To je krásný.. čekám na fotku, kde bude rom, komunista, spďák, budou se držet za ramena a doufat, že Bureš vyhraje. Týden po volbách zas bude spďák křičet, jak je možný, že se rom má z dávek tak dobře, když on maká a pořád nemáprachy.. Komunista si bude užívat důchod a doufat, že zas před volbama dostane 5k, protože je ohrožená skupina. No a rom bude křičet, že je podvedenej, protože nedostal nic z toho, co Andy slibuje. PS. Jasně, vím že ne všichni Romové jsou na dávkách a díky těm, co pracujou.
Nerozumím tomu, proč jim dávají leopardy, challengery a m1, tedy stroje, se kterými Ukrajinci neumí a které mají jiné požadavky na servis, než sovětské tanky. My a Poláci máme dohromady cca 200 t72 (t72 m4 + pt91?), modernizovaných tak, že strčí do kapsy cokoli, co na tom bojišti je.. Proč jim nedáme tanky, které umí ovládat výměnou za ty západní stroje pro nás s tím, že by byla podmínka minimálně verze 2a6 resp sepv2?
Nerozumím těm údajným rozdílům v cenách za provoz mezi F35 a gripenem E. Když Finové vybírali mezi F35, Gripen E (myslím, že tam byl ještě superhornet a rafale), tak v bojových schopnostech vyhrála F35, to se asi čekal. Zajímavější ale je, že zjistili, že v nákladech na provoz a údržbu není žádný stroj výrazně levnější proti ostatním. Vypadá to, že těch 8 tisíc dolarů za hodinu provozu Gripenu E je ne úplně pravdivý údaj od Saabu. Co mě ale zaráží je, že chtějí vybrat, aniž by si ty stroje vyzkoušeli. To jako vyberou podle papírových specifikací, použijou výsledky testů nějaké jiné země, nebo jak?
Jasně, u spotřeby a dojezdu lžou spalováky i auta na baterky. Jen by stálo za to dodat, že se současnou sítí nabíjecích stanic v ČR je daleko menší problém reálná spotřeba auta na benzín/naftu, než auta na baterky. Další věc je, že rozdíl v dojezdu u auta se spalovacím motorem je mezi létem a zimou daleko menší, než u auta na baterky. Můžeme si tu říkat, že se nabíječky stavěj jak o život. Super. Mimochodem, co s nima pokud se ukáže, že auta na baterky jsou slepá vývojová větev (a podle mě jsou)? Třeba vodíkové články jsou podle mě daleko lepší řešení. Jasně, je potřeba ho dořešit, ale pojďme si přiznat, že baterky jsou politické rozhodnutí. Kdyby se ty zdroje, co se lejou do vývoje aut na baterky, nalily do rozumnějšího způsobu elektropohonu (který třeba nepřidá autu přes půl tuny váhy, nebo není po 8 letech provozu na odpis), mohli jsme být někde jinde. Ten hlavní elektroboom na baterky je tu cca 4 roky, jestli se nepletu. Tzn. za další cca 4 roky budou bazary plný elektroaut, který jsou naprosto v pořádku, jen je potřeba vyměnit baterku. Sice si za cenu nové baterky budete moct koupit 2 starší auta se spalovacím motorem nebo hybridy, ale s autem na baterky pak zase budete moct 8 let jezdit.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Takže důchodci průměr 19k, rodičovská 6 - 10k. Jj, důchodci se mají moc špatně a stát podporuje rodiny s dětmi, aby ty důchody bylo z čeho platit. :D