F-35 jen útočná technika? Vy jste komik........S jakýmkoli bojovým letadlem můžete buď útočit, či se bránit.......zase někdo, kdo papouškuje týpky, kteří akorát řvou a neví o tom vůbec nic....stealth je o obtížné detekci - tudíž špatné sestřelitelnosti těchto typů letadel.
Ale pravdou je, že nemáme vůbec nic použitelnýho pro svou obranu. Pár letadel byť supeschopnejch nás asi nespasí ikdyž dokážou proniknout nepřátelskou PVO. Pro obranu bychom měli mít taky miliony dronů, Jaweinů, Stingrů, lehkých dopravních prostředků jako jsou čtyřkolky a dalších drobných věcí pro diverzní akce.To se ukazuje jako velice efektivní.
Tak on je elektromobil a "elektromobil". To že některé automobilky dají pod kapotu místo spalováku elektromotor a myslí si Bůh ví co nepredstavili, takovou parodii bych si taky v životě nekoupil.
.
Ale když vezmu to svoje, stála +/- jako Oktávka, dojezd mi bohatě stačí, s klidnou nohou jezdím pod korunu za km, a že to jednou do týdne píchnu v garáži na kabel mě nijak neobtezuje.
.
Denně se s tím najede kolem 50 km, prostě práce, nákup, kroužky dětí, koníčky. Mě by nedávala smysl zase nafta, než se to ohřeje jsem v cíli 🙂 Když už spalovak, tak na tohle posouvání stoprocentně benzín.
.
Samo, že jezdit denně dálky, bydlet na sídlišti, potřebovat o víkendu stěhovat půl vleku na chatu a dávat v létě Chorvatsko na jeden zátah, taky si EV nekoupím. Ale pro moje potřeby a za ty peníze ideální.
.
A až budete jednou kupovat třeba nové, a zjistíte co se dává pod kapotu, že třeba takový Peugeot dává do všeho tříválce 1,2 Puretech, a to včetně sedmimístné 5008, tak se člověk taky zamyslí jestli by ten elektromotor neudělal větší parádu 🙂
Proto držim to co mám ikdyž to stárne, nevim co bych si pořídil, AD blue nechci, benzín jen do sporťáku a do pily a EV zatim neni alternativa. Je mi ouzko z přitahování šroubů unie, ale emigrovat do Iráku nebo Afghánistánu se mi uplně nechce
Tak tohle už je trochu extrém, vám vzhledem k potřebám nebude vyhovovat ani 99 % spalováků.
No každej má svoje představy a svoje potřeby. Chci jen pochopit nutkání lidí opustit spalováky, hlavně naftu. Já používám jedno auto k práci i pro volnej čas i cestování a fakt nemám potřebu cokoli měnit. Toyotu mám 14 let a leju tam akorát naftu a olej, mám najeto přes půl mega a nechám si jí dokud bude jezdit
Znám řadu majitelů elektromobilů, já jsem také jedním z nich a každému z nás je nějaká ekologie u zadele. Respektive, nikdo si ho nekoupil proto, že by chtěl nějak prospět přírodě.
.
Můj užitek ke třeba v tom, že mě TM3 stála podobně jako vybavená Octavia a dlouhodobě jezdím za půlku, než bych jezdil se spalovakem. A to mám normální elektrický tarif a nemám solary.
.
Když k tomu přidám že to díky nízkému těžišti parádně drží, když potřebuji akceleruji hned, v zimě to okamžitě topí nebo si to můžu na dálku vyhřát, a jízda je příjemně tichá, tak u mě prostě nebylo o čem přemýšlet.
.
Ale jestli někdo jezdí hodně, dálky a dálnice, tak je vcelku pochopitelné že to pro něj není úplně ideální povoz. Ale to už jsme trochu odbočili od těch vašich upravených čísel, aby to vycházelo tak, jak potřebujete vy.
no já mám toyotu Hilux, protože převážim naftu k bagrum , lžíce, hutnící techniku a další. za 10litrů nafty mám tolik síly kolik potřebuju nemám důvod na EV ani pomyslet a hlavně když si vzpomenu tak natankuju a když ne tak mi občas dojde. nevim jak bych to dělal s EV. Jednou to třeba bude fajn, ale dnes ještě ne
Na delších a dálničních trasách, kde budu využívat rychlodobijeci stanice, to v nákladech vyhrajete vy se spalovakem. Na okreskach a ve městech zase budu jezdit za méně než korunu, zatímco vy za dvojnásobek. Ano, matematika je jenom jedna, tak ji stále neohybejte jen ke svému prospěchu.
.
Když je řeč o Tesle a Mnichovu, tak tam to dá na jedno dobití, tedy za domácích 7 Kč, takže nějakých 550 Kč. Zpátky když se použije rychlo nabíječka za 15 Kč, takže 1200 Kč, celkem jsme tam a zpět na 1750. Octavia se spotřebou 5,5 při palivu za 33 Kč za 1 450 Kč.
Tak vidíte že umíte počítat, tak mi řekněte kde je užitek z toho že budu mít EV. A to se bavíme že pojedete za dobrýho počasí, naftě je počasí jedno. Žádná citelná úspora za palivo, dobrej pocit z toho že dělám planetě dobře je dost na vodě, protože ta výroba tý elektřiny má nějakou uhlíkovou stopu a samotná výroba toho EV včetně baterek bude mít taky slušný emise a co teprv ta likvidace. Prostě nevidim prospěch a to se nebavim o detajlech že mi občas dojde nafta. Elektro kanystr ještě nevymysleli. No prostě nevidim to tam
A když si dobiji já doma, nebo u Lidlu či Kauflandu, mám kW za 7 Kč a i kdybych měl spotřebu 30 kWh, jsem na tom +/- stejně jako ta Octavia 😁
Jenomže vy si doma nabijete na max 300km a pak musíte znova někde natankovat a určitě nebude takovejch možností jako sehnat naftu , takže za těch 15 stejně natankujete, to jste tak zabedněnej, nebo elektro fanantik? O čem se tady bavíme? Já se můžu drahýmu tankování vyhnout a hledám důvod proč si pořizovat EV a žádný pozitiva sem nenašel a vaše argumenty nejsou rozumný a rozhodně ne přesvěčující. Matematika je jenom jedna
některý zákony neznamenaj že něco skutečně chráněj a když se dělá vše s rozumem tak to nemusí cokoliv poškozovat. Když pojedu po dálnici 180 a budu se soustředit na to co dělám, tak budu míň nebezpečnej než kamioňák kerej sice jede 90 tak jak má, ale kouká u toho na film, píše esemesku a nedodržel dobu jízdy. A bránit trampum v přírodě přebejvat a přitom tam dělat pro turisty poznávací stezky a lákat tam obyčejný lidi je bizarní. Tramp se chová k přírodě šetrně, protože jí miluje zato ten měšták kerýho tam vytáhla lesní správa na reklamu poznávací stezky tam nahází petky, obaly od bounty , náký ty nezahrabaný podpapíráky a další humr.jednoduše řečeno, ideální je blbě a volama vymšlený zákony se musej rozumě porušovat, pak je vše v rovnováze, dokonale vymyšlenej zákon neexistuje
Přesně, mluvíte o naftě, protože je o korunu levnější a lépe vám to do výpočtu sedí než natural. A všiml jste si, že D4 nevede do Mnichova, že? Pokud se máme bavit o tomhle osmdesátikilometrovém úseku, tak proč hned předpokládáte, že řidič spalováku je chytrý a zastaví na ONO v Praze aby ušetřil, zatímco řidič elektromobilu je totální blbec, který sjede k prvnímu stojanu co vidí...
.
Tak jestli má být to srovnání trochu objektivní, tak ať oba berou své palivo na té stejné Shellce u dálnice D4, nebo si oba doplní na nejlevnějším místě v Praze. A ať, pokud elektromobil bude dobíjet tou nejvyšší, tedy nejdražší rychlostí, ať spalovák tankuje také to nejdražší, tedy Natural 98. Protože vzít to nejlevnější na jedné straně a naopak to nejdražší na straně druhé, je hodně chucpe srovnání.
Tak za prve, proč bych nemohl jet přes Strážné a Pasov do Mnichova, za druhé neřešim cestu ale cenu elektřiny, za třetí jsem vybral pro srovnání SUV které žere 10 litrů, a EV které žere cca 21kWh, což je třeba Tesla. Pokud bych měl vybrat srovnatelný nafťák( naftťák proto že mám nafťák) tak bych musel vybrat něco co žere cca 6-7 ltr nafty. EV v SUVčku by žralo min 35kWh. A já si natankuju doma a dojedu, já nemusim tankovat u Shellky, já dojedu bez tankování, ale EV nedojede a musí někde dobrat proud a je jedno kde ale určitě kuli tomu nebude nikdo sjíždět z dálnice a hledat charger někde za levno. A když si spočtete Teslu s 21kWh a třeba Oktávku která žere 6ltr. nafty, tak jste uplně v H-a-j-z-l-u
Líbí se mi, jak proměnné dosadíte a upravíte tak, aby vám to vycházelo 🙂 Tedy tu nejdražší možnost dobíjení pro neregistrované zákazníky, porovnáte s benzinkou, která je dostupná na tomto úseku jen v Praze nebo Kbelnici až za dálnicí směrem na Strakonice, a Natural tam nestojí 32,5, ale o korunu víc a 98 dokonce o 3 koruny víc 🙂
mluvim o naftě a když natankuju naftu na Onu v Mělníku, tak až do Mnichova a zpět nemusim tankovat, ale s EV se tankování na dálnici nevyhnu. Takže si nic nedosazuju, to je realita a na tu naftu za 32,50 se nemusim nijak registrovat nebo o čem to mluvíte u chargeru
To že má stát chuť každýho šmírovat je známá věc, mě spíš zaráží ta cena za dobíjení
15Kč za 1kWh když EV žere cca 21kWh/100km. To pak jede za 315Kč/100km. A ted si vemte velký naftový SUVčko který žere 10l/100KM, když natankuje na ONU za 32,50, tak
jede sto km za 325Kč. Řekněte mi kde je ten ekoefekt(ekonomickej a ekologickej)???
Vybrali jste víc, zatížili jste víc lidi, ale koupíte za to stejný prd, protože ceny služeb zdražily. Takže příští rok opět zvednete nějaký daně, protože budete mít opět málo a pak přijde Babiš a jeho firmy to všechno vysajou a bude...... na konci tý spirály budem platit 90% ze zisku a budem si řikat zase po dlouhých letech nevolníci
Co to je za blbost.
je to jako bys tvrdil, že nemůžeš vědět kolik jedeš atd. jak to, že v německu není tolik přetížených kamionu?
Jinak rekorman za rok 2018 byl přetížený o 11 tun, to si nevšimneš, že jedeš a máš o 11 tun těžší kamion.
Ok, lesník přetíží firmě jeden kamion, druhý, třetí a pojede ta firma k němu i po 4 asi ne.
Schvalovat přestupky je úlet a hájit podvodníky ještě větší.
Přetížený kamion ničí silnice na to pak budeš nadávat,tak si vzpomeň jak hajíš ty co to ničí.
Přetížený kamion může způsobit nehodu
Přetížený kamion může zabíjet nevinný lidi...
Ale to je podle tebe v pohodě a pochopitelný, přece chceš mít rohlíky ráno na krámě, tak koho zajímá dítě na přechodu.
Doufám, že máš stejný názor ji na jiný pravidla, červená, když je kamion na přejezdu a blíží se vlak, přece nebude čekat...
Doufám, že jsi psal podobný bláboly i těm co se třeba zranili u studénky, přeci kamion nebude pouštět vlak.. Ten vlnitý plech je důležitější než nějaký pendolino...
No a vidíš co sem pleteš za hovadiny. 11 tun poznáš a ty chceš pokutovat každý kilo navíc. TAK ASI Když něco děláš s rozumem tak uděláš cokoli. Když si extrémista na jakoukoli stranu, tak máš problém a to je se všim. Tak se prober a studénku si nacpi do trenek
Takže říkáš, že se to nepozná, tak proč tak jezdí, když je to k ničemu? Ničí to silnice, tak at zaplatí opravy. Když neumí podnikat at nepodnikají, podvodníky nikdo nepotřebuje. Máš rád podvodníky?
furt se opakuješ, nějaký rozumný argument nemáš? to nejsou podvodníci.
Když jedeš do lesa pro dřevo, jak poznáš že tam máš přesně 24,8t? Každej kdo tě nakládá, tak se ti tam snaží nastrkat celou hromadu a tvrdí ti žeje to lehký, že je to vyschlý dřevo a když se ohradíš že stačí, tak příště nejedeš. Ty se prober, ty vůbec nevíš o co jde
No, toto všechno zajistuji mistni prepravci a ne pretizene kamiony. Jeste jsem neviděl kamion s rohliky. A popelari taky moc po dalnici nejezdi a pretizeni tedy opravdu asi nejsou. Klidne at pretizene kamiony zmizí z cest.
To je vidět jak si zabedněnej. kamiony vozí mouku, vozí vejce, vozí dřevo z kerýho se dělaj pytlíky na ty rohlíky a obaly na vajíčka, místní doprava jsou sklápěčky a další převozy strojů, odpad neodváží jen popeláři, ale najmeš si třeba kontejner atd. Vy jste všichni chytrý, ale nikdo z Vás tu hlavu nepoužívá jak by mohl. Každej akorá křičí že chce zákaz nákladáků přes svou vesnici a pak něco potřebuješ a těžko scháníš někoho kdo by ti to levně dobvez.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
jsme v NATO - jeden za všechny, všichni za jednoho (myslíte si, že Rusové budou zkoušet, zda to platí?) - těch letadel tady bude zhruba 500 a to už je sakra síla. Jen lehký výčet - mají je nebo budou mít následující státy - Gripen mají v Evropě jen Maďaři (Švédy samozřemě nepočítám), Francie má svoje vlastní (Dassault) a ostatní státy kupují F-35. I Finové, sousedi Švédů, pak namátkou je má nebo bude mít Belgie, Holandsko, Dánsko, Norsko - země se zhruba stejným počtem obyvatel jako my, pak V. Británie, Německo, Polsko, Rumunsko, Itálie, Řecko a má je objednané i neutrální Švýcarsko.........myslíte si, že jsou všichni tupci?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pomohlo už NATO někomu? Tudíž otázka zní skutečně to funguje? Bude to fungovat i při napadení těch nejmenších a nejslabších z NATO? Ať je to jakkoliv, snažil bych se být co nejvíce soběstačný a pokud někdo pomůže jenom dobře.