Paradox je, že starý auta maji menší dopad na ekologii a živ. Prostředí než ta nový. Příklaf elketromobilita nido nevi jak ekologicky zlikvidivat použité baterie.. straý vůz se roztřídí na železo a hliník ... to je posmrtný život aut který nikdi neřeší...co se týče emisí udržovaná stará auta plní i normu pro Euro6 ... viz teď jsem opravoval staré Vw LT 2001... a bylo mi na emisích řečeno že plní normu Euro5 ... a je to jen o tom hak se seřídí čerpadlo ... Scani na Euro 4 přidala Scr systém který plní normu Euro 6 a emise má ještě lepší než nadcházející Euro6c která není ještě v platnosti ... takže je ti nesnyslná daň ...
to ja fajn ze najdete označení viskozity 🤣🤣, ale uz nevite specifikaci aditiv v oleji takze jste stejně v prd..i 🤣🤣🤣..takze nevite jestli ten olej stejne patei do vaseho motoru ...a jentak mimochodem neni olej jako olej dnes uz neplati ze 10w-40 je polosynteticky uz muze byt i plne synteticky takze takze potrebujete specifikaci API,SAE A NEBO NORMU VYROBCE MOTORU a podle toho v mazacim planu najdete spravny olej i litraz ... jsou na to i aplikace ... ja pouzivam papirovy od certifikovanyho vyrobce oleju
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Maximálně hlídal ty korále ... když je plochá jak baterka ...