Russáci zbraněmi od jejich spojenců (Severní Korea+další) může na Ukrajinu útočit, ale Ukrajina na Russáky nemůže? Co je to za logiku? Agresor si může bez ptaní dělat co chce? Napadená země se musí ptát, zda se může bránit? Keci o tom, že za vše může USA jsou k smíchu. Vždyť stačí, aby se Russáci stáhli a přestali Ukrajinu napadat, a bude konečně klid a mír. Napadlo nějakého chcimíra, že Russácké keci o tom, že Ukrajinu museli napadnout, jinak by je napadl zlý západ, jsou totální nesmysl? Pokud by tomu tak bylo, proč by Russáky hned po vstupu na Ukrajinu západ Russko nenapadl. Vždyť by měl pádný důvod. Je třeba Russákům a podobným zemím jasně ukázat, že není možné se jen tak zmocnit jiné nezávislé země.
Myslím, že hlavně ze strany vedení policie došlo k pochybení. Verze, že předpokládali, že střelec chce spáchat sebevraždu a kvůli tomu vyklidí komplet budovu v Celetné mi nedává vůbec smysl. Navíc předpokládat, že člověk který zavraždí otce, nastraží výbušný systém a má s sebou zbrojní arzenál, pak půjde na hodinu pro kredity, mi přijde mimo mísu. Samotní řadový policisté, záchranáři a všichni ostatní, kteří byli střelbě přítomni, dělali co mohli. Vedení policie a všichni kdo rozhodovali o tom, kdo kam a co kde se bude dít, určitě pochybili.
Nepochybuji, že od vstupu prvního příslušníka policie do budovy univerzity probíhalo vše velmi profesionálně. Budova fakulty je opravdu velmi rozlehlá a je tam velmi mnoho místností. V čem vidím pochybení je už cesta střelce z místa bydliště do Prahy. Vědělo se, že chce spáchat sebevraždu, že zabil svého otce a že je ozbrojen a že je na cestě do Pragy. Z místa bydliště jely v té době jen dva spoje. Kontroloval někdo tyto spoje, zda v nich pachatel jede? Pokud ne tak proč? Proč nebyl žádný policista v budově filozofické fakulty? Bylo řečeno, že nikdo nic netušil, resp. že jen předpokládali, že chce spáchat sebevraždu. Proč v tom případě evakuovali celou budovu v Celetné??? Proč nikoho nenapadlo, že by mohl jít do hlavní budovy fakulty? Ano je pravda, že pokud by pachatel viděl policii u budovy, že by nakonec mohl jít úplně jinam. Ale stále je mnoho proč?
Při vyučování jazyků se třídy dělí na třetiny. Pak učitel učí 7-8 žáků. Že by mėly děti extra jazykové znalosti bych neřekl. Bohatě by stačilo dělit třídu na polovinu. Nějakých 12 žáků na hodině jazyků není vůbec moc. Také nechápu, proč třeba matematiku učí 2 učitelky najednou. Ano v jedné třídě na jedně hodině jsou 2 učitelky. Proč???
Na úřadech práce s propouštėním už začali. Koho myslíte, že propustí? Zbytečné luxusně placené úředniky na MPSV? Zbytečné úředníky na generálním ředitelství úřadu práce,kde si dávají desetitisícové odměny za nic? Ne. Ne. Propouští ty nejméně placené a nejvíce vytížené úředníky v první linii, kteří každý den přicházejí do kontaktu s klienty. Výsledek bude, že ať už nezaměstnaný, či kdokoli jiný, kdo bude žádat o nějakou dávku bude mnohem déle čekat na"odbavení" a přetížený úředník bude o to víc nepříjemný.
Na úřadech práce s propouštėním už začali. Koho myslíte, že propustí? Zbytečné luxusně placené úředniky na MPSV? Zbytečné úředníky na generálním ředitelství, kde si dávají desetitisícové odměny za nic? Ne. Ne. Propouští ty nejméně placené a nejvíce vytížené úředníky v první linii, kteří každý den přicházejí do kontaktu s klienty. Výsledek bude, že ať už nezaměstnaný, či kdokoli jiný, kdo bude žádat o nějakou dávku bude mnohem déle čekat na"odbavení" a přetížený úředník bude o to víc nepříjemný.
Zásadní problém je v tom, že se některým lidem možná podaří online žádost odeslat, ale ve většině případů neodešlou všechny potřebné podklady či pošlou jinou žádost (formulář) než by měli, případně jsou žádosti chybně vyplněné. Pak musí úředník dotyčného kontaktovat a ten nakonec stejně osobně přijde. Podáním online žádosti se tak ve většině případů pro úředníka a nakonec i pro klienta vše komplikuje. Ano, pokud by se online žádost propsala automaticky i do PC, pak by to bylo o něčem jiném. Nyní se ale u obou verzí podání musí najít někdo, kdo vše do PC fyzicky naklepe a žádosti překontroluje. Podáním online žádosti se práce pro úředníka v žádném případě neulehčí a nezjednoduší. Právě naopak.
Problém je, že se budou propouštět právě ti nejníže postavení a nejméně placení úředníci, kteří každý den přichází do kontaktu s klienty a kteří právě nestíhají žádosti vyřizovat. Nejvyšších zbytečných, kràlovsky placených míst na ministerstvu se to týkat nebude. Také úředníků na vedoucích pozicích, či další úredníků, kteří nevyřizují žádosti a kteří nepřichází každý den do kontaktu s klienty se to týkat nebude.
Také nechápu, proč snižovat či zkracovat dobu zrovna u podpory v nezaměstnanosti. Tu bere ten, co minimálně za poslední 2 roky minimálně rok pracoval a měl účast na důchodovém pojištění -tedy odváděl řádně daně. Proč se neomezí dávky hmotné nouze. Nechápu, jak někteří mohou brát dávky hmotné nouze 5,10, 20 let či celý život. Ano, každý se může dostat do situace, kdy potřebuje pomoci, tedy některou z dávek hmotné nouze, ale byl bych pro omezení doby na rok max 2 roky, což je dostatečná doba na to, aby se každý pokusil opětovně zapojit do pracovního procesu a nezneužíval pak dávek hmotné nouze.
Všem co zde píšou jak Zeman s Babišem brání přílivu uprchlíků bych rád sdělil, že právě Babiš si do svých fabrik již oficiálně dovezl přes 300000 zahraničních dělníků, kteří tu jsou většinou na 3 měsíční pracovní vízum. Tito pracovníci tu jsou kromě Ukrajiny i z mnoha zemí, odkud přichází uprchlíci do ostatních zemí Evropy. Rád bych se zeptal, jaký je rozdíl mezi mladým mužem, který se sem dostane za velkou sumu peněz přes různé převaděče a mezi mužem ze stejné země, kterého naverbujou do nějaké Babišovo továrny. Aby si tito "otroci" vydělali, tak dřou 12 hodin denně 7 dní v týdnu, aby si pořádně za 3 měsíce, co tu mohou legálně pracovat vydělali. 3 měsíce to vydrží a pak se protočí s nějakým jiným cizincem. Zabírají pracovní místa Čechům a zároveň jsou ochotni dřít za relativně nízkou mzdu, za kterou ale doma vyzijou dost dlouhou dobu. Firmy toho využívají, jelikož tak mají velmi lacinou a výkonnou sílu.
Nepodporuji vládu A. Babiše, ale neprodloužení nouzového stavu je cesta do pekel. Problém je, že minimálně pětina lidí nosí roušky pod nosem nebo na úrovni dolního rtu. Nikdo nikde řádné nošení roušek nekontroluje. Právě takovéto nošení roušek "na půl žerdi" může být příčinou, že se pandemii u nás nedaří zkrotit.
Děti sice nemusí do škol, ale u nás v problémovém kraji potkávám denně "tlupy" výrostků bez roušek. Jaký to pak má význam, že do školy děti nesmí, když se některé pak mimo školu stejně ve větších skupinách potkávají?
Řešení vidím v důsledném dodržování a hlavně kontrole nastavených opatření. Dále pak v nastavení jasných pravidel a v návratu dětí do škol i za cenu testů 1x týdně. Také bych kompenzoval finančně nařízenou karanténu. Peníze vláda utrácí i za nesmyslné prkotiny, ale aby lidi motivovali k nahlášení kontaktů, to vláda odmítá. Sám jsem v karanténě byl a to s osobou, která měla těžší průběh kovidu a jestli si někdo myslí, že to byla dovolená, tak je úplně mimo realitu.
Otevřel bych také malé provozovny. kam naráz i za normální situace přijde najednou jeden či 2 zákazníci. Určitě by se nakazili méně, než v Lídlu, kdy je akce a hordy lidí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak jestli tento pán to má na starosti, tak nevím nevím. Digitalizace na MPSV tak nějak nefunguje, ale nikdo to neřekne, protože se všichni vedoucí boji o korita. Na pracáku jsou nyní uchazeči rozdělení do 5 kategorií a to prý na základě toho, že paní od pána byla na pracáku a oni po ní chtěli,aby chodila na schůzky atd. No to si úředníci naběhli a výsledkem je, že k VIP klientům se musí přistupovat opatrně a pokud možno je vůbec nezvat na schůzky. Píšu jen co jsem slyšel. Zda je to pravda či lež, netuším.
2 odpovědi