Za prvé:
Crafter s tímhle motorem má předepsanou spotřebu 6 - 8,8L/100
Takže jestli jste na jak tvrdíte 1,5 "pod papír" tak vaše dodávka jezdí za 4,5L což vám u dodávky neuvěřím asi nikdy.
Zadruhé:
Při nádrži 75 l
Máte dojezd cca 1250km "papírových". Jenže při nejvyšší "papírové spotřebě" a po odečtení rezervy a nedotankování do plných 75l máte dojezd jen cca 730. Což je něco přes polovinu "papíru". A dle autora článku máte tedy nejhorší auto na světě, protože neujede maximum co má ujet.
Zatřetí:
máte dodávku z nějakého důvodu. Očividně chcete velké auto co zvládne ekonomicky převést hromadu materiálu na větší vzdálenosti. Logicky si na to nekoupíte Smárta, nebo traktor.
Jenže autor článku vyfásnul příměstské auto na dálkovou trasu, chtěl po něm nesmysl a pak fňukal, že (převedeno do vašich podmínek)" tu paletu cementu nenacpal do Smárat"
V tomhle případě to zdaleka nebyla chyba auta ani "papírové" spotřeby. Jen autor je blb co nechápe výsnam slova Účel. Asi by si i zadek utřel smirkem, když obojí se jmenuje "papír"
Mimochodem.... když je časová krize a ženete dodávku 130-140, umí si vzít i 15l/100 😄😄
Za prvé:
Crafter s tímhle motorem má předepsanou spotřebu 6 - 8,8L/100
Takže jestli jste na jak tvrdíte 1,5 "pod papír" tak vaše dodávka jezdí za 4,5L což vám u dodávky neuvěřím asi nikdy.
Zadruhé:
Při nádrži 75 l
Máte dojezd cca 1250km "papírových". Jenže při nejvyšší "papírové spotřebě" a po odečtení rezervy a nedotankování do plných 75l máte dojezd jen cca 730. Což je něco přes polovinu "papíru". A dle autora článku máte tedy nejhorší auto na světě, protože neujede maximum co má ujet.
Zatřetí:
máte dodávku z nějakého důvodu. Očividně chcete velké auto co zvládne ekonomicky převést hromadu materiálu na větší vzdálenosti. Logicky si na to nekoupíte Smárta, nebo traktor.
Jenže autor článku vyfásnul příměstské auto na dálkovou trasu, chtěl po něm nesmysl a pak fňukal, že (převedeno do vašich podmínek)" tu paletu cementu nenacpal do Smárat"
V tomhle případě to zdaleka nebyla chyba auta ani "papírové" spotřeby. Jen autor je blb co nechápe výsnam slova Účel. Asi by si i zadek utřel smirkem, když obojí se jmenuje "papír"
Crafter je 4x4 a jezdí minimálně z poloviny naložený. Při plne nádrži ujedu cca 1000-1050km. Ale to je v podstatě jedno. Původní článek byl o špatně zvoleném autě a rozdilu mezi spotřebou na papíře a realitou. Já se jen přidal, že když naložím id4 tak, jako bych naložil octavii 2.0, tzn 4chlapi a zátěž, že rozdíl ve spotřebě spalovaku bude minimální, a to i při 130km/h, zatimco u EV dost drastický. Ano, mam možnost si koupit silnější EV auto, ale za jakou cenu?
asi jako v KLDR, tam jsou ještě izolovanější a ještě hrdější - chudáci :-(
Tam jsem sice nebyl 😀, ale jejich nasazení na Ukrajině musí být strašné. Nedivil bych se, kdyby je tam nechali všechny padnout. Oni se totiž už ani nemůžou vrátit. Rozložili by tu Čimčararovu říši zevnitř. A strana nepotřebuje, aby jim někdo zdola vykládal o internetu, pornu, luxusních autech a normálním životě
Byl jsem tam. Každý rok se setkávám s desítkami rusů. Oni vůbec neví, na co jsou hrdí. Oni si myslí že jsou velcí, a když přijedou na "zapad", jsou překvapení, že o jejich "velikosti" nikdo neví a že jsou vlastně pro ostatní úplně nezajímaví. Žijí z velikosti a odvahy velké vlastenecké valky. Ti, co mají peníze, které rozkradli (a oni to i přiznají) ze státních podniků, tady dělají haury. Doma jsou prd. Zbývajících 90% jsou ubožáci, kteří nemají doma ani splachovací záchod. Ale masáž propagandistama v ruské TV funguje. Oni ani totiž neví, v jak moc velké bídě jsou. A vrcholní představitelé moci v Rusku si dají velký pozor, aby se to ti chudáci ani nahodou nedozvěděli.
Ono u spalováku to je jinak ? Taky ma papírové hodnoty jen na okrasu aby splňovaly "eko" normy a přitom z pravidla žere podstatně více😉 (což sem se snažil podat prvním příspěvkem)
No, to je právě to, že se to úplně tolik neliší. U oktávek mam psanou spotřebu 5,5, ale v pohodě se dostanu na 4,9. U Craftera se dostanu i 1,5l pod "papir". Ale je to hlavně o způsobu jízdy. Kdyby autor jel po dalnici 90, měl optimální otáčky elektromotoru, tak možná dojede. Ale na to není elektroauto konstruované. Zrovna jako na náklad. Spalovak má pri fakt naloženém autě spotrebu tak o 1,5l vyšší. Na nádrž ujedu tak 1000km, na naloženou 850-900. EV je papírově tak na 1cloveka s kufrem. Když ho naložím, je tam milion proměnných, které hrají roli. Kdybych jel ID4 sám, dojedu v pohodě. Naložená to nedá. A zákazník nebude čekat a platit prostoje u nabíječek 😀. Takže jako druhé auto okolo baráku a do Penny, ok. Jako hlavní auto ne. EV v zásadě fandím. Ale ne v téhle podobě.
Pisálku, zveřejnit svoji hloupost chce odvahu, gratuluju 😂. My, majitelé a uživatelé EV, jezdíme bez problému po celé Evropě a Ty nedokážeš dojet do Prahy, to už chce fištróna. Nedivím se, že se stydíš za svoje jméno. Plně s tím souhlasím.
ID4. 4 chlapi, cca 95kg v průměru. Plus náklad asi 100kg. Na jízdu Ostrava Brno a zpět můžeš bez 2x dobití zapomenout. Hloupá je vaše reakce na "pisálka!, který jen popsal realitu. Vy, hrdí majitelé sporně ekologických EV máte asi hoooodně moc času, než se projedete po té celé Evropě. A pro to, abych v něm jezdil sám, si auto nekupuju. Auto bude sloužit mě. Ne já jemu.
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Ale Ukrajina ruštinu opravdu zakazovala. A Rusy na východě Ukrajiny taky. Psalo se o tom i v našem tisku.
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Když říkáš "A", musíš taky říct "B". ...tzn proč ukrajina rustinu zakazovala. Ale hlavně, Putinovi vůbec nejde o ochranu ruskojazyčného obyvatelstva. Ten na ně zvysoka kašle. Je to jen zástěrka. Jde mu úplně o neco jiného.