Pracující nomád v EU. Preferuji realistický pohled na svět.
Nevím no. Nerozumím tomu a to jsem pracoval v automotive 10 let.
Proč musí auto jezdit 250km/h když je skoro všude max 130km/h. Potřeboval bych živé agilní auto s maximální rychlostí 180km/h. To auto by potom mohlo mít menší brzdy, motor, nádrž deformační zóny a podobně.
Stejně tak nepotřebujete infotainment. Tím může jít cena zase dolů. Není třeba aktualizovat a stahovat data, řešit viry v softwaru.
U EV ,pro které jsem vyráběl baterie zatím pochopení nemám.
Vadí mi nutnost mít aplikace k tomu, abych mohl nabíjet. A ještě řešit kdo je provozovatel stanice a jestli na to mám čip, nebo jinou kravinu. Dojezd je deklarovaný nikoliv reálný. Spektrum nabídky je mizerné. Buď auta pro milionáře, nebo kapsloidní bubliny do velkoměst. Nic normálního v segmentu B a C se najít nedá.
Pokud se dále podívám na reálnou kupní sílu obyvatel ČR, kde 60% ani nedosáhne na průměrnou mzdu. Tak si říkám, čemu se ti experti vlastně diví??
Máte staré informace.EU bude Northvolt zase dotovat. Viz informace níže.
Zdroj: Odkaz 1
Evropská komise a Evropská investiční banka (EIB) zahájily partnerství na podporu investic do odvětví výroby baterií v Evropské unii. Dohoda byla oznámena brzy poté, co švédská společnost Northvolt vyhlásila bankrot ve Spojených státech. Ostatní evropští výrobci a startupy se také potýkají s asijskou konkurencí, nedostatkem financí a trendem deindustrializace.
Pro program InvestEU pro inovativní projekty výroby baterií je plánováno navýšení ve výši 200 milionů EUR – záruka za úvěr. Nová Evropská komise a EIB uvedly, že fondy podpoří investice řešením finančních problémů.
Balíček pochází z Evropského inovačního fondu v rámci nového partnerství mezi oběma institucemi spolu s granty ve výši 1 miliardy EUR na projekty výroby baterií pro elektromobily. Kromě toho EIB uvedla, že investuje dalších 1,8 miliardy EUR do širšího hodnotového řetězce poté, co za posledních šest let poskytla financování v celkové výši 6 miliard EUR.
Podle výkonného orgánu EU výsledkem společného úsilí bude veřejná podpora v celkové výši 3 miliardy EUR pro rozvoj konkurenceschopného a udržitelného evropského průmyslu baterií.
Northvolt dojel na svůj management. A stavět ho pomáhali čínští inženýři. Takže je to o vedení né o lidech ve výrobě a jejich kvalifikaci.
To že továrna neumí vyrobit produkt v dostatečném množství i kvalitě je vždy chyba vedení. Buď si stanovilo nereálné cíle, nebo tak jako v Northvoltu fungovalo jen na dotacích a příslibu budoucnosti.
Jak moc musí být RuSSko zoufalé, když kvůli jedné zemi musí měnit svou jadernou doktrínu. Musí žebrat o vojáky v Severní Koreji a musí si kupovat licence na drony v Íránu.
Krom toho to bylo RuSSko, které dalo jaderné zbraně Bělorusku, aby mohlo lépe svázat svého vazala. Statisíce jeho občanů raději uteklo do zemí, které označuje za nepřátele, protože nechtěli umírat za vize starého muže.
Katolická církev byla vždy skvělá a nikdy opravdu nikdy neudělala chybu. O nějakém papežském schizmatu se nic nedočteme.
Proč tenkrát lidé přestali věřit v církvi ,ale né v boha. To si dodnes lidé jako autor článku nějak nedokážou vysvětlit. Ale dokážou oživit mrtvého přiřadit mu roli v dnešní době. A samozřejmě by to byla špatná osoba.
Ta snaha pošpinit je zjevná.
Nejdříve mě o práci připravila pandemie a tak jsem se musel flexibilně přesunout z průmyslu na údržbu zahrad.
Fyzicky těžká práce, méně peněz. Po pandemii jsem naskočil zpět. Ale zase začnete od obyčejného operátora. Pro HR jsem vypadl z role a 2 roky jiné práce mi tedy vzali možnost normálního růstu ve firmě. Projekt pro který jsme byli přijati byl ekologický, ale po 6ti měsících zkrachoval. A tak 1000 lidí jedna směna šla na dlažbu.
Snažil jsem se být pružný a našel práci v novém odvětví. Našel jsem práci v Giga-továrně na baterie. Nechtěli mne přijmout z důvodu nedostatečné kvalifikace a tak jsem musel přes pracovní agenturu. Agentuře stačí, že máte 10 prstů a dvě oči. Nakonec jsem se zabydlel a vyřešil vše potřebné a před půl rokem jsem přešel do kmenu.
Minulý týden mě propustili. Celkem nás šlo 1600!!
Za 6 let jsem tedy pracoval ve Finsku, Anglii, Francii a Švédsku.
Ano chtěl bych se přeorientovat, udělat si rekvalifikaci, ale je to těžké. Firmy chtějí hotové lidi a né někoho komu táhne na 50.
Budoucnost tedy pro lidi ve středním věku není růžová!
Kolik těch článku již bylo. A těch argumentů o pružnosti.
-Tak kolik agenturních zaměstnanců firmy mají?
-A jak je mohou pružně vyhodit?
-Proč to nikdy v žádném článku není zmíněno?
-Tato obrovská pružnost byla zavedena v roce 2009.
Není vůbec důvod současné nastavení měnit.
Spíš by se měla zavést podmínka pro emigranty jako ve Švédsku. Tedy každý rok se zvedá plat. Aby nebyli nuceni k mizerně placené práci. To brání i místní zaměstnance, aby jim levná pracovní síla nebrzdila růst platů. Inspirací je Skandinávie a né USA!
Pracující nomád v EU. Preferuji realistický pohled na svět.
1
Sledujících
0
Sleduje
Pracující nomád v EU. Preferuji realistický pohled na svět.
1
Sledujících
0
Sleduje
Kolik lidí si může dnes dovolit koupit nové auto? Když tady 60% pracujících nedosáhne ani na průměrný příjem. To samé můžeme vidět u možnosti koupit si bydlení.
Automobilová krize začala dávno před příchodem EV. A to ztrátou kupní síly obyvatel. Dnes drtivá většina automobilů je firemních.
Úpadek ale přesto nenastane. Lidé se musí hýbat a ekonomika taky. Lidé budou držet stará auta dokud to bude možné. Při dnešních technologiích 3D tisku plastu i kovu se dá hodně zachránit.
3 odpovědi