Patřím mezi Husákovy děti a marně hledám benefity. Bydlení zajištěné nemám - bydlím sice v byte, ktery jsme si na vlastní náklady vybudovali a přišel nás na několik milionů, ale díky tomu, co se v devadesátkách dělo a machinacim na bytovém druzstvu, byt neexistuje a nikdy mi nepřipadne do osobního vlastnictví (předem děkuji za nevyžádané rady, ale za 25 let to řešilo několik právníků a nevyřešilo). Mým jediným vlastnictvím je pes. Když jsem zůstala po rozvodu s dětmi sama, náklady na pomůcky do školy, kroužky a sport, kterému se obe děti věnovaly, vysoce převyšovaly platy, které ve státní sféře pokulhávaly za dobou. Otec dětí podnikal a vykazoval ztráty, přestože jeho životní úroveň několikrát převyšovala tu naši. Soudy mu i tak určily minimální výživné. Státní podpora? Nulová. Spořit? Nemožné, i pračku nebo ledničku jsem si kupovala na splátky. Zapomněli jste také na jednu věc. Generace Husákovych dětí vstupovala do života naprosto nepřipravená, nebo lépe řečeno připravena na zcela jinou dobu. Veškeré vzdělání, výběr středních škol a budoucího povolání byl zcela v režii komunistického režimu, ale my jsme vstoupili do dospělého života po roce 1989. Něco naprosto odlišného. Zajímalo tehdy někoho, jaký šok nám to způsobilo? Bylo na nás, jak se s tím popereme.Takže mluvit o benefitech mi připadá naprosto zcestné. Navíc pokud nechci někomu uznat vzdělání, péči o děti apod., mělo by se tak stát POUZE u těch ročníků, kterým to oznámím dopředu, jinak je to jen další podraz a zneužití další položky, kterou Husákovy děti tomuto státu v podstatě darovaly.
Nejde o internet. I mně došla zpráva o tom, ze mám zaplatit pokutu za rychlost, i kdyz jsem nikdy nevlastnila ŘP. Odkaz odkazoval na stránku, která naprosto přesně imitovala Portál občana.Takze právě proto, ze mám datovou schránku a přihlašuji se do Portalu občana mě to zmátlo. A kdo nikdy pokutu za rychlost neplatil, těžko může vědět,jak to funguje.
MŠMT hlavně dříve dělalo práci,kterou postupně přehodilo na učitele - vzdělávací plány rozpracované do jednotlivých měsíců atd. Dnes si vse učitele musí vypracovat sami a aby MŠMT vykázalo nějakou činnost,prijde jednou za čas s nějakým návrhem,ktery je naprosto mimo realitu a v praxi je buď neuskutecnitelny, nebo na ÚKOR vzdělávání.
A proč matematiku a přírodní vědy?Jake procento z nás se v reálném životě po ukončení SŠ potká s matematikou, fyzikou nebo chemií? Vše si dnes můžete vypočítat na kalkulačce a troufnu si říct, ze ani účtenku z nákupu už dnes nikdo nepřepočítává. Naopak treba s takovou historií, která je bohužel často považována za naprosto nedůležitý zbytečný předmět, se setká během života každý- při návštěvě historických památek, při sledování filmů, při pochopení dnešních problémů světa ( ať uz jde o Ukrajinu, požadavky na vytvoření chalifatu, náboženské nebo rasove problémy...). Matematika je přeceňovaná z jednoho prostého důvodu - je to jediný předmět, ve kterém můžou proběhnout celosvětově srovnatelné testy! A všiml si třeba někdo,ze dnešní děti se neumí vyjadřovat ve svém mateřském jazyce?
Pokuty by se měly dávat i za krmení holubů a dalších přemnožených živočichů. Bydlím ve starší části Brna, důchodci nosí na stále stejná místa zbytky jídla, uvařené těstoviny, hromady cibule a mandarinek (nechápu komu, to snad nespotřebují ani vrány), z okna vyhazují kosti ... Nejen, že mi to několikrát sežral pes, který pak má závažné střevní problémy a platím vysoké částky za léčbu, protože on cítí kost nebo kousek špeku mnohem dřív, než já ho v trávě zaregistruji, ale tyto zbytky pomáhají v množení i krysám a dalším hlodavcům. Takže pokud se tomu rychle nezamezí, vítejte ve STŘEDOVĚKU.
Jsem docela zaskočená některými komentáři: 1, Není na tom nic špatného? Vážně? Nejak mi uniká výchovný i vzdělávací efekt, kromě toho,ze můžeme po ulici běhat nazí a házet všude hlínu...kdyby si neco podobného dovolily učitelky MŠ, byly by navždy bez práce...pokud by nedopadly hůře. Je docela rozdíl mezi přirozenou nahotou- když pred dětmi např. vyjdu ze sprchy nebo se převlékám, a rádoby uměleckým představením....2, USA bych tu nevytahovala, pokud si pamatuji, neni to tak dlouho, co byla na Floridě učitelka vyhozena právě za to, ze si dovolila v rámci výuky historie dětem ukázat sochu Davida právě BEZ souhlasu rodičů, a to se jedná opravdu o umělecké a nepohoršující dílo na úrovni, což se o této paní opravdu říct nedá. Puritánství v dnešní době v podstatě ani není možné, protože nahoty kolem sebe děti vidí příliš, je pro ně snadno dostupná a vyhledatelná a je docela k pláči, jak i malé děti jsou schopné mluvit o sexualitě a vyhledávat a sledovat porno stránky.Pokud je tedy chcete v tomto vulgárním přístupu podporovat, zvěte si podobné "umělkyně". Každému dle jeho chuti.
Myslím si, že by se po historii a důvodech války na Ukrajině meli pidit především sami Ukrajinci- jestliže sem prijdou ukrajinske děti, které v 15 letech jediné,co znají ze své historie, je Kyjevská Rus, neříká jim nic ani Katyň a když se české děti učí o 2. sv. válce, mimichodem o frontě přecházející pres Ukrajinu,tak to tyto děti vůbec nezajímá, přestože se mluví o jejich vlasti. Potom je problém především na straně ukrajinských historiků, ne českých.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Lépe to říct nemohl 👍