Tak nevím. Buď blbě uvažuju já, nebo oni, nebo nechápu, o čem ti pánové vůbec mluví.
Když budu chtít "německé" mzdy, musim u nás výši mzdy zvednout. Pokud tedy zaplatím zaměstnancům víc, musim na to vydělat. Státní kasa mi nic nedá, takže musím zdražit výrobky a služby. Takže koncový občan zaplatí víc. Takže sice budeme mít německé mzdy, ale maslo bude stát 200kc, mlíko 50,-, chleba 100...a zas to bude špatně, protože budeme mít německé mzdy, ale koupime si za ně míň než teď. Takže budu jezdit na nakupy do polska a rakouska a podobně. Takže se míň odvede do státní kasy. Z čeho teda bude mít vláda platy, které jsou z našich daní? Protože když místní podniky nebudou prodávat, zkrachují. Ludi budou na pracáku, živení státními davkami.
Co kdyby si politici své nadstrelene mzdy a hlavně náhrady snížili na pulku? Pořád by jim zbylo dost a hlavně by byl rozpočet úplně ok. Když jsi prece špatný manažer, a tvou vinou společnost neprosperuje, proč máš mít mzdu 150tis a ještě si ji zvyšovat?
Nebo to vidim špatně a je to jinak? 🤔🤔🤔
Je úžasné zřídit komisi x lidí, kteří za peníze slovenských daňových poplatníků budou x měsíců zjišťovat, jak moc hrozné bylo pro slovenský stát darovat Ukrajině vyřazené stíhačky (na které ani nejsou náhradní díly) nebo systém S300, ( který se ukazuje ve valce jako nic moc extra). Prostě raději to nechají hnít ve skladech a opět za peníze daňových poplatníků složitě a nákladně likvidovat, než aby to dali někomu, kdo z toho může mít užitek. A ještě se ohánět tim, že tenhle "šrot" způsobí omezenou bojeschopnost Slovenska,😄😄😄
Možná by stalo za úvahu, kdyby si Ukrajina vyměnila kus území se Slovenskem. Fico by měl společné hranice s Putinem, možná by se mohli i spojit. Protože jestli Ukrajina vyhraje, tak nevím jak to spojenectví chce utužovat. Možná ale, kdyby začal mluvit rusky a požaloval Putinovi, že je utiskovaný, tak ten by ho mohl přijít osvobodit...ale zas tam je mezi nimi ta ukrajina...to je tedy fakt prekérka...🤔🤔
Tak paní je 75 let. 8 let vězení...no z toho ty peníze na vrácení poškozeným nenašetří. Pokud nemá žádný majetek, prošetřil bych dceru, kde vzala na chatu a zbytek by měl jít na konto advokátní komory, ne? Ti dělali kontrolu, nic nenašli, ačkoliv měli. Ať to klientům zaplatí a vybírají si to u advokátky...
Je to úplně jednoduché. Pracuji ve službách lidem, to znamená servis, opravy, montáže, havarijní služby. Přesně pro tenhle přístup mladých jsme museli změnit koncepci fungování. Žádní stáli zaměstnanci ( s těmi mladými to s jejich přístupem nejde, staří prověření profici živnostníci mají "svoje" a nebudou se vázat.) a jen okruh lidí na telefonu, 24/7. Zavolám jestli chceš práci, zvedneš telefon, domluvíme se a máš ji. Nezvedneš to, zavolám ještě jednou a pak tě mažu z mobilu a už nezavolám. Práce mame kvantum a výdělky hodně nad průměrem. Nebudu ztrácet čas tim, že někoho budu dva roky učit a on mi pak řekne, že to vlastně ani dělat nechce. Vsichni by chtěli spoustu volného času za minimální dobu v práci. Ale když se jim něco pokazí, chtějí to všichni opravit hned a diví se, že musí čekat a že nejsou řemeslníci. Bodejť by byli, když mladí k tomu mají takový přístup.
Tak s částí článku, že je auto bezpečnější s asistenty, zásadně nesouhlasím. Mám řidičák přes 40 let a dřív žádní asistenti v autě nebyli (možná v létě asistentky 🙂 )...a jezdilo se. A dávalo se pozor. A člověk se učil, snažil se zdokonalit. V rámci možnosti auta a možností svých. Dneska je člověk masírovaný dokonalostí asistentů tak, že by tomu i uvěřil. Najedu ročně přas 120tis. Jezdím po dálnici a po okreskách. A když vidím někoho, kdo na dálnici nedrží ani volant, protože má přece asistenta jízdních pruhů, a hraje si s mobilem, tak bych ho nejraději majznul klackem po kebuli. A takových je mraky. Starých, mladých. Problém mladých nezkušených řidičů v Bávu nebo podobných silných vozech je ten, že v hodinách fyziky zásadně chyběli, zvlášť když se probírala odstředivá síla, tření, setrvačnost a další "nepotřebné" trapnosti. Pak v kombinaci s reklamou, jak zá vás asistenti ve vašem voze vše vyřeší, jak dávají pozor nebo že zrovna ten váš vůz je odolný a bezpeční, je jistá cesta do pekel. A jedna zkušenost nakonec. Mám nový vůz, a jeden z asistentů je hlídání jízdních pruhů. Na dálnici z Prahy do Brna bylo v jednom místě převedení obou pruhů do protisměru. Začaly žluté silničářské pruhy a v tu chvíli asistent rozhodl, že se ale bude držet těch původních bílých. Tak mi to "koplo" do řízení, že na těch žlutých hladkých pásech šlo auto do skluzu. A to jsme jeli v koloně okolo 60km/h. Takže asi tak.
Možná by součástí autoškoly měl být polygon, ve kterém vás nechají v nějakém vraku na odpis převrátit se na střechu nebo to napakovat do stromu 🙂
No... problém bych viděl právě v jistotě výdělku a pracovních mist. Číňan auto vyrobí prostě levněji. Že je z míň kvalitního materiálu a čínský dělník pracuje za pětinu platu? Koho to zajímá? Výsledná je cena, která je levná. Tady chceme hezké platy a nejlépe 4denni pracovní dobu. To ale likviduje naši konkurenceschopnost.
Aby se ještě odboráři nedivili. Firma si vezme příklad právě z Číny, Volkswagen nechá padnout, založí novou firmu Wagenvolks a pojede ve stejných fabrikách dál a to samé. Ale s novými zaměstnanci, novými smlouvami a hlavně, poučeni, bez odborářů. A ti původní si můžou stávkovat jak chtějí ....a to všechno kvůli pár nepřemýšlejícím zeleným aktivistům a politikum, kteří nejsou schopni vidět důsledky svého jednání.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Už netrpělivě očekávám další článek na téma " zvýšení mezd státním zaměstnancům" a pravidelná roční valorizace.
Njn.. .kde není kontrola, dějí se věci. Takže za mě: nejnižší možný odvod na daních. Nevidím jediný důvod krmit plnými hrsti státní hyeny.