On to vyžvaní i ten algoritmus. Třeba kolega z práce si všimnul, že měl jako kulisu v televizi zapnutý cestopisný film a hned měl na to místo reklamu v mobilu. Já jsem se bavila po telefonu o nejakých možnostech práce v zahraničí a nabídlo mi to ubytovací možnosti v té lokalitě. To jsem byla i ráda, že byl ten algoritmus tak rychlý a rovnou jsem se na to mohla i podívat, aniž bych to zadávala do vyhledávače. Takže ono to asi vyhodnocuje i ty vyřčené informace a hned to s nimi pracuje. Myslím, že to bude asi ta funkce Google Asistent. V některých telefonech to přímo je, ale nevím, jestli to bylo ono. Má to fungovat asi tak, že si třeba nemusí člověk dělat písemně poznámky během hovoru, že to ta funkce za něj vyhodnotí a to nejdůležitější by měla umět zaznamenávat. Ale nevím, jestli je to už k dispozici i u nás. Mám telefon koupený v jiné zemi.
Z toho bych byla poněkud nesvá. Pecka bude, až do telefonu párkrát řeknete nadšeně "To je bomba!" a za 5 minut přijedou policajti.
Ale o tom to vůbec není. Četla jste ten článek vůbec? Jde hlavně o to věčné memorování, které je úplně k ničemu. Do života vám to vůbec nic nedá....naše školy nepodporují v dětech schopnost samostatného uvažování, umět si najít správný zdroj informací, ...jak už tady jeden pan psal, IT výuka je strašná bída, ti co se nenaučí něco sami nebo od rodičů, tak nemají ani základy. Výuka jazyků až na vyjímky má taky strašnou úroveň.
Víte, to jsou věci, které se naučit nedají. Buď to v člověku je, nebo není. Já jsem prošla proklínaným socialistickým systémem vzdělávání a učím se a vyhledávám sama od sebe. Kolegyně v práci prošla tímtéž a sedí jak pecka a čeká, co jí kdo přisune.
Škola má dát člověku všeobecné znalosti, čím širší, tím líp, a to se bohužel bez memorování neobejde. Např. vyjmenovaná slova, vzorečky při fyzice, slovíčka v angličtině... Je houby platné samostatné uvažování, když nejsou znalosti.
A když děcka nemají zájem - nechce se jim - používání hlavy bolí - cokoliv - sebelepší učitel nic nezmůže. Školu hrou lze praktikovat tak na prvním stupni, dál už děcka musí vyvinout úsilí.
Maturanti ale po14 letech školství znají jen minimum. Většinou nějakou češtinu a angličtinu. Vyloženě našprtané měsíc před zkouškou. Velmi neefektivní a neudržitelné.
No jo, ale to není problém školy. Od 5. třídy je to opravdu o tom učit se a něco se fakt jinak než nazpaměť nedá, např. vzorečky ve fyzice, ty neodvodíte, pokud nejste génius. Škola hrou se dá provozovat tak na prvním stupni, a dál je to už práce, která bolí. A jak si mají vytvářet názor na něco, o čem ví kulové? Pak by to mohlo dopadnou tak, že si vytvoří např názor, že stromy nejsou potřeba, protože z nich na podzim padá listí, které se musí uklízet.
Nejsmutnější na tom je, že má pravdu. On člověk může snadno nahlédnout do způsobů v českém školství i z pozice rodiče.
Škola není od toho, aby se cicmala s jedním každým individuem, to by se ostatní daleko nedostali. Jistý individuální přístup ano, nelze chtít po 100 kilové Marušce, aby ladně přeskočila kozu, ale jinak se žactvo musí přizpůsobit, což bolí.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Otravné pobízení kupujících at jdou na samoobslužnou pokladnu
1 odpověď
46
Sledujících
0
Sleduje
46
Sledujících
0
Sleduje
Ne tak docela - v Penny na Smíchově je fronta na pokladny přes celý krám, u samoobslužných nikdo. Tak proč stát ve frontě.