Proč se Rusům tak nedaří v sociální oblasti? Je to geografickou polohou, je na vině jejich drsná příroda, nebo historie? Vikingové, kteří tuto oblast ovládli a pocházeli ze Švédska, Dánska a Norska, ti dne žijí spořádaně v prosperujících demokraciích. Jenom v Rusku se traumata nějak zacyklila a začalo to slavnou proletářskou revolucí. Zde vznikl názor, že člověk je pouhé číslo ve statistice a nehledělo se na miliony mrtvých. Rusům od té doby chybí lidský přístup k člověku a bez něj se nedá vybudovat moderní společnost.
Až na to že Skandinávie také není žádný životní ráj, třeba Švédsko má obrovský problém s narůstající kriminalitou. 😉
Já vám to řeknu takhle, po revoluci se prakticky vše rozkradlo. Mnohé fabriky a jiná odvětví ukončili činnost, další se prodali do zahraničních rukou a tam do teď plynou velké zisky.
Navíc mnoha občanům chybí odvaha, sice mají sny, ale bojí se je uskutečnit. Hned jsi řeknou že to nejde, ale relevantnost rizika přitom nespočítají. A těch faktorů je daleko víc, to by bylo na román....
Nemůžeme být všichni bohatí, co jsme se nenaučili je s financema hospodařit. Znám to ze své rodiny. Vydělali hodně peněz, ale za chvilku je prošustrovali za naprosté blbosti. Tak to je.
Takových lidí je bohužel dost, nicméně je to i chyba státu protože vzdělávání občanů v oblasti financí stále hodně kulhá.....
Je tisíce výmluv proč to nejde, ale o té jedné nikdo nemluví. O nás.. My na to prostě nemáme, vždy všechno když už to k něčemu spěje sabotujeme a zničíme...Měli bychom si konečně přiznat, že budeme pořád jen druhá liga..
Bohužel máte naprostou pravdu, v ČR se úspěch a jakákoliv snaha o změnu k lepšímu neodpouští.....
Souhlasím s autorem, jen bych dodal jednu maličkost. Odpověď na otázku proč jsme nedokázali za 35 let dohnat Německo se taky skrývá v jednoduché matematické úloze. Když vyjede modré auto (Německo) z místa A do místa B konstantní rychlostí, tak za jak dlouho ho dožene červené auto (my), které jede o několik kilometrů rychleji, ale dlouho stálo, než vyjelo na cestu? Žili jsme v totalitní úpadku déle než 35 let a po celou dobu to naše imaginární červené auto vůči západu stálo. Po revoluci se rozjelo o malinko rychleji, jenže to modré západní auto se nezastavilo, aby na nás počkalo. Jede na své trase dál. Je tedy logické, že mu nemůže stačit ani těch čtyřicet potažmo i více let, aby dohnalo stále se pohybující modrý vůz. Toho času je třeba více. Zkrátit ten čas lze jedině, když se modré auto zastaví, nebo se nebudou odehrávat ty zlodějny o kterých píše autor. Obojí by čas zkrátil, ale mnohaleté zaostávání se dohání dlouho.
Moc jsi současnou západní Evropu neidealizujte. 😉 Potápí se v podobných problémech jako my, hospodářství EU je díky ekofanatikům silně nalomené a bezpečnost mnoha zemí ohrožují nový obyvatelé z Afriky, atd.
Portfolio působišť pana Kočárníka v řídících orgánech po odchodu z politiky, tedy do a.s. společností dříve Československých resp. Českých. A dnes?
Česká pojišťovna vlastník Assicurazioni Generali 60%
Do Unipetrolu Skupina ORLEN vstoupila v roce 2005 jako majoritní akcionář a v říjnu roku 2018 se stala jeho jediným, stoprocentním vlastníkem.
Soukromý dopravce Travel Service se tak nejprve stal majitelem téměř 98 procent akcí ČSA, v říjnu roku 2018 se stala jeho jediným, stoprocentním vlastníkem a minulý měsíc po 108 letech od založení slavné ČSA zanikly definitivně!!!
Věru záslužné že? Prostě kam strčil Kočárník nos, to se z českých rukou rozkulačilo!!! Tak tomu říkám škodná.
ČSA nezanikly, podívejte se do obchodního rejstříku. 😉 Dokonce ve čtvrtek večer obdržely první nové letadlo.
Nijak ODS nefandím. Ale jako "snad pravicová" strana celkem spolehlivě plní ten úkol, že vždy po rozhazovačných vládách typu ČSSD nebo ANO udělá potřebná nepopulární opatření na záchranu naší ekonomiky, které by jiné strany nebyly schopné udělat, protože nejsou schopné obětovat svou popularitu. Samozřejmě, že to nedělá ideálně, ale jinou, lepší stranu, která by tohle vždy udělala, nejsme jako voliči schopni zvolit. A teď Vaše rozumy k téhle mé úvaze. Jsem na ně velmi zvědav.
ODS a pravicová? Děláte jsi srandu? 😉
Zaplať pán bůh že se nedohodli na propojení D3 s D1. To by tahle nikdy nevznikla. Jen doufejme že se sem nepřesunou kamióny jedoucí na jih.🙏🏻
To není pravda, D4 u Prahy existovala už před revolucí, jen tzv. demokraté ji nebyly schopný dotáhnout na plánovaný konec před Strakonicemi. D3 má jasnou trasu asi od roku 1997, jen ekofanataci se snaží pořád do toho hodit vidle.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už se nedivím proč značná část lidí na tu pohádku nadává, po vyjádření režiséra se jim nedivím.....