Jsem učitelem v autoškole, všechny své studenty učím, že auto je zbraň, se kterou musí zacházet s respektem a pokorou, že mají jezdit ohleduplně, defenzívě a bezpečně. Že za dvě vteřiny mohou zničit život sobě, svým blízkým a mnoha dalším nevinným lidem. Bohužel se dnes a denně, setkávám s naprostou arogancí ostatních řidičů. Dnes jeden *diot, nás měl potřebu předjet přímo na přejezdu… on tam jednou ten vlak pojede…
320km/h je uživatelsky, fyzikálně a bezpečnostně nejlépe zvolená rychlostní meta. Maglev je spíše technická kuriozita než systémově funkčí prostředek. Jednokolejky mají enormní množství nevýhod o kterých víme už desítky let. V Německu leží schátralý enormě drahý pomníček kdysi slavné magnetické levitaci. Zjednodušeně řečeno: Jiná technologie je násobně dražší a vytváří enormě masivnější zásah do krajiny než zvolená varianta. Lidstvo už vyzkoušelo v této oblasti mnohé. Kdo už rozestavěl tak drží rychlejší tratě na pár místech světa v chodu, další ale dobře vědí že se tímto směrem nemají vydávat. Poučili jsme se z chyb jiných států a vybrali nejrealističtější a nejpraktičtější variantu.
Tratě budou univerzálně sloužit i pomalejším rychlíkům. Především ale uvolní železnici i pro nákladní přepravu, kterou dnes masivně suplují kamiony na českých dálnicích.
Nebudou sloužit rychlíkům do 160 Km, pak by to nemělo smysl, protože by brzdily ty rychle vlaky. Jediné plus je v tom, že se současné koridory na 160 poněkud uvolní.
Pan ministr je asociální hňup a totálně mimo realitu. Už dnes dávají firmy naprosto běžné první pracovní smlouvy na jeden rok. Mají tedy dost času na to si zaměstnance prověřit, na to nepotřebují prodlužovat zkušební dobu. A zbavit se nepohodlného zaměstnance? Výpověď pro nadbytečnost, tři měsíce naoko to místo neobsadím, pak provedu “reorganizaci” upravím jeho název a šance na úspěšnou žalobu vyhozeného zaměstnance u pracovního soudu je nula. Takže žádné vyhazování po e-mailu není třeba. Takhle se to dělá ve státní správě, víte pane ministře?
nojo musí se vztáhnou do té doby bylo mi kolem 20...120 měla 54k a 120GLS 58k....znatelně táhla asi od 3000ot/min .......po nějakých 5200 - 5600ot......prostě točila a z dnešního pohledu asi nic moc......měl jsem pak Felicii 1,6 ....táhla taky ale v 4500ot už nejela.....pak TSI....to chcíplo už při rozjezdu pokud jste nepřidal plyn....dneska SUP s dieselem jasně že tahá a jede ale ten pocit co jsem měl se 120 nemám....tenkrát jste solil trabanty, Wartburg to už byl někde oříšek.....
Já jsem si do užovky zabudoval motor z favorita a jikov karburátor upravený na závody do vrchu a taky to bylo dělo, tehdy jezdit tachometrovych 180 byl adrenalin😂 taky mi bylo kolem dvaceti.
....docela dobrý......měl jsem 120GLS s 58k a na svou dobu nádhera.......asi pro mě poslední auto s manuálem ( 4 rychlosti ) a motorem který měl nádech sportovního charakteru .....taky jsem s tím jel do Rumunska přes Transylvánské alpy v 5 - ti lidech a jelo to......110R byl můj sen který jsem si nenaplnil....jo v Alpách jsem měnil těsnění pod hlavou, krve by se ve mně nedořezal když teploměr měl 120°C a dále pak nadoraz ( v serpentinách se blbě zastavuje ) a na víčku od oleje stopy bílé pěny od chladící kapaliny - měl jsem spálený krk od slunce a měl nahnáno že jeden z čumilů mi sebere třeba pružinu ventilu nebo něco jiného - měli oči navrch když viděli rozebraný motor a koukající písty.....vůli ventilů jsem nastavil přes žiletku... vnitřek termostatu který to způsobil letěl do křoví....od té chvíle problém s teplotou nebyl protože dle teploměru stále podchlazené.....vodu jsem nabral ze studánky....dneska bych to nedal ale předrevoluční vozy Škoda Vás vytrénovali....klika byla že asi 6 měsíců předtím jsem na parkovišti před panelákem měl hlavu motoru sundanou kvůli podpálenému ventilu....sousedi nejdříve koukali z okna a pak neváhali sejít dolu aby se podívali jak se zabrušuje ventil na parkovišti...jasně tenkrát životnost malá ale zase jste si to opravili.....dneska to můžete akorát tak nakopnout a odejít od toho...no ale přece už máme mobil...
Taky jsem u 105 měnil hlavu na chodníku. Ale s tím nádechem sportovního charakteru jste mě fakt pobavil😂
Ale ať si klidně vztahují. Ale jde jen a jen o děti. Ne o dospěláky. A když je jeden rodič v Brně a druhý z Plzně tak to fungovat nemůže. To může fungovat pokud bydlí v jedné ulici.
Vy jste ale mluvila všeobecně. Když je každý rodič v jiném městě, tak to opravdu asi fungovat nemůže. Naše děti bydlí 20 km od sebe a chodí stále do stejné školy. Jasné, že to není ideální řešení, to je vždy celá rodina. Ale někdy to proste jinak nejde…
Ano. Proč by jejich nesnášenlivost vůči sobě měly odnášet děti. Co to je za dětství s baťohem na zádech.
Stáňo, fakt mi to nedá nereagovat. Opravdu by mě zajímalo odkud čerpáte zkušenosti. Jestli jste vy procestovala dětství s batohem na zádech, tak je mi to sice líto, ale jde to i jinak. Moje děti ve střídavě péči mají u každého z rodičů vlastní pokoj, hračky, oblečení a kamarády. Jediné co si mezi námi převáží je školní taška s učením. Ten váš nápad, že se rodiče budou u dětí střídat v jednom bytě, praktikoval jeden můj kamarád. Mimochodem na rozvodu trvala jeho žena. Ovšem jenom do doby než si našel přítelkyni, pak se muselo vše rozdělit napůl. Proste neunesla mít v koupelně i jinou kosmetiku než vlastní. Nebo si snad myslíte, že když se rodiče rozvedli, tak už do konce života nemají nárok na vztah?
ten hasič co sedí za volantem odtahovaného auta se nevěnuje řízení a za jízdy telefonuje, či mluví do zaznamového zařízení, to je ted snad i odečet 6 bodů ? Přihlížející policista nijak nezakročuje k tomuto přestupku.
Jste fakt trapný, navážet se zrovna do hasičů… a navíc i dost hloupý.
„(5) Ustanovení odstavce 1 písm. c) se nevztahuje na řidiče vozidla bezpečnostních sborů, ozbrojených sil a vojenského zpravodajství při plnění služebních povinností, řidiče vozidla obecní policie při plnění jejích povinností a řidiče vozidel jednotek požární ochrany a poskytovatele zdravotnické záchranné služby při řešení mimořádných událostí a Horské služby při řešení mimořádných událost
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pan Fiala má jediný plán. Být u korýtka další volební období.