Oni se taky ne všichni psychopati chovají amorálně. Autorka si tu vybrala, co se jí hodí. Podle Honzáka chybí u psychopatů propojení mezi primárním centrem strachu a uvědoměním v mozku.
Dobře, záleží tedy na tom jak definujeme psychopata. Schválně jsem hledal na Googlu Armstrong psychopath v angličtině a byly tam odkazy na Lence Armstronga, ne Neila. To mě rozesmálo, anglicky mluvící mají zřejmě problém takto označit národního hrdinu, uplne stejne jako já.
Babiše bych osobně na psychopata moc netipoval. Na to je moc "připos..nej". Podle profesora Höschla byl pravděpodobně z našich politiků psychopat Masaryk. Jinak taky kosmonaut Armstrong.
Četl jsem Armstrongovu biografii, nejsem sice psycholog, ale připadalo mi spíš, že spis potlačil spoustu emocí díky ne příliš idilickemu dětství a mizernému vztahu s otcem. Byl velmi racionální, nebojácný, ale nesedi mi tam že by zneužíval druhé, byl manipulativni, lhal nebo se choval nemorálne.
Ta cena je tedy hodně vysoká, ale na druhou stranu 12 válců je 12 válců. Ať si "eletrikáři" říkají co chtějí. Takto prostě vypadá plnotučný sporťák pro pertolheada. A ono s těmi auty a znečišťováním ovzduší je to taky celkem na vodě. Jediný závod těžkého průmyslu se špatnými či nefungujícími filtry vydá denně za bambilion aut... A jsou jich na světě stovky možná tisíce. Velice se omlouvám za částečný off-topic, ale nedalo mi to.
Stači si přečíst eko studie: elektromobil se vyplatí až od určitého počtu najetých kilometrů, studie se značně rozchází kolik km to je, 40 000 - 100 000 km je myslím max rozpětí. Spousta Ferrari za celou svoji zivotnost ani 100 000 km nenajede, navic se většinou "doziji" desítek let, pokud z nich nějaký neznaboh neudělá totalku. Takže pokud se baterie nepouziva jako úložiště, je ekologičtější aby Ferrari a podobná auta měla i nadále spalovaky, kromě benzínu mohou jezdit na biolih nebo dokonce vodik.
Nejvyšší bod ostrova leží pouze 23 m nad mořem. Chápu, že se ho majitel snaží v době globálního oteplování prodat, ale nechápu v době stoupajících hladin oceánů kupce?!
Hladina more v nejbližších letech stoupne cca o metr nebo 2. Takže kupovat ostrovy a Maledivach se nemusí vyplatit, ale z tohoto ostrova ještě dost zbyde.
V čem jsem si jistý, že AI může nahradit takové lidi, jako je tento "expert". Prostě na obecné žvanění je současná AI dobrá, stačí zadat dotaz a vyvrhne šmahem text, který jedinci neorientovaném v problematice může připadat na úrovni. Ovšem pokud se AI zeptám na něco ze svého oboru, okamžitě vidím, jak povrchní jsou její "znalosti". Ve skutečnosti je principálně daleko jednodušší nahradit spoustu fyzických činností než těch duševních - čím nemyslím psaní podobných slátanin. Malý příklad - ruční výroba automobilů je minimálně u 99% produkce ( R&R atd. budiž výjimkou) nahrazena roboty či na lince pracovníci kooperují s různými poloautomatickými přípravky, ale vlastní projekt automobilu navrhuje člověk, který ví co se lidem líbí a jaké mají preference.
Zedníka lze snadno nahradit 3D tiskárnou nebo robotem natahujícím lepidlo a umisťujícím tvárnice, ale s architektem, který onen dům navrhl, je to poněkud těžší...
Zkuste se podívat na návrhy aut generované AI, neřekl bych že počítač neví co se lidem líbí, ja byl velmi překvapen jak dobře ta auta vypadala. Co ale počítač neumí je ta detailní práce, jak zlepšit aerodynamiku, zvětšit kufr, atd. Zkrátka praci konstruktéra to ještě nahradit neumí a dle mého skromného odhadu dlouho umět nebude. V architektuře očekávám že to bude podobné.
Co jsem tak onehdá četl nějaé články, tak to tak není. Stálo tam (volně cituji), že oni se berou, aniž by do sebe byli zamilovaní a láska a vztah přichází postupně až následně. Prý vědci zjistili (nepřekvapivě), že takto postupně vznikající vztah má daleko vyšší pravděpodobnost pozitivního vývoje a dlouhodobého trvání, než "láska na první pohled", která je založena na fyzické a sexuální přitažlivosti. Neb (jak už dodám já) "krása je pomíjivá, blbost věčná".
Nebudu argumentovat, vědecké studie jsem nečetl.
No, dříve se lidí nebrali jen proto, že se měli rádi. To jen v pohádkách. Hodně do toho vstupovaly rodiny obou partnerů, hodně sňatků ty rodiny prostě dohodly. V Indii je dodnes váženou profesí dohazovačka. Asi to mohlo mít i co do sebe - k dlouhodobému šťastnému svazku nestačí motýlci v břiše a právě ti dohazovači a rodiny viděli a vidí to, co ti dva zamilovaní (nebo naopak nezamilovaní) ne - jestli mají podobný životní styl, podobný žebříček hodnot, jestli budou schopni se doma po týdnu nepozabíjet a podobně.
Neidealizujte si dohodnuté manželství. Kolegyně z práce z Indie to tak měla a byla ráda že se mohla rozvést a znovu vdát. Předtím vypadala strhaně, ted září jako sluníčko. Rodiče málokdy ví co chce dite
2
Sledujících
4
Sleduje
2
Sledujících
4
Sleduje
Volkswagen před krachem, ale na prvním místě v prodeji aut.
Tady je někdo blbec. Snad to nejsem já.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
General Motors byl taky giant, který v r 2008 de facto zkrachoval. Nakonec ho zachránila US vláda. Nejde o velikost firmy, jde o profit.