Měl jsem 3 LC, na každém jsem najel za 5 let 200.000 km, pak vyměnil za nový. LC je to co od auta čekám, žádná poruchovost, maximální životnost dílů. Přední desky 150.000 km, zadní desky 200.000 km, brzdové kotouče jsem neměnil nikdy, pneu ať letní nebo zimní vydrží 75-85 tis. km. RR je super pro metrosexuály, s LC nejde srovnat. RR = vysoká poruchovost i cena. Horší než Mercedes, BMW a Audi, i zde platíte pouze za značku, ale ne za kvalitu. Podívejte se, kolik stojí 5-10 let starý RR nebo LC a ihned uvidíte ten rozdíl, proč LC neztrácí na hodnotě ani po 20 letech a stále si drží cenu. To o něčem vypovídá.
Musím reagovat na příspěvek pana Karla Žahoura, protože nemůžu souhlasit. Máme již čtvrtou Hondu CR-V, pokaždé jinou generaci a vždy bylo auto doma 5 let.
Hybrid CR-V je konečně auto, co jede, když šlápnu na plyn. Všechny generace jsou líné a pokud nepodřadíte alespoň o dva stupně a motor pořádně nevytočíte, tak se nic nestane. Auto měla vždy žena, tak jsem to nějak neřešil, bylo vždy bez poruchy, ale řídit jsem ho nesnášel, to auto prostě nejelo! Nový hybrid je úplně jiný, extrémně tichý a konečně jde i předjíždět ostatní auta. Jedno je ale pravda, při větším přidání se motor vytáčí a dobíjí baterky, je to prostě zvuk, na který člověk není zvyknutý, stejně jako zvuk vysavače, když to jede na baterky. Ale je to o zvyku, hybrid prostě takový je. Každopádně za mě nejpovedenější CR-V se spotřebou o 2-2,5l menší než klasický motor, hrozně živé a přesné auto. Ale musím přiznat, že při první jízdě jsem byl zklamaný, pak jsem to půjčil na celý den a byl jsem nadšený. Mám pocit, že odrazuje právě ten projev zvuku, který je jiný než o klasických motorů, které člověk doposud znal.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám opačnou zkušenost s VIF. Zalepil mi DPF filtr tak, že už nepomohla ani regenerace - Auto Toyota - diesel - 30.000 km. Možná u starších auta je to ok, ale já bych to tam už nedával. Je to přesně ta mňamka, co pak nechce při regeneraci DPF hořet.