Na celém článku je asi nejzajímavější informace pod čarou - "částečně vytvořeno pomocí AI" A potom se člověk diví, proč se žena, která se etabluje nejvíce v rubrice kultura a cestování, vměšuje do rubriky Věda a Technika? A když jsem si jen tak namátkově rozkliknul další články o cestování či kultuře, světe div se, narazil jsem na stejnou poznámku pod čarou.....Tak tomu nějak nerozumím......vlastně ano, ono je to vlastně celé převzaté a upravené pomocí AI. Děkuji pěkně za takové články, jen houšť.
Dnešní mladá generace se totiž rozhodla, že nebude makat ručikami....o to jde. Každý z nich se fyzické práce štítí, jako by ta práce smrděla. Nahnal bych je v 16-ti do JZD nebo do dolů a ty blbosti by je přešli raz dva. Nikomu se nelíbilo, jak to za komunismu bylo. I my chtěli svobodně cestovat, studovat, rozhodovat se....ale systém nám to neumožnil. Tak si do prkýnka přestaňte si stěžovat a fňukat, že támhle to vám starší vytýkají, tamhle to se jim na Vás nelíbí a pod nesmysly. Běžte makat a tvořit hodnoty. Každý mladý by chtěl dnes manažerovat či vydělávat na bitcoinech......Ten kdo není hloupý si dokáže řemeslem vydělávat velmi slušné peníze a nepotřebuje fňukat jak nemá na nový iPhone nebo zánovního bavoráka. Já makám od svých 17 let a do důchodu to mám za pár, možná i do hrobu. Ale rozhodně si nestěžuji. Nemám na co, dětství jsem měl jaké měl, ale nemusel jsem se obávat, že mne támhle nějaký feťák přepadne, nebo že mou sestru nějaký úchylák znásilní.....a všechno jsou to floutci z generace Z, X či jaké je to písmeno........Ano, někteří jste rozumní a pracovití, ale průzkumy ukazují, že je vás jen hrstka. Asi jako 7 statečných......Většinou se jedná o mladickou demenci a ta je horší než ta stařecká. 😄
Nevím, ale stále mně uniká cílová skupina lidí co to bude kupovat? Ve městech se to bude jen s obtížemi nabíjet (nedostatek infrastruktury - tedy nabíjecí stanice u každého činžovního domu apod.) a za tu cenu se dá koupit mírně jetá Tesla a to jsme pak úplně někde jinde. Prostě ceny 399 tis. jsou silně zavádějící, protože je tam spousta omezení, ať už v podobě výbavy, velikosti či kapacity akumulátoru a další. Ale jen tak dál, nech se chytne Škodovka za hlavu a začne nabízet nějaké podobné modely za přijatelné ceny. Prostě za městský elektromobil vysolit téměř 700 tis. je stále pro spoustu lidí nepřijatelné. Ale ona se stane jedna věc, automobilky "osolí" tučnými pokutami za emise a ony pak zdraží městské prcky o 100 tis. a pak už to bude jedno, zda si člověk koupí auto do zásuvky nebo na benzín. Rozdíl v ceně bude minimální.
Je až neuvěřitelné kolik se tu najde jedinců co Martinu řadí mezi nějaké privilegované, protekční či upřednostňované na úkor ostatních. To co dokázala už nedokáže žádný jiný český sportovec (v tomto sportu, byla, je a navždy zůstane první). Je to o odhodlání, vůli a vytrvalosti. Všichni co došli po ní i ten chudáček Steklý, si myslí, že všechno půjde samo a všichni se před nimi sednou na pr****del. Tady jsem, tady mne máte a bude to podle mne.....i ta jeho povedená mamina.....kdo jí zná ví jaká je. Netvrdím, že Novák je bůh a všechno řídí spravedlivě, ale na úspěších Martiny má lví podíl a tomu také už nikdo neveme. Nech si de Steklý jezdit do Bratislavy a nekňučí jak mu všichni ubližují. Jen budoucnost ukáže o jak velký talent jsem vlastně přišli.
Ze strany Škodovky je to pohrdáním českých zákazníků! Bohužel. Na místo Číny se snaží pobídkami a nízkými cenami zaujmout v Indii. Ano, miliarda lidí, je miliarda lidí a těch pár domácích fanoušků BEV je z bídy nevytrhne, ale jen aby Škodovka nenarazila........doma nasuzují ceny jako blázen a přitom jim konkurence ukazuje záda. Nebýt firem, byly úplně v zádeli. Holt si počkáme co ukáže za modely BYD.
No....no....výkon slabý, baterie malou kapacitu. Děkuji, nechci. Nechám si raději ojeté ZOE R90. Kapacita baterie 41 kWh - čistých, max. rychlost 135 km (čili dálniční rychlost) a dojezd stále krásných 270 km v létě a v zimě 200-220 km (dle stylu jízdy). Pokud ty SPRING stál akčních 399 tis. určitě by si to kupce našlo.
Tak hlavně, že jsou oba v pořádku. Jak psal "troll" p. Vaníček v jiné diskusi, já dostihovým koním nerozumím, ale něco málo o tom přeci vím. Je velká škoda, že přes taxis neprošli. Ale třeba i jeden z favoritů - Irský kůň - Coko Beach vypadnul až později. Člověka to zamrzí, ale co se dá dělat. Je hodně sportovců co se připravují jen na jeden jediný den, jeden jediný závod a nevyjde to, ale život běží dál. Koník může ještě závodit a Lenka také.
Asi to tak mělo být a jak píše p. Fiala - než aby rozhodl vypláznutý jazyk........je to takhle lepší i když sázkaři ostrouhají, stáj má sníženou dotaci......holt co se dá dělat. Hlaví věc, že jak žokejové, tak koníci přežili tento ročník bez zranění či fatálních následků. A je jasné, že tohle se už opakvoat nebude. I tak to vejde dodějin.
Evropa je už dávno v pr.......na to nemusíme dávat ani žádné smělé emisní cíle......za chvíli nás tu stejně negramotní uprchlíci převálcují. Jen co dorostou jejich děti a budou mít volební právo. A pak už bude úplně jedno, zda jezdíš v elektromobilu, nebo v autě se splalovacím motorem. Bohužel ani v těcho Eurovolbách to nedopadlo dobře, takže to bude muset ještě 5 let počkat, ale to už bude opravdu pozdě. A ať chceme nebo ne, stáváme se plně závislými na Číně.
Nemohu s autorem článku souhlasit. Nedá se to ani srovnat pro typově podobné nemovitosti, protože by musely být vedle sebe na stejných místech, dva naprosto totožné domy a v jednom by se topilo PK a ve druhém TČ. Nemohu ani srovnat náklady na topení v této nadcházející topné sezóně s tou minulou, jelikož i zima bude jiná. Jen nechápu proč někdo tak stále brojí proti TČ, alektrommobilům a všemu modernímu a pokrkovému.......
A hlavně si nemyslím, že by ty dotace byly až tak štědré, jak uvádí autor článku. Hlučnost TČ také závisí na několika faktrorech, nejvíce snad na typu a značce TČ. Jak tu někdo uváděl - ohřev teplé vody vychází jasně ve prospěch TČ. A že je nnyí plyn levnější než elektřina? Proč to asi je? Protože ho sem opět dováží Sovětský svaz a tím pádem asi víme komu ty peníze prospějou? Já jsem rád, že už na té zrůdné ruské propagandě nemusím podílet. než lízat Putinovi řiť....... Vždy byly období, snad už před 40 lety, kdy se propagovala elektřina jako hlavní zdroj tepla. Už tehdá nám soudruzi nutili elektrické pímotopy, že se dostaví JE a elektřina bude za hubičku.....To je vždy keců kolem cen energie. Takže za mne TČ vede a kdo nevěří, nech si to vyzkouší, nebo se zpetá sousedů, kteří tím dávno vytápí své domy. Článek je tenedenční a autor je zaujatý.
To je názor úplného .......... (výraz jsem raději smazal) Kolik je v Česku rodin, které by si jako druhé auto do rodiny koupily funglovku? Proč ne třeba 3-4 roky staré auto? Za dašlí - autor asi vychází se své naprosto mylné představy a nikdy nepřekročí tu svoji mantru o výhodách spalovacích motorů. Naopak, pro toho kdo vlastní RD a může si pořídít vlastní wallbox (bez rozdílu zda má FVE na střeše či nikoli) je to velmi výhodné. "Balkoňáci" mají holt smůlu. Druhé auto se kupuje na cesty kolem komína. Neplánuji s tím jezdit k moři nebo na dlouhé trasy. Pokud mám revizi elektrorozvaděče v pořádku, mohu požádat distributora o změnu tarifu a výměnu elektroměru a mít tarif pro elektromobil. Pak tuším že od 20:00 hod. do 06:00 jedu na nízky tarif a mohu přes noc dobíjet. Při dnešních cenách to vychází na 0,8 kč na kilometr - záleží dle typy zakoupené BEV a jeho spotřebě. Dál to asi nemá cenu komentovat. Prostě vyblítek dnešní zaujaté doby proti všemu novému. A teď se pusťte do mne trolové.
Děkuji za krásný TIP na výlet. Ačkoli jsme byli o prázdninách v Hallsattu, navštívili jsme i obě Gosauské jezera a zpět to vzali kolem Altersee s malou zastávkou, o Shafbergu jsem e dozvěděl až z tohoto článku. Minulý týden jsme se vrátili a i když nahoře byl už sníh, "procházku" na Spinnerin jsme si nenechali ujít. Opravdu nádhera. Jelikož jsem skrze počasí, přehodotili plány a jeli do St. Wolfgangu v den příjezdu, museli jsme jet zubačkou i dolů, jinak bychom se nestihli ubytovat. (70 km od místa). Nicméně ten výhled byl parádní a také stojí za to přejít na druhou stranu k tomu velkému kříži. N penzion jsme se vraceli právě kolem jezer a na Shafberg byl ze silnice plně jiný pohled. Jeli jsme také kolem Irsee, ale tam už jsem jen "kopce". Každopádně se sem ještě vrátíme.
Každý má svého nadřízeného, i ten státní zástupce co se neodvolal. Nic se neřeší, máme přece nezávislost státních orgánu a nebudeme se vměšovat do způsobu jejich práce.....Navíc je zde nejvyšší státní zástupce, ale jak vidno na tomto případě, "bafuňáři" jsou v Hradišti.....tam se asi jinak žije a moc pije. Možná v tom byl i strach jít proti občanu okupované země......co á vím.....
Platí stále stejná rovnice - méně = více. Jestli provozuji hospodu/restauraci či kolotoče, nebo dělám jiné služby/prodej zboží. Můžu mít nízké ceny a těžit z větší návštěvnosti. V konečné fázi na tom můžu být lépe. Nebo naopak nasadím ceny, budu spoléhat na návštěvnost a tudíž i větší procento těch, co budou ochotni vyšší částku/vstupné akceptovat. No a pak je tu ještě třetí možnost, že za ty stejné vysoké ceny nabídnu něco navíc. Delší dobu strávenou na atrakci, větší porce, lepší služby či servis a pod. Ale je to o lidech. Kolotočářúm to asi stačí, protože to mají spočítané. Většinu útraty dělají nedospělé děti, které neznají hodnotu peněz a peníze na pouť dostanou od prarodičů. Kdysi stál velký řětízkový kolotoč 2,- Kč a autodrom 5,- Kč. Lidé vydělávali ve fabrice max. do 2 tis. za měsíc. Rohlík stál 0,30 kč a mléko 2 kč. Když jsem od babičky dostal 50 kč a průměrná doba jízdy byla 2 minuty, mohl jsem se vozit na kolotoči 25 minut v kuse. Znal jsem spolužáky co chodili na pouť s pětistovkou! Už tehdy. Na dnešní peníze by to bylo min. 5 tisíc. Už tehdy byli světští arogantní, doklady žádné, takže podle mne se nic nezměnilo. Jen my tehdy dychtily po přeletovacích klecích, po střelbě na koš s míčem, když jezdila taková housenka dokola, abychom měli pohyb. Kdo trefil, měl jízdu zdarma.
A dnešní děti? Jen sedí a čumí. Dokázali jsme se v kolektivu bavit, povzbuzovat se, dívat se na spolužáky a po víkendu jsme si o přestávkách ve škole vyprávěly kdo co zažil. Hlavně kluci kdo udělal kolik přeletů v klecích. Na kolotoč mám velmi hezké vzpomínky, ale jako dítě.
Veřejná doprava by měla být za symbolické ceny a měl by ji provozovat stát. Včetně té autobusové. Proč u nás nejezdí vyloženě školní autobusy, děti třeba za symbolickou stovku za měsíc? Proč je "šikanují" revizoři, kteří záměrně vyrážejí nachytat školáka, kterému buď rodiče, nebo on sám, zapomenou koupit na přelomu období čtvrtletní/pololetní? Proč se musí pracující lid mačkat ráno v přeplněném školním spoji? Atd. atd.......Proč stát není schopen vyvlastnit kolem "svých" státních sinic 1,5 m vlevo a 1,5 m vpravo pozemek pro chodník či cyklostezky, aby děti mohly bezpečně jezdit/chodit do škole po svých? Bavím se o přpíadech, kde je jen I. tupeň a pak děti chodí do sousední vesnice......Vždy se najde někdo, kdo tuto veřejně prospěšnou stavbu blokuje a pak se nidky nic nepostaví......Všechno je tu špatně.
Vlak se vyplatí pokud jedete za hranice kraje na celodenní výlet. Pak si koupíte celodenní rodinnou jízdenku, jinak ne. A jak tu někdo psal - jednomu člověku se veřejná doprava vyplatí, dvěma už ne. Pak se nemůžeme divit, že je na silnicích tolik aut a tolik nehod. Všichni spěchají, jsou nervózní a potom to tak vypadá.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
I Čechách tohle Policie dokáže.....pan novinář Hrbek asi spadl z Marsu, že o tomhle nikdy v ČR nečetl ani neslyšel.....při řízení pod vlivem drog či alkoholu a riskantní jízdě běžná praxe. Bohužel to není plošné opatření, takže někde to jde, jinde se bojí. A vím o dvou lidech co takhle o své fáro přišli. Je tam ovšem jistá právní klička, jak se tomuto postihu vyhnout. Tedy v Čechách, ne v Rakousku. A co se týká naši jižních sousedů......no comment. Tam dostane turista pokutu i za to že si v Alpách prdne. Aby si udělali pořádek s těmi jejich "zahalenými kamarády" to ne, na to jejich Polizei krátká, ale buzerovat čecháčky, to by jim šlo.
1 odpověď