On je ještě ve vládě? Není vůbec vidět, a o pandemii koronaviru se dozvídáme od pana Prymuly. Nemocnice budou v pohotovosti, ale asi tam budeme bloudit, když lékaři dávají výpovědi z přesčasů, tak ordinace budou zřejmě prázdné - bez lékařů. Mimochodem, už jsou k dostání léky, nebo se to pořád pytlíkuje, jak se dá? Ano B je správně. Vláda je celá zralá na odstoupení, ale platy jsou dobré lepidlo k židli, že?
Destrukční vláda zase před volbami najela na notu "slušnosti". Je to patrné téměř v každé debatě a místo argumentace na problém, jelikož argumentace chybí, nebo je to lež, přejdou k výtkám na slušné chování oponenta. Jsou přehnaně citliví na jakýkoliv projev oprávněného hněvu na situaci, kterou tady způsobili, a jsou zaskočeni, když na jejich případné trapné argumenty jimiž své selhání hájí, se snese již oprávněně drsnější kritika ze strany opozice. Sama vládnoucí garnitura však postrádá, ohledně slušného chování k oponentům a ke společnosti jako takové, sebereflexi.
...sám soudce o sobě říká, že není psychicky zdráv, tak nechápu, jak takový člověk může vůbec soudit, když pominu, že byl souzen pro násilí....tady opravdu něco nehraje...buď patří na psychiatrii, nebo měl mít pozastavenou činnost, než bude o něm rozhodnuto.... každý jiný by byl odsouzen, ale u soudce jde o přestupek?!...stejně i tak je to divná představa, že by někoho mohl odsuzovat člověk s máslem na hlavě
Tady se nabízí porovnání s jinou profesí. Vyřčení pochybnosti o svém psychyckém stavu od pilota, který usedá v kokpitu dopravního letadla plného lidí, na své sedadlo prvního pilota-kapitána. Druhý pilot (který na tom zřejmě podle jeho reakce je na tom obdobně) prohlásí, že mu to nevadí, a že s tím prvním pilotem klidně poletí a nevadí, že se dopustil na schůdkách do letadla násilí na jedné z letušek. To jsme to dopracovali! Z takového letadla bych ještě na letištní ploše rád vystoupil.
Do ploché vývrtky se dostanete díky ztrátě rychlosti, to museli piloti vědět a dá se jí předejít prudkým klesáním a tudíž nabráním rychlosti.
Když nejde na křídlo s výškovkou nebo směrovkou vítr zepředu, tak s tím nelze nic dělat, tedy ani dostat letadlo z pádu na plocho do pádu na čumák, aby se na křídla ten vítr dostal v žádoucím směru a dostatečné míře, aby letadlo začalo reagovat na řízení. Motory na plný tah by snad pomohly, kdyby se letadlo netočilo kolem svislé osy (připodobnění k driftu auta na plný rejd - také se točí na místě pod plynem pořád dokola). Když jste navíc v mracích a přístroje létají odezdi ke zdi, nemáte se čeho chytit. Pak vypadnete z mraků a můžete-li při těch odstředivých silách udržet ruce na řízení tak s tím v takové malé výšce stejně už nic nenaděláte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
U nás zkrátka platí přednost zprava, pokud není dopravním značením, nebo přednostně pokynem policisty, nařízeno jinak.
1 odpověď