Protože těch kontrolek je opravdu moc a navíc spousta aut nemluví česky, což vadí hlavně starším lidem. Já jich převážnou většinu také neznám a učit se je už nebudu, ale jezdím do svého servisu každý rok a moc toho nenajezdím.
A on je problém si otevřít manuál a na ty kontrolky se podívat ? A nebo si to najít na internetu ?
Pokud koukám po koncernu, tak na francouze bych se ani nepodíval. Většina ví o autech tolik co by se za nehet vešlo a mnozí ani tolik ne a ke štěstí jim stačí, že se jim auto líbí a proto mohou vznikat ty hrůzy co se poslední roky vydávají za auta. A nejlepší jsou novináři co po pár kilometrech za volantem, pokud vůbec v daném autě seděli, napíší že jsou to auta spolehlivá a dobrá.
Auta jsou jen tak spolehlivá jak se o ně staráte a převážná většina majitelů aut se o ně nestará pokud to vyžaduje peníze. Problémy řeší až příjdou a jen tak aby to nebylo moc drahé, takže většinou vůbec. Navíc většina moderních aut potřebuje odbornou péči, kterou jim ale bohužel nejsou schopni dát ani v autorizovaném servise.
už jsem potkal hodně koncerňáků co nad mýma francouzema ohrnovali nos a potom dostali jak na silnici tak i komfortem (podotýkám, dokud se nesvezli, tak to hanili) pak říkali, že to je lepší jak Passat atp.A co se týče spolehlivosti, za mě teda globálně dělám u všech svých aut servis řekl bych až velice přehnaně a v % se mi víc kazily koncerny VW než třeba Renault a PSA.
Autor článku uvádí: "pokud majitel každý rok měnil olej......". To asi sotva. Mám nového Superba v dané konfiguraci. První servisní prohlídka s výměnou oleje je předepsána po 2 letech, nebo 30000 km dle výrobce. Tak nevím odkud to autor článku bere. Předpokládám, že výrobce nového vozu nepředepisuje hlouposti!!!
Kdybyste viděl, jak vypadá ten olej po 30 000 a nebo po dvou letech, bylo by Vám upřímně špatně a honem rychle byste si rozmyslel, jestli příští interval bude 30 a nebo 10 (max 15).
Tak já také neměl nikdy problém. Samozřejmě brzdy, olej rozvody. Což je klasický servis u každého auta.
Tak to je bez diskuze. Kromě teda rozvodů, ty jsem nikdy neřešil, že bych musel, ale jen preventivně. Měl jsem Lagunu III 2.0 dCi. Naprostý nezmar s 4controlem. Teď mi dělá radost Talisman v Initiale. Na sportovní jízdy Megane Trophy.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pokud se mě musíte ptát opravdu,na co potřebujete vědět, co znamená která kontrolka, tak se zkuste nad sebou zamyslet ... Ptal jste se i ve škole k čemu Vám bude třeba v matematice Pythagorova věta ?