ja pořád přemýšlím, proč je tady tolik vzrušení kvůli těm cenám másla. To někdo spotřebuje kostku denně, že se tak strasně řeší, jestli je máslo o 10 korun dražší, nebo levnějsi? A stát kvuli tomu frontu, koupit si 10 kostek a nacpat je do mrazáku - k čemu proboha.
Nacpou to do starého mrazáku a zaplatí víc za energie než ušetřili na tom másle. My měli v kůlně v létě zapnutý starý mrazák a bral přes 4 kWh za den.
Cena másla je uměle vyšponovaná na 70,- Kč, stejně jako se včera psalo o vánočních kolekcích za 600,- Kč. Aby s velkou slávou pak dali do letáku ceny -30% a natáhli ovečky do obchodu, kde koupí tuny předraženého zboží, ale hlavně že budou mít v koši 20x máslo po 49,- Kč a ještě budou vykládat, jak je v Kauflandu levně, když mají máslo za 49.
Doufám,že naše příští koaliční vláda národní záchrany,která vzejde z voleb 2025 Škodovku znárodní a dá jí opět do českých rukou .. Jsem pamětník a vzpominám si,že naše Š.105 a Š.120 nám záviděl celý svět . O jejich prvotřídní kvalitě hovořilo i to,že se dokonce prodávaly i v Tuzexu !
Poslední bolševická Škoda, která ještě za něco stála, byla 1000 MB. A pak možná 110R kupátko. Ale 105 a 120 byl šrot.
Co chcete měřit? . Na kolik KW průměrně jedete je heky vidět u elektromobilů, které mají při normální jízdě spotřebu okolo 15KWh . A výkon si přece snadno spočtete z vašich běžných otáček a sešlapu pedálu , kdy teprve zcela dole se snaží auto dát max. krouták.Těm co si to nedokáží spočítat, tak nemá cenu , abych něco vysvětloval.
Takže jste si ty nesmysly vycucal z prstu. No myslel jsem si to.
Uvědemuješ si ty mudrlante , že 95% procent času jedeš na 10-15 kw a tak do max 100Nm. Při najíždění na dálnici nebo při předjíždění v situaci, kdy by jsi předjíždět vůbec neměl, si na pás sekund šáhneš tak na 50 kw a plný krouták a pak zase klesneš na těch 15 KW . Troufám si odhadnout, že pokud nejsi nebezpečný "Niki Lauda" , kterého nechce nikdo nikdy potkat, tak ses nikdy přes 50 KW nedostal.
Můžete mi říct, jak a v jakém autě jste ty hodnoty změřil?
oktávka v plné palbě se prodává přes 1,2 mega ale výroba stojí ani ne 400 tisíc .... takže prostor tam maj, ano nalili hodne penez do e mobility ktera je slepa vetev a mohli ted byt v pohode kdyby e auta nedelali ale to je jejich rozhodnuti, vsechno zdrazuje a lidem maj zacit padat platy? to asi nepujde
Škoda auto měla v roce 2023 tržby 26,5 mld. EUR a provozní zisk 1,8 mld. EUR, což je asi 6,8% obratu. takže s těmi maržemi jste dost vedle.
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Zřejmě až po volbách 2025 ta ostuda skončí .
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No jestli ty volby vyhraje tenhle tydýt, tak to teprve začne velká ostuda.
4 odpovědi