Podle mě je to prostě golfový vozík s karoserii, kupodivu to vypadá docela k světu a roztomile. Skoro bych řekl že na 70 nebo 80 let staré auto už ani nejsou ochranné známky, takze z té doby můžou beztrestně použít cokoliv. Vybrali si hezke předlohy, Porsche, Morgan a brouk, ještě by mohli zkusit Jaguar C type a Alfu 6c
Vtipný článek, děkuji. Já myslím že si to sedne, mladí s tím drive či později přestanou a češtinu to nezabije. V nejhorším budeme mit dvojí výrazy jako např šofér (francouzština) a řidič. Ale někdo by mohl skončit s prechylovanim, aspoň u cizích jmen, trhá to uši i oči. Několikrát jsem musel googlit jak se dotyčná vlastně správně jmenuje (např u asijských jmen která neumím domyslet)
Hlavní problém je cena bydlení, která stoupá neúměrně k platum. Dnešní mladí jsou za několik staleti první generace která má reálné méně prostředků než ta generace předchozí. Navíc pomůcka typu studuj, budeš dobře vydělávat přestává platit - specializovaná práce pro korporát sice zajistí obzivu, ale o finančním přebytku nemůže být řeč.
Docela se těm předpovědim divím. V r. 1930 byla všechna letadla vrtulova, nepočítám kluzáky a větrone. Překonat s vrtulovym letadlem 1000 km/h je dost fuška i když máte teoreticky neomezený výkon motoru, konce vrtule se blíží rychlosti zvuku, to věděli už v r. 1930. Dodnes je jen pár typu turbovrtulovych letadel které se 1000 km/h jen blíží. Proudový motor nikdo nepředpokládál v r. 1930, takže mě opravdu překvapuje jak tenkrát někdo mohl říci do 10 let. No, ale nebyli tak daleko od pravdy, za války raketový Me163 dosáhl v horizontálním letu lehce pod 1000, proudový Me262 cca 900 km/h.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Problem v Cechach je nizka hodnota přidané práce, pak se člověk může udrit a stále má málo. Baťa byla tenkrát světová firma podobne jako dneska Nike nebo Toyota, na špičce vyvoje a s velmi dobrou marží. Ale dostat firmu do této pozice je doslova umění.