Každý má svého nadřízeného, i ten státní zástupce co se neodvolal. Nic se neřeší, máme přece nezávislost státních orgánu a nebudeme se vměšovat do způsobu jejich práce.....Navíc je zde nejvyšší státní zástupce, ale jak vidno na tomto případě, "bafuňáři" jsou v Hradišti.....tam se asi jinak žije a moc pije. Možná v tom byl i strach jít proti občanu okupované země......co á vím.....
Platí stále stejná rovnice - méně = více. Jestli provozuji hospodu/restauraci či kolotoče, nebo dělám jiné služby/prodej zboží. Můžu mít nízké ceny a těžit z větší návštěvnosti. V konečné fázi na tom můžu být lépe. Nebo naopak nasadím ceny, budu spoléhat na návštěvnost a tudíž i větší procento těch, co budou ochotni vyšší částku/vstupné akceptovat. No a pak je tu ještě třetí možnost, že za ty stejné vysoké ceny nabídnu něco navíc. Delší dobu strávenou na atrakci, větší porce, lepší služby či servis a pod. Ale je to o lidech. Kolotočářúm to asi stačí, protože to mají spočítané. Většinu útraty dělají nedospělé děti, které neznají hodnotu peněz a peníze na pouť dostanou od prarodičů. Kdysi stál velký řětízkový kolotoč 2,- Kč a autodrom 5,- Kč. Lidé vydělávali ve fabrice max. do 2 tis. za měsíc. Rohlík stál 0,30 kč a mléko 2 kč. Když jsem od babičky dostal 50 kč a průměrná doba jízdy byla 2 minuty, mohl jsem se vozit na kolotoči 25 minut v kuse. Znal jsem spolužáky co chodili na pouť s pětistovkou! Už tehdy. Na dnešní peníze by to bylo min. 5 tisíc. Už tehdy byli světští arogantní, doklady žádné, takže podle mne se nic nezměnilo. Jen my tehdy dychtily po přeletovacích klecích, po střelbě na koš s míčem, když jezdila taková housenka dokola, abychom měli pohyb. Kdo trefil, měl jízdu zdarma.
A dnešní děti? Jen sedí a čumí. Dokázali jsme se v kolektivu bavit, povzbuzovat se, dívat se na spolužáky a po víkendu jsme si o přestávkách ve škole vyprávěly kdo co zažil. Hlavně kluci kdo udělal kolik přeletů v klecích. Na kolotoč mám velmi hezké vzpomínky, ale jako dítě.
Veřejná doprava by měla být za symbolické ceny a měl by ji provozovat stát. Včetně té autobusové. Proč u nás nejezdí vyloženě školní autobusy, děti třeba za symbolickou stovku za měsíc? Proč je "šikanují" revizoři, kteří záměrně vyrážejí nachytat školáka, kterému buď rodiče, nebo on sám, zapomenou koupit na přelomu období čtvrtletní/pololetní? Proč se musí pracující lid mačkat ráno v přeplněném školním spoji? Atd. atd.......Proč stát není schopen vyvlastnit kolem "svých" státních sinic 1,5 m vlevo a 1,5 m vpravo pozemek pro chodník či cyklostezky, aby děti mohly bezpečně jezdit/chodit do škole po svých? Bavím se o přpíadech, kde je jen I. tupeň a pak děti chodí do sousední vesnice......Vždy se najde někdo, kdo tuto veřejně prospěšnou stavbu blokuje a pak se nidky nic nepostaví......Všechno je tu špatně.
Vlak se vyplatí pokud jedete za hranice kraje na celodenní výlet. Pak si koupíte celodenní rodinnou jízdenku, jinak ne. A jak tu někdo psal - jednomu člověku se veřejná doprava vyplatí, dvěma už ne. Pak se nemůžeme divit, že je na silnicích tolik aut a tolik nehod. Všichni spěchají, jsou nervózní a potom to tak vypadá.
Obávám se, že je nebude kam vyhostit. viz. Odkaz 1
Takže asi zůstanou v Rakousku dál. 🙁
A miluji takové hrdinské řeci jaké tady někteří vedou - oko za oko, zub za zub a pod. Neuděll by nikdo nic. Jen v anonymní diskusimají hrdinské řeči, které tu spousta kvituje, jako by to mělo být nějaké hrdinství. Demokraci je proti takovému druhu jednání bezradná a nikdo tu nemůže jen tak brát zákon do vlastích rukou. Takoví lidé by měli mít zákaz veřejně diskutovat, protože to může vyznít jako "podněcování".
Taky nechápu nenávistnou reakci většiny diskutujících. Každý jen nadává na vládu, na ministra Jurečku.....A víte, že já toho ministra taky nemusím? Ale tady nejdo o ministra, nebo o ministerstvo nebo vládu. Tady jde o podstatu problému. O lidskou solidaritu! Někdo si dělá poctivě svoji práci a má za to čelit žhářskému útoku? Proč jako? Je to jako by nějaký zedník nebo elektrikář udělal něco co se zákazníkovi nelíbí a za to mu vypáli dům? Kde to jako jsme? A že měl být barák pojištěný? Ano, ale víte jaké byly podrobnosti případu? Stejný případ, jen bude rodina sociálně slabá, budou mít postižené dítě, dům jim vyhoří vinou špatné elekroinstalace o které budou vědět, ale nebudou mít peníze a srdcervoucí příběh a hned se vyberou miliony......Ale všichni kritici hned mají jasno - úřednice, měla mít dům řádně pojistěný, nejméně na 10 mega...víte kolik vůbec stojí roční pojištění? Spousta lidí tu mele nenávistně komentáře a sami mají ho....no a nemají ani na tu blbou pojistku. Kdyby kadý přsplěl 50 korun, místo deb....ních komentářů, bylo by to dobře. Mně jen mrzí, že tu není zveřejnen transparentní ůčet.
Jak tu někdo psal, je jedno v čem ten titul získal. Za mne to jsou borci (všichni) a celé MMA se může jít vycpat. A že se tomuto tzv. sportu věnuje tolik pozornosti......Tihle borci (tito strongmani) nikoho nemlatí hlava nehlava, svou sílu (velkou) využívají úplně jinak. Ale koho to valstně zajímá.....kadý se jen dívá na ty mlátičky alá Vémola a jimm podobní, kteří mají kolikrát v hlavě nar.....o
Také máme doma BEV. Naježděno téměř 28 tis. km za rok provozu. BEV se prakticky nezastaví a je denně v provozu. Opravdu to jsou cesty kolem momína, ale občas se jede i na vzdálenost 70 km jedna cesta, tedy cca. 150 km. Vždy nabíjíme doma, takže i když se vrátím, opět dobiju z domácího wallboxu. V tom problém není. Topení - ano v zimě problém, ale jen přepnu z EKO režimu na normál a auto hezky topí. Úbytek energie není tak hrozný, jak autor uvádí. Co mně ale vadí, že nedostatek nabíjecích stanic. Nejde o jejich celkový počet, ale o hustotu. STačí se podívat na jakýkoli kraj, mimo krajská města a výsledek je tristní. Každá vesnice nad 1000 obyvatel by měla mít povinnost mít alespoň jeden stojan se dvěmi konektory pro BEV. Nejlépe by to měla být nějaká veřejná budova - OÚ, škola a pod. Pak by se člověk nemusel bát jezdit s BEV, aniž by se musel strachovat, že někam nepřijede. V okruhu mého bydliště (30 km) je min. 20 vesnic s počtem obyvatel nad 1000, ale jen 8 nabíjecích stanic, z toho 4 v okresním městě. A to stejné je ve zbytku ČR. Takže by bylo nutné přijmout zákon, že každá státní či samosrpávní budova bude vybavena jednou nabíječkou a je klid. Tak jako je dnes samozřejmé, že mají bezbariérové vstupy. A kolik tam chodí ročně ivnalidů? Ale prostě ty bezbairiérové vstupy tam jsou! A taky se mně stalo, že jsem musle z práce odjet (nečkeaně) a najednou mně nestačil dojezd, protože jsem s tím nepočítal. A právě skrze malou hustotu dobíjecích stanic nastává problém. Takže BEV ano, my jsme spokojeni, ale chce to přidat na službách. A v tomhle stát silně zaostává.
Nevím, neměl jsem tu možnost zatím jezdit s žádným japonským vozem. Zcela jistě oplývají kvalitou. Co jsme kdysi chtěli Auris Combi (nový), tak jsme od toho ustoupili protože tam bylo tam prostě vzadu málo místa. Tak se vzal koncern a rozhodně nelituji. Co se týká ZOE, já s tím nalítal za rok 25 tis. km, v létě v zimě, auto jezdí denně a nestěžuji si. Není to žádný zázrak techniky, bolístky to určitě má, ale proč se ho hned zbavovat, zvláště když mám doma FVE a můžu jezdit výrazně levněji. Tzv. full hybirdy jsou takový malý podvod na emise. Na elektriku to neujede nic, jen to pomáhá při rozjezdech, občas do kopce, takže to rozhodně nemá parametry elektrického vozu. Ale chápu, že Toyotu a další k tomu dokopala EU svými nařízeními......Každopádně třeba nový PRIUS je fakt hezký a praktický. Každému vyhovuje něco jiného. Je však smutné, že se skrze zelené šílenství připravujeme o skvělé motory, kterými Japonci kdysi oplývali. Dnes je nahrazují hybridy, ale.....je to opět kompromis. Ale věřím, že jednou BEV předčí klasické spalováky ve všech směrech. Ale chce to čas. Takhle se kolem toho nadělalo zbytečně humbuku a BEV to jenom uškodilo. Dnes je striktně odmítají skoro všichni, i ti co se s BEV nidky nesvezli.
Perfektní motivační článek proč jít k Policii.....Bafuňáři vždy mluví pravdu a podřízení jen lžou. U armády je to jiné, hlavně tam není člověk v kontaktu s dementními lidmi. Nikdo nepochopí jak se ten Policista cítí.....Pamatuji, jak mi kdysi kámoš povídal jak v roce 2000 hlídal hotel Hilton na MMF. Zaútočili na ně na z Magistrály. Stály tam jen v "blembáku" v tesilkách a s klasickým obuškem. Vyvalilo se na ně asi tak 50 dredáčů co šli kolem a viděli tam stát asi 20 poldů.....kdyby jim tam nepřispěchali kolegové na pomoc, kdo ví jak by to dopadlo...A to tam měli jen stát a hlídat, aby se nic nestalo. Tehdy ještě Policie bránila Prahu vlastními těly....žádné pořádkové jednotky nebyly....to se vše z formovalo až po roce 2000. Ta hrstka co byla v Praze na tu mezinárodní akci nestačila. A já mu tehdá říkal: "Máš to zapotřebí?" A bral jsem dvojnásobný plat než on.....Dnes bere dvakrát tolik co já on, protože má ještě rentu. Já bych jak pako nikde nestál, aby lidé na mne plivali......Ale je to chyba státu, že není schopen ty lidi zaplatit. A my všichni jen do Policie kopeme....Ano, jsou tam i dementi, ale kde nejsou? Ale tam jich je hlavně asi více ve vedení..... 😄
Nikdo z místních není na ty opilé čuňata co dělají jen bordel do 4 h do rána a řvou opilí místním pod okny zvědavý. Nech tam jezdí senioři, roidny s dětmi či páry za romantikou, ne chlastací zájezdy. Mistní tam uvítají raději zájezd Polských seniorů než vypité turisty Česka v mikrobusu. A místní podnikatelé v honbě za ziskem by jim jen dělali ochutnávky, cimbálku, parkování u hotelu a já nevím co ješě. Vsadím se, že ani jeden majitel penzionu či hotelu nebydlí v centru Mikulova a možná ani v Mikulově vůbec. A proč asi? Že by tam dělali jejich hosté bordel?
Bohužel jsem musel příspěvek rozdělit do více částí:
Možná bych šel zase do ZOE R110. A výhodou u tohoto modelu je palubní nabíječka 22 kW a dálkový předehřev/klima. Také bezklíčové ovládání KESSY je super a velmi rychle si člověk na to zvykne. O ZOE by se dalo psát mnohem víc, ale kromě těch celoročních pneu, jsou naše zkušenosti téměř stejné.
2. Já třeba jezdil nějakou dobu v BEV IONIQ první generace a ten topil mnohem lépe.
Také mně mechanik doporučoval - TOPIT, KLIMOVAT a BRZDIT. Ne jezdit neustále jako šetřílek co nemá co do huby, dobržďovat jen pomocí rekuperace a pod, nesmysly. Prostě s ním jezdím jako se spalovákem. Někdy brzda-plyn. Když je mi zima, zatopím si, když je vedro, klimuji. To prospívá především klimakompresoru, který vlivem nečinnosti může odejít či vznikne jiná, ne zrovna levná porucha.
Ano ZOE má své mouchy - ne zrovna ideálně udělané topení, ostřikovače, hrozný zvuk dveří při zavírání. Taky není pravda, že auto je bezúdržbové. Je nutné nechat zkontrolovat klimakompresor - náplně, brzdy - kotouče. Tím pádem jezdit na celoročních pneu je blbost, řidič ani neví v jakém stavu jsou kotouče. A já byl docela překvapen. Taky by se měl po zimě očistit prostor mezi maskou a jakoby chladičem - nánosy bláta špíny pomáhají dřívější korozi. Je také nutné nechat vyměnit olej v převodovce, min. každých 50 tis, km. A zkontrolovat stabilizátory nápravy - často odcházejí. Se servisy jsou obecně problémy, u nás to opravovat neumí a pokud ano, neví co by si za opravu řekli. Také je to špatné s díly. Prostě první generace ZOE i té po faceliftu se sem oficiálně nedovážela a tudíž to tuzemské servisy moc nezajímá.
Každopádně my se ZOE byli na horách, v hlavním městě, máme vyzkoušeno nabíjení na veřejných nabíjecích stanicích (někdy fakt zážitky), jízdu po dálnici v max. rychlosti a vím, že úbytek energie je pak velký. Už při 100 km rychlosti je to 1,5 km z dojezdu na 1 km po dálnici. Ale to je všeobecně známá věc
Dobrý den pane Žižka
Tak jako vy i my jsme v loni pořídili ojetinu Renault ZOE. Řekl bych stejně "mladou" a kupodivu také s celoročními pneumatikami. Nevím, ale soudím dle fotky nemáte garáž, tudíž Vaše auto stojí i v zimě venku. To naše je v teploučké garáži. Ale jednou jsem ho nechal venku a dojezd klesl na neuvěřitelných 180 km při plném nabití baterie. Běžně to ukazovalo 220 km (v zimě). V létě nám to ukazuje kolem 270-280 km. Na 300 km jsem se na ukazateli nikdy nedostal a podle mých zkušeností to tohle ZOE neujede. Max. tak po městě, ale kdo bude courat po městě do úplného vybití baterie. Ale vím, že bez problémů se ZOE ujedeme v meziměstském provozu 250 km (v létě)
Na rozdíl od Vás mám velmi špatné zkušenosti s celoročními pneu a díky defektu jsem byl nucen koupit celou zimní sadu z bazaru a je to podstatný rozdíl. On taky letní dojezd na celoročních pneu se snižuje.
Jen bych upřesnil, že baterie má čistou kapacitu 41 kWh, tedy mnohem víc než koncernový VW Golf a ZOE stoí oproti koncernu mnohem míň. A kufr má velký jelikož je hluboký a vejde se do něj opravdu hodně. Za mne oželím vyhřívané sedadla či čelní sklo (ZOE R90 tuhle výbavu nemá ani za příplatek) a budu mít větší dojezd.
Co se týká topení/klimatizace - ZOE na ECO režim netopí ani neklimuje. Defacto jen tak nepatrně, že to posádka téměř nepozná. Proto se musí ECO režim vypnout. Auto je živější, topí i klimuje, jen dojezd se o něco málo cvrkne.......
Tyhle auto nedávají smysl už jen proto, že uživatele nemine pravidelná údržba jako u "spalováku" - tedy olej, filtry, rozvody aj., na elektřinu to neujde zas tak moc a jak tu někdo psal, když jede na benzín, tahá sebou zbytečně těžkou baterii i když jede sám. Takže kompromis na houby. Kdo má doma wallbox jde do čisté elektriky, kdo ne kupuje spalovák. A kdo jezdí dlouhé štreky vezme klidně i ropu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je potřeb aby tihle zmetci okusili vlastní medicínu. Až je naláká nějaký zvrhlík a dostanou sami nakládačku.......a ještě bych je předal Policii. Ni jiného než šmejdi to jsou. Hrají se na Zora mstitele....ale odsud posud.
4 odpovědi