To by pak polovina gólů Kanaďanů a Amíků nemohla platit. Ti právě hrají maximální tlak do brány, kdyby měli puk dostat za čáru i s gólmanem nebo do něj tlučou až puk vyklepou ven, pokud je nezpacifikuje obránce. Takovýto trend se repre vymstí.
V NHL je v pravidlech toto? "Góly nebudou uznány pouze v případě, že:(II) útočící hráč vyvolá úmyslný nebo záměrný kontakt s brankářem, v brankovišti či mimo něj.". To seknutí do brankáře bylo co?
Kdybyste pozoroval tak kolo před koncem mel Charles ztrátu 11s. Po projetí cílem a nerychlejším kole neco ubral ale bohuzel ne 5s Takze mel cca jen 9s a neco a pak přečetli tech 5s penalizace
Díky, nemám teď archiv, Skylink nedokáže přehrát z archivu, když je ve stejný den naplánované opakování ze záznamu, asi koupím F1 Pro ať mám i livetiming... V posledním kole jsem si toho nevšiml.
Ano, patentových trollů je tam hodně. Firma masimo ale mezi ně nepatří. Tato firma se zaměřuje na zdravotnické zařízení a v tomto oboru vlastní mnoho patentů.
V USA je už tolik patentů, že kdyby se při schvalování mělo vždy kontrolovat, zda je to inovativní technologie/návrh a zároveň to neporušuje nějaký jiný již vydaný patent, tak se nic nového neschválí - proto se patent při splnění podmínek vydá pokud není vyloženě nesmyslný a jakmile ho vlastník začne uplatňovat, žalovaná strana musí dokázat, že je neplatný. Běžně tak dochází ke zneplatnění patentů např. z důvodu tzv Prior art, tedy, že v době žádosti o patent se technologie již běžně používala... Viz např. zrušený patent Masima v roce 2023 : Odkaz 1
Víte Vy vůbec, kolik takový mašina váží? Při přímém nárazu z boku při 90km/h těch 300kg - a i možná více, udělá svoje. Tak si uvědomte, kolik to je kinetické energie a i 1,5 tunové auto to v pohodě převrátí. To je to kouzlo fyziky - musím jí ale i správně implementovat 🙂.
Však to píšu, že nemohla jet pomalu. Ale vy uvádíte 90km/h, to jako že by motorka nebrzdila, nebo by při střetu zbrzdila na 90km/h?
Máte pocit, že 50 kg nadváhy není obezita? A co je tedy obezita podle Vás?
Počítala jsem tak lidi vážící 120 až 130 kg. Proč to považujete za nesmyslně malé číslo?
Píšu k tomu, že uvádíte nesmyslná čísla o letadlu, o užitečné zátěži o tom, kolik váhy připadá na jednoho cestujícího. Nadváha v těchto výpočtech nehraje roli.
Dovolím si nesouhlasit, na vedlejší silnici musím očekávat i motorku ve vysoké rychlosti. Jenže dej přednost v jízdě není stůj. Argument, že jsem přibrzdil a vjel do prázdné křižovatky je možná obhájitelný, ale podle fotek to tak vypadá, že ani jeden nejel pod 90 a dokazování bude složité.
Škoda každého života, který vyhasne zbytečně.
Nenapsal jsem, že na vedlejšce nemá řidič předpokládat a dát přednost, ale že je mnoho situací, kdy prostě kvůli viditelnosti nemusí rychlý vůz/motorku zaregistrovat včas.
Teď se vážně musím zamyslet nad tím, zda píšu srozumitelně česky.
Nereagovala jsem na pilota, jeho jednání NAPROSTO schvaluji, nýbrž na příspěvek, ve kterém někdo psal, že za vzniklou situaci mohou obézní lidé, třeba i v počtu deseti.
Tak snad jsem to teď napsala už tak, abych byla pochopena.
Toto co píšete prostě není pravda a neodpovídá to ani této situaci, ať to píšete jak chcete.
“ Letadlo může vážit tak cca 100 000 kg, max. vzletová zátěž může být tak 200 000 kg.
Počítáme-li 250 pasažérů na palubě, tak na každého připadá 400 kg i se zavazadlem a občerstvením.
10 obézních lidí může mít tak cca 500 kg navíc. Úplně nesmyslně malé číslo.”
Dost pochyuji, že máte pravdu.
Letadlo může vážit tak cca 100 000 kg, max. vzletová zátěž může být tak 200 000 kg.
Počítáme-li 250 pasažérů na palubě, tak na každého připadá 400 kg i se zavazadlem a občerstvením.
10 obézních lidí může mít tak cca 500 kg navíc. Úplně nesmyslně malé číslo.
A to ani nemluvím o tom, že v letadle byla pravděpodobně nadpoloviční většina pasažérů, kteří právě z těch pláží odlétali. Možná i proto, aby běhali po lese.
Na lince Lanzarote-Liverpool létá u EasyJetu Airbus A320, který má maximálni vzletovou hmotnost 78000 kg, pro posádku, cestující a náklad je užitečné zatížení pouze 20000 kg. A 20 lidí včetně zavazadel, to je minimálně 10% užitečného zatížení a to je v případě krátké dráhy a nevhodného počasí (teplota a vítr v zádech) pro vzlet prostě moc. Tak přestaňte fantazírovat, pilot má data a musí se rozhodovat z hlediska bezpečnosti všech lidí na palubě.
Něco na tom celém nehraje... Letadlo má určitý pocet míst pro pasažéry, ti mají nějaká zavazadla, tedy nějakou tzv. užitečnou hmotnost. Boeing 777-300 má násobně větší dolet, než je vzdálenost Londýn - Lanzarote, která dělá ca 3.700 km. Takže plné paliva nebylo/ nemuselo být a dalších x-tun paliva se tam muselo ještě vejít. Rovněž bych nepředpokládal, že v létě na této trase každý v letadle byl 130 kilový hroch s 30kg kufrem.. A řeší 20 lidí, tedy nějakých 2000 kg max... ?
Kdyz to byl Airbus A320 s uzitecnou hmotnosti 20000 kg pro posadku, pasazery a naklad, tak ano, 2000kg, coz je 10% vahy, muze pri spatnem pocasi a kratke draze ohrozit vzlet. Ale hlavne ze vy vite lip nez pilot, kolik paliva, kolik kufru a s jakou vahou tam bylo, aby dokazal vzletnout…
To ano, ale v tomto pripade se to dalo cele vyřešit i jinak. I kdyby bylo letadlo opravdu neobvykle těžké, mohli se cestujícím omluvit a poslat zavazadla zvlášť jiným spojem. V žádném případě by neměli posílat pryč cestující se zaplacenymi letenkami, že jsou údajně moc těžcí. Ani se mi nechce věřit, že se takhle neprofesionalni případ někde stal.
Už vidím, jak cestující akceptují, že mohou odletět bez zavazadel, ale to je stejně absurdní, zavazadla budou mít reálně pětinovou váhu oproti cestujícím, tzn. pokud musel pilot snížit užitečné zatížení o 10%, muselo by těch kufrů být 100, což je 65% cestujících!!!
Nechapu co se tu na me mracite? Kdybyste v zivote leteli letadlem tak pochopite ze tahle kachna se rozhodne nestala tak, jak ji popisují. Letadlo neni zadne pericko ktere se musi odlehcit cestujicimi. Urcite by se naslo plno jinych zpusobu jak jej odlehcit aniz by nekdo musel vystoupit. Vy jste nekteri vazne uz uplne posedli senzacemi a šokujícími zprávami ze vam uplne zatemnuji mozek. Kazda spolecnost si peclive hlida kdejake zavazadlo prave proto, aby nedochazelo k temto situacím. Vina je jedine na strane spolecnosti.
Něco si o tom laskavě zjistěte, než ze sebe budete dělat hlupáka.
Co to melete? Bydlim v cizine a letam pravidelne 8-10x rocne. Stacilo by poslat zavazadla zvlast a nemusel vystupovat nikdo. To letadlo ma tak těžkou vahu samo o sobe, ze 20 lidí v tom nehraje zadnou roli. Cely clanek se mi zda vycucany z prstu a neverim ze se stal. Ale nekteri, jak vy, holt maji radi senzace.
Nemelze nesmysly. Na lince Lanzarote-Liverpool létá u EasyJetu Airbus A320, který má maximálni vzletovou hmotnost 78000 kg, pro posádku, cestující a náklad je to pouze 20000 kg. A 20 lidí včetně zavazadel, to je minimálně 10% užitečného zatížení a to je v případě krátké dráhy a nevhodného počasí pro vzlet prostě moc.
Na lince Lanzarote-Liverpool létá u EasyJetu Airbus A320, který má maximálni vzletovou hmotnost 78000 kg, pro posádku, cestující a náklad je to pouze 20000 kg, takže vaše údaje nejsou ani blízko. A 20 lidí včetně zavazadel, to je minimálně 10% užitečného zatížení a to je v případě krátké dráhy a nevhodného počasí pro vzlet prostě moc.
Naproste selhani společnosti. S potencionalni vahou podle poctu pasazeru/ zavazadel museli kalkulovat hned od zacatku. Napriklad kdyz vidi ze jen letadlo uplne vyprodane, dovolit kufr 20kg jen nejrychlejsim 20ti pasazerum. A vubec, 100% museji mit i nejakou rezervu. Do vytahu se take pise pro 6 lidi ale reálně to uveze treba 10. Poslat pryc 20!!! Lidi je dost potupne,neprofesionalni a hloupe z jejich strany. Ne ze strany pasažérů i kdyby meli vsichni nadvahu.
Letadlo má jednak jednak počet sedadel a druhak konstrukční limity pro vzlet, váha cestujících, zavazadel a nákladu se počítá před vzletem a ovlivňují ji povětrnostní podmínky a letiště, nikdo dopředu neví, kolik lidí bude a jaké bude počasí, aby letadlo splnilo limity pro vzlet. A příklad s výtahem, to je dobrá idiocie, srovnávat výtah co jezdí nahoru a dolů v krytém prostoru s letadlem vyžadujícím správné vyvážení, počasí pro vzlet a podmínky na konkrétním letišti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle mají být profesionálové? Měřítkem bylo konkrétně co? Nelíbilo se mi to a dívat se nebudu.