefty a ušité už byly špatné a co takhle nařídit respirátory,na těch je ještě větší vývar
To samé s testy.Do června stačily jakékoli a zaměstnavatelé mohli testovat sami,najednou je to špatně.Laboratoře nemají byznys,tím se všechno vysvětluje.
Každý den nehoda,která komplikuje dopravu
A jenom aby každý nenadával na kamiony,které si tyhle rádoby dálnice královsky platí,tak pár čísel
počet nákladních aut v registru 186 881 vozidel
sazba silniční daně podle náprav/t 3.600 - 44.100kč/rok
takže průměr někde 3 737 620 000kč/rok
k tomu si připočtěte mýto podle počtu ujetých kilometrů,další balík a dálnice,která by měla dopravcům za tyhle peníze sloužit NIKDE
Představa, že snížením spotřební daně o korunu, se sníží koncová cena na pumpě je naivní. Stejně tak naivní je výpočet 5 miliard ztráty pro statní rozpočet. Je třeba porovnat sumu vybrané daně za období před snížením daně a po snížení. To ale komentátor neudělal, místo toho operuje s jakýmsi teoretickým výpočtem ztráty pro státní rozpočet. Jedinými, kdo na tom vydělali jsou rafinerie a velkoobchodníci s PHM, ti cenu nesnížili. Kamiony budou tankovat tam, kde je nafta na pumpách nejlevnější. Nádrže mají na 900 a 1200 litrů a tak nemusí v ČR vůbec tankovat. A když to shrnu, na snížení daně vydělal nejvíce polský Orlen, majitel rafinerie v Litvínově. Tady je jasně vidět tragédie privatizace strategických výrob a služeb do zahraničí, kdy ročně odplývá minimálně 300 miliard. Díky privatizátoři. Řešením by bylo danit podle vzorce: "tady vyděláváš, tak zde budeš také danit i své zisky".
Naprostý souhlas.SD platí obchodník,který ji přeprodává dále.Takže u stojanu to nepoznáte,protože ta koruna skončila v kapse hráčů,kteří zavážejí pumpy a pumpy typu MOL,Shell,které mají vlastní rozvoz,tady by se to mělo projevit,ale jak jsme si většina všimla,tak patří k nejdražším
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ubytování v penzionu,hotelu se stravou do 30dnu za 180kc a do 90dnu za 180kc bez stravy???To je výsměch všem,kdo podnikají v ubytování.Po kovidovem období raději nechají pokoje volné a počkají na normálně platící klienty.Opravdu už ti "nahoře"mají či spíše nemají představu o tom,kolik stojí životní náklady.
1 odpověď