Rekl bych ze vic.. hlavne se tu s tema emisema hraje na neco dulezityho ale zrovna tohle svet opravdu nespasi.. system mereni je nastaven uplne debilne vzhledem k tomu ze uz neprochazi ani 6 let stara auta
U dieselů normálka, vyměnit filtr pevných částic, jaká je myslíte jeho životnost, když většina aut jezdí jako služební?
Tak to se pletete, nejvíce energie, co se nabíjí do elektromobilů jde z obnovitelných zdrojů - lidi nabíjejí chytře za poloviční ceny v době, kde je energie nadbytek, chová se tak každý, kdo má elektroauto a trochu přemýšlí. To je v okamžiku, kdy jedou nejvíce obnovitelné zdroje, navíc firemní auta (u nás 90% elektromobilů) jsou převážně nabíjena z fotovoltaik.
Pokud ale i přijmu vaši premisu a budu jezdit výhradně na elektřinu z fosilních paliv, stále budu mít ve výsledku nižší celkové emise a především téměř nulové emise karcinogenů a teratogenů ve srovnání se spalovákem a do díky řádově vyšší efektivitě lelektromotoru. A tyto "druhotné" emise především budou roznoměrně rozptýlené v atmosféře, ne koncetrované ve městech mezi lidmi....
Poděkujte politikům v Bruselu, ti vnesli do automobilismu takovou nejistotu a podmínky, že dneska lidé raději nekupují nic !!!
1) koupím spalovák a oni mi ho za pár let zakáží a nebo zdraží benzin tak, že ho odstavím sám od sebe
2) koupím bzučák, ale není to slepá cesta ? Opravdu bude dost nabíječek a když ano, bude dost elektřiny ? Jaká bude hodnota mého auta za 3-4 roky ?
Proč myslíte, že by to měla být slepá cesta?...podle mě udělala elektrická auta za posledních 10 obří skok, dojezd, baterie (akumulátory), infrastruktura...zatímco spalovací nejspíše dosáhla technologickým (fyzikálních) limitů...a to jezdím jak se spalovákem, tak s elektro...o jízdním komfortu se raději nebavím. Ostatně si myslím, že kdyby stát trval na dodržování současných pravidel, tak polovina spalováků nevyjede ani na silnici. Není není to buzerace, jde tu o zdraví nás všech....a to nemluvím vůbec o planetě, ale pouze o zdraví lidí v aglomeracích zatížených nadměrnou dopravou...
a pane cihlář, k čemu je mi auto, který prostě rozumně nabiju draho 10 km od baráku? abych s ním jezdila den dva než zase bude potřebovat tu nabíječku?
Veřejné nabíjecí místa máte dnes v každém městě, pokud bydlíte v domě, můžete nabíjet doma za cenu, kterou nemůže žádný spalovací auto konkurovat. Navím s kolika elektroauty jste jezdila, ale člověku vydrží nabité pro běžnou potřebu minimálně týden...
Ani zmínka o tom že za to může EU různými zákazy a předpisy.Např každé nové auto musí mít digitální rádio ...Já rádio nepotřebuji vůbec a podobné nesmysly které zvedají cenu vozu.Nehledě na fanatiky elektroaut .To je likvidační .V Německu měli dotace tak to šlo došli dotace objevily se problémy jako malý zisk z parkovani a nic z dálničních známek . Dotace došli zájem opadl
Paní ta elektroauta budou světu dominovat do 5 let tak nebo tak, je jen otázkou, jestli je budeme umět v Evropě navrhovat a vyrábět také, nebo budeme jen montovnou elektroaut Asie a USA....fanatiky bych dnes nazval spíše zastánce spalovacích motorů, ty jsou úplně mimo realitu, kdo myslíte že ty spalováky bude kupovat, nebo jinak, kolik světových automobilek živí prodej aut v ČR?
Jen akademická otázka. Jak graficky z pohledu etnika vyobrazit jakéhokoliv jedince ve spojení s nějakou kritikou?
Pokud bude mít na obrazu libovolnou barvu kůže, vždy mohou tvrdit ti, jejichž barva pleti koresponduje s plakátem, že jde o rasismus. To se samozřejmě týká i bělochů.
To není akademická otázka, ale právnická blbost....myslíte tedy že s bělochy by ta kampaň vyzněla stejně?...proč myslíte že tam má lidi s černou pletí?...a ne třeba Japonce?
Samozřejmě většina lidí nesleduje budíky nonstop, ale jestli při vjezdu do obce nekouknete na rychlost, tak to já se kouknu. Ale popsal jste to úplně přesně "bylo by nebezpečné nevěnovat se řízení a koukat se jinam". Ano, u Tesly se nevěnujete řízení a koukáte jinam - na středový displej. U normálního auta koukáte před sebe a rychlost vidíte. Obzvlášť potom u head up displeje, kde si můžete i posouvat výšku, aby to bylo zcela optimálně viditelné. Takze souhlasím, je nebezpečné jezdit v Tesle a koukat se na displej.
Nakonec to řeší i NCAP, který hodnotí zda nebude Tesle ubírat bod v bezpečnosti právě za absenci budíků a nutnosti koukat se mimo zorné pole. Takže ano, lidé v Tesle jsou pomalí a nebezpeční. To je poměrně správná definice.
nevím já jezdím v Tesle na autopilota (jízdní pruhy adaptivní tempomat) a ten mi rychlosti hlídá sám podle dopravního značení a když náhodou někde jedu s vypnutým, nedělá mi to problém tu rychlost dodržovat tak, abych neporušoval a opravdu nemusíte koukat vpravo....
Já koukám na head up, pokud tam není, tak samozřejmě na budíky. Je docela důležité vědět kolik jedete 🙂
to jo, ale nevím jak vy, většina lidí jezdí po chvíli pocitově a na budík je koukne pro kontrolu, určitě je nesleduje během jízdy, bylo by to nebezpečné nevěnovat se řízení a koukat jinam....nevidím rozdíl mezi budíky a displyem tesly...navíc údaj o rychlosti na displayi tesly je určitě výše (nahoře vlevo) než na standardním budíku a nemusíte koukat tak dolů...samozřejmě záleží na postavě, menší lidi můžou koukat na budík a cestu před sebou současně....
Zajímavá válka, Rusové zasahují jen civilní cíle, kdežto Ukrajinci jen vojenské a strategické. Že by jedni neuměli mířit a druzí byli ostrostřelci, Spíš další z propagandistických článků, kdy podpora Ukrajiny mezi lidmi klesá.
no co je na tom zajímavého, jeden útočí na cizí území s neomezenou municí, chce zlomit odpor, morálku obyvatel....druhý, slabší se brání a přesně navádí své omezené zásoby střeliva s co největší efektivitou....ale to by chtělo více přemýšlet....
Ona to ale neni pohadka o rimskem pozdravu, je to pozdrav gladiatora k cisari, nez sel na smrt v arene. Naciste meli k rimskemu imperiu velky obdiv, takze prebirali kde co, a neni to jediny prvek, ktery kopirovali. Kvuli Hitlerovi je to v mnoha zemich zakazano, prestoze to prevzal od nekoho, koho obdivoval. Je mi samozrejme jasne, ze tahle slecna se tim ale netrapila. Take jsem pochopil, ze te historie nezajima. Pokud mas potrebu mi nadavat do blbecku, tak si poslus.
Neberte si věci osobně, mluvil jsem k hloupým jedincům, kteří to takto obhajují, ti mají většinou problém římské císařství chronologicky v dějinách vůbec umístit, natož se hlásit k nějakým starověkým tradicím...zase bych to s tím obdivem nacistu k imperiu nepřeháněl, jen si ro přejali, protože chtěli vytvořit impérium.... pochybuju, že by kdy také měli nějaký přehnaný vztah k Budhismu a Hinduismu, když používali jejich svastiku....ikdyž můžete říkat, že šlo o starogermánské runy....
Je to hlavne rimsky pozdrav "Ave Caesar" , to ze si to Adolf pujcil od Rimanu je vec druha.
To ani náhodou....a hákový kříž od hinduistů a a budhistů jo?...tady jde o naprosto zprofanované gesto a pokud nemáte na sebe tuniku a kopí v ruce, meč za pasem a sandály na hohou, je pohádka o římském pozdravu jen výmluva blbečků....ikdyž tady bych slečně věřil že se přidala k davu a vůbec netušila co dělá, vzhledem k tomu že zakončovala hajlování točením zápěstím - batonu mažoretek....ovšem potom je něco s naší společností, když influencerkou může být někdo, kdo nemá základní znalosti z historie, navíc tak tragicky zasahující i do našich dějin...kdoví jak je na tom s ostatními znalostmi :/
Velká naivita, pokud si myslíte, že je to tam průhledné a ve prospěch lidí
Řekněte mi jeden proces rozhodování, který není transparentní, pokud máte takové podezření...případně rozhodnutí o kterém se nerozhodlo demokraticky......myslím si, že rozhodování v EU je transparentnější než u nás....bohužel....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No nevím koncernové i BMW x5, x6 benzíny jsou asi dvotatní motory
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
nemusí to být palivem, často prosákává olej do spalovací části - netěsnost a společně s benzínem se spaluje motorový olej....